تاریخ قلمت بشکند اگر ننویسی که علی به زمان خطر فرار نکرد..
قلمت بشکند اگر ننویسی بجای فرار با اموال مردم! در محل کار خود، در بیت رهبری ماند و شهید شد
برای عزت ایرانی !
تاریخ قلمت بشکند گر ننویسی علی در پناهگاه نبود !
قلمت بشکند اگر ننویسی فرزندانش را شبانه با اموال مردم نفرستاد کشورهای دیگر و با خود شهید شدند.
قلمت بشکند تاریخ!
قلمت بشکند اگر ننویسی عدهای بودند، هنوز هم هستند! همانقدر نفهم! که هیچ چیزی را باور نمیکنند.
قلمت بشکند اگر ننویسی!
علی برای خود نه کاخ ساخت نه لباس یشمی به تن کرد..
تاریخ حلالت نمیکنیم اگر ننویسی!
حس می کنم تازه می فهمم غروب عاشورا چه طوری بود...
همون موقع که هیچکس باقی نمونده بود...
بچه ها ولی فهمیدین مشکل کارمون کجاست؟
هزار ساله امام زمان نیستش:)
هیچکس عین خیالش نیست!
آقا الان یه شبانه روزه رفته:)
همه شاکییم چرا ما الان ده دقیقه بدون آقا زنده ایم:)
اگر یه ذره در مورد امام زمان این دیدگاه رو داشتیم بخدا اینجوری نمیشد:)