کَفیل؛
؛
.
و چه غمی این کتاب برای همیشه روی قلبم به جا گذاشت...
روایت و با بندبند وجودم خوندم و ازش تماما لذت بردم و همیشه برای من فوقالعاده خواهد موند.
جدای از روایتِ شیرین زندگی شهید، قلم و انتخاب روایت ها و ترتیب بندی هاشون باعث میشد خودمو تو لحظات شیرین و تلخ خانواده حسین شریک بدونم و باهاشون همزاد پنداری کنم.
اما چیزی که تو کلِ کتاب بهش فکرمیکردم عشقِ مادری شهلا به حسین بود:)
تو تمام لحظات کتاب با خودم تکرار میکردم، هیچ عشقی قشنگ تر و واقعی تر از عشقِ مادر به فرزندش نخواهد بود.
و چه مادرانی که حسین هایی تربیت کردن و تا آخرین لحظه نفسِ عزیزدوردونه اش حتی لحظه ای پشیمون نشد که امضای رضایت به جبهه رفتن پسرش و زده🤍
.
#کتاب