eitaa logo
کَفیل؛
1.3هزار دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
1 فایل
من‌‌ همان رانده شده از در غِیرم ارباب..؛ نیست‌‌ غیر از‌ تو مرا هیچ‌‌ خریدار حسین . . هر آنچه از دل برآید اینجا گفته می‌شود کَفیل قلبی؟ آقای ابوفاضل کپی؟به جز عکسا؛ حلالت ‌. بفرمائید اَشک؛ https://eitaa.com/ashk_133
مشاهده در ایتا
دانلود
بگو حسین جان من امروز هیچ نذری ندارم! یک سال من طلب کردم و تو عنایت کردی حالا امروز تو طلب کن و من نثارت کنم! تو امروز از جانم رو طلب کن در غمت و منم اجابت کنم! حسین جان من یک سال مالِ گناه و نَفسانیتِ خودم یا مالِ مردم بودم اما امروز عاشورا میخوام در تَمَلُّکِ تو باشم! مالِ تو باشم! امروز هیچی جز مردن و سوختنِ در غمت نمیخوام...
میگن بین عربا رسمه.. وقتی کسی یتیم میشه اشکشو با پشت آستین پاک می‌کنه سیدالشهداء هم وقتی علمدار شهید شد با پشت آستین اشکارو پاک کرد.. یعنی بعد تو برادر من یتیم شدم:)))
هدایت شده از اَشک
؛
کَفیل؛
شبِ هشتم محرم؛ حضرت علی اکبر(ع) این کتاب بخش‌هایی از زندگی حضرت علی‌اکبر(ع)، از زمان تولد تا شهادت ا
شبِ نهم محرم؛ حضرت ابوفاضل(ع) در این کتاب از زبان دوازده راوی، ناگفته‌هایی از قبل و بعد از شهادت پرچمدار کربلا روایت می‌شود و شمارو با خودش به کربِ‌بلا می‌برد. .
آقای ابوفاضل من واقعا قلبم شکست:)
این شبا اشک میریزی؟ پس اینو حتما بخون:)
تاسوعا ¹⁴⁴⁸
چه فایده؟ فرات باشه و تو عطشان باشی.. چه فایده؟ زینب باشه و پریشان باشی.. چه فایده؟ مادر باشه و تو عریان باشی.. :)))
کَفیل؛
بی‌تو‌نمی‌شود:)
شاید امسال به جای جمله، [ من زیر بیرق ابلفضل العباسم ] زیرلب زمزمه میکنه : من درکنار ابلفضل العباسم :)
کَفیل؛
نشونهِ استجابت¹⁴⁰⁵
دردم دهی به فصلی درمان کنی به وصلی ماندم که بر چه اصلی درد و دوایم از توست...