این زمونه می گذره،
همه ما می ریم،
اما توی تاریخ می نویسن،
توی تاریخ می نویسن که کربلا تکرار شد،
توی تاریخ می نویسن که بعد شهادت حسین(ع) جماعتی هلهله کردن!
و یادتون باشه،
که بعد از شهادت امام حسین(ع)،
قیام توابین و قیام مختار رخ داد.
و شما به اعتراف قبل از همه این ها گفتین که طرف یزیدید.
و بر ما هم واجبه که یزید جماعت رو زنده نزاریم.
تاریخ قلمت بشکند اگر ننویسی که علی به زمان خطر فرار نکرد..
قلمت بشکند اگر ننویسی بجای فرار با اموال مردم! در محل کار خود، در بیت رهبری ماند و شهید شد
برای عزت ایرانی !
تاریخ قلمت بشکند گر ننویسی علی در پناهگاه نبود !
قلمت بشکند اگر ننویسی فرزندانش را شبانه با اموال مردم نفرستاد کشورهای دیگر و با خود شهید شدند.
قلمت بشکند تاریخ!
قلمت بشکند اگر ننویسی عدهای بودند، هنوز هم هستند! همانقدر نفهم! که هیچ چیزی را باور نمیکنند.
قلمت بشکند اگر ننویسی!
علی برای خود نه کاخ ساخت نه لباس یشمی به تن کرد..
تاریخ حلالت نمیکنیم اگر ننویسی!