کَفیل؛
وایمیستیم از شهرمون دفاع میکنیم!
دریغست ایران که ویران شود
کنام پلنگان و شیران شود
کَفیل؛
کتابِ چهارفانوس و تموم کردم و الانم رفتم سراغ کتاب جدید نمیدونم کی قراره درباره کتاب چهارفانوس بنوی
این کتاب داره به بند بند وجودم تزریق میشه؛
متفاوت ترین کتاب شهدایی که دارم میخونم.
انگار توی بند بند کتاب وجود دارم و هر لحظه با خاطرات شهید صدای خنده ام بالا میرود و لحظه ای هم بخاطر دردی که توی کلمات حس میکنم کتاب و میبندم و درباره اش فکرمیکنم.
هدایت شده از گرافاتشوریدهیکگیاهسمی
سوره فتح رو امشب دسته جمعی از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ بخونید فرشتهها از حجم زیاد قرائت هنگ کنن؛ و نور به میزان کافی اسپری کنن روی ایران🇮🇷❤️✨✨
کَفیل؛
این کتاب داره به بند بند وجودم تزریق میشه؛ متفاوت ترین کتاب شهدایی که دارم میخونم. انگار توی بند بند
ماصاحبِ آرزویی هستیم
که شیرینی وصالش را
شهدا چشیده اند . .
هدایت شده از پناه
بی سبب نیست که پنهان شده ای پشت غبار
توهم ای آیینه از دیدن من بیزاری؟!