برای من شما متفاوتتر از بقیه شهدا هستین؛ میدانید چرا؟
شاید چون
میتونم جایی که نفس کشیدین، نفس بکشم
میتونم جایی که قدم میزدین، قدم بزنم
میتونم جایی که نماز خوندین، نماز بخونم
میتونم از زبون کسایی که باهاش زندگی کردین دربارهشما بشنونم
میتونم مادرتونو و در آغوش بگیرم
میتونم با پدرتون صحبت کنم
میتونم ساعت ها به عکس شما زل بزنم
.
تو روزگاری زندگی میکردم که شما هم کنارمون زندگی میکردین اما هیچوقت متوجه حضورتون نشدم.
هیچگاه یادم نمیرود وقتی کوچک بودم
برادرم که روزی شما مربی و برادر بزرگترش بودید بعد از تشیع جنازه چگونه عکس هایی که از شما گرفته بود را نشانمان میداد.
هیچگاه یادم نمیرود برادرم چگونه با شوق و ذوق عکس شمارو به خانه آورد
هیچگاه یادم نمیرود که چگونه کتاب زندگی نامه شمارو از لای کتابهای برادرم کش رفتم و هیچوقت پس ندادم.
و هیچگاه یادم نخواهد رفت چگونه تمام آدم ها درباره شما حرف میزنن و رفع دلتنگی میکنند.
سالگرد شهادتتان مبارک.
هدایت شده از خانمِmahi
من کجا بیشتر از حق خود خواسته ام؟
مرگ حق است، به من حق مرا برگردان!
کَفیل؛
وایمیستیم از شهرمون دفاع میکنیم!
دریغست ایران که ویران شود
کنام پلنگان و شیران شود
کَفیل؛
کتابِ چهارفانوس و تموم کردم و الانم رفتم سراغ کتاب جدید نمیدونم کی قراره درباره کتاب چهارفانوس بنوی
این کتاب داره به بند بند وجودم تزریق میشه؛
متفاوت ترین کتاب شهدایی که دارم میخونم.
انگار توی بند بند کتاب وجود دارم و هر لحظه با خاطرات شهید صدای خنده ام بالا میرود و لحظه ای هم بخاطر دردی که توی کلمات حس میکنم کتاب و میبندم و درباره اش فکرمیکنم.
هدایت شده از گرافاتشوریدهیکگیاهسمی
سوره فتح رو امشب دسته جمعی از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ بخونید فرشتهها از حجم زیاد قرائت هنگ کنن؛ و نور به میزان کافی اسپری کنن روی ایران🇮🇷❤️✨✨
کَفیل؛
این کتاب داره به بند بند وجودم تزریق میشه؛ متفاوت ترین کتاب شهدایی که دارم میخونم. انگار توی بند بند
ماصاحبِ آرزویی هستیم
که شیرینی وصالش را
شهدا چشیده اند . .
هدایت شده از پناه
بی سبب نیست که پنهان شده ای پشت غبار
توهم ای آیینه از دیدن من بیزاری؟!