بگو حسین جان من امروز هیچ نذری ندارم!
یک سال من طلب کردم و تو عنایت کردی حالا امروز تو طلب کن و من نثارت کنم!
تو امروز از جانم رو طلب کن در غمت و منم اجابت کنم! حسین جان من یک سال مالِ گناه و نَفسانیتِ خودم یا مالِ مردم بودم اما امروز عاشورا میخوام در تَمَلُّکِ تو باشم! مالِ تو باشم!
امروز هیچی جز مردن و سوختنِ در غمت نمیخوام...
میگن بین عربا رسمه.. وقتی کسی یتیم میشه اشکشو با پشت آستین پاک میکنه
سیدالشهداء هم وقتی علمدار شهید شد با پشت آستین اشکارو پاک کرد..
یعنی بعد تو برادر من یتیم شدم:)))
کَفیل؛
شبِ هشتم محرم؛ حضرت علی اکبر(ع) این کتاب بخشهایی از زندگی حضرت علیاکبر(ع)، از زمان تولد تا شهادت ا
شبِ نهم محرم؛ حضرت ابوفاضل(ع)
در این کتاب از زبان دوازده راوی، ناگفتههایی از قبل و بعد از شهادت پرچمدار کربلا روایت میشود و شمارو با خودش به کربِبلا میبرد.
.
#کتاب
چه فایده؟ فرات باشه و تو عطشان باشی..
چه فایده؟ زینب باشه و پریشان باشی..
چه فایده؟ مادر باشه و تو عریان باشی.. :)))
کَفیل؛
بیتونمیشود:)
شاید امسال به جای جمله،
[ من زیر بیرق ابلفضل العباسم ]
زیرلب زمزمه میکنه :
من درکنار ابلفضل العباسم :)
کَفیل؛
نشونهِ استجابت¹⁴⁰⁵
دردم دهی به فصلی درمان کنی به وصلی
ماندم که بر چه اصلی درد و دوایم از توست...