کَفیل؛
دوست داران امام حسین(ع)
حتی با شنیدن اسم ایشون دلتنگ میشن و اشکشان سرازیر میشه
یا حتی روزهایی از زندگی خودشونو اختصاص میدن به حضرت و با عشق برایش گریه میکنن.
کَفیل؛
اما اینجا کسی هست که برای عشق به خدا اشک بریزه؟ یا در فراق خدا گریه کنه؟
اصلا شاید الان براتون سوال پیش بیاد که
مگه خدا کجاست که ما در فراق او گریه کنیم؟؟
حتی مؤمنینی که نماز شب میخوانند و از خوف خدا اشک میریزند
ولی کمتر پیش میاد که از درد فراق خدا گریه کنند!
کَفیل؛
بریم برای گفتن اولین راه؟!😌☘
اولین راه اینکه؛
ما به کسایی رجوع کنیم که لذت انس و وصال و محبت خدا را تجربه کردند
دقیقا همانند اهل بیت(ع)
امیرالمؤمنین(ع) در یکی از فقرات دعای کمیل با زبان محبت اینگونه با خداوند صحبت میکنند:
کَفیل؛
امیرالمؤمنین(ع) در یکی از فقرات دعای کمیل با زبان محبت اینگونه با خداوند صحبت میکنند:
ای خدا و آقا و مولا و پروردگارم!
فرض کن بر عذابت شکیبایی ورزم،
ولی چگونه بر فراقت صبر نمایم؟
کَفیل؛
ای خدا و آقا و مولا و پروردگارم! فرض کن بر عذابت شکیبایی ورزم، ولی چگونه بر فراقت صبر نمایم؟
و تو خود از ناتوانی من در برابر کمی از بلای دنیا و کیفرهای آن خبرداری!
و ضعف مرا در برابرِ سختی هایی که در زندگی دنیا به مردم میرسد، میدانی!
با آن که بلاهای دنیا درنگش کم، ماندگاری اش ناچیز و مدتش کوتاه است.