eitaa logo
« مهارت افزایی طلاب ناب»
1.7هزار دنبال‌کننده
18.1هزار عکس
11.6هزار ویدیو
1.9هزار فایل
اگر پایان ما با سردارانمان بود؛در کربلا همه چیز به پایان رسیده بود... 📪ارتباط با خادم کانال 👈👈 📩 📨 @Shahideh_kanize_Hazrate_Yas —------------------------------------ کانال معنویت افزایی طلاب ناب👇👇 https://eitaa.com/TollabeNabe_EmameZaman
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از اهل بیت مدیا
10.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رجز خوانی بسیار زیبای آقا سجاد محمدی از زبان حضرت زینب سلام الله علیها 👤 « نیاز به معرفی نیست » با صدای سجاد 📥 دانلود با کیفیت بالا ✅ کانال مداحی اهل‌بیت‌مدیا @AhleBeytMedia
Dr. Meysam MotieeAUD-20200702-WA0002(1).mp3
زمان: حجم: 16.51M
🔰 ✍ بررسی شخصیت کم نظیر «علامه امینی» و ویژگیهای کتاب «الغدیر» 🔺 در بیان 💠 بخشی از جلسه چهل و نهم (علیه‌‌السلام) 🔹 ویژه روز بزرگداشت علامه امینی ✅ @MeysamMotiee
🔺 💠چهارمین فراخوان ثبت نام مصاحبه ممتازین و مستعدین برتر تبلیغی ۱۴۰۱ ⏳زمان ثبت نام : 10 الی 15 تیر 🎙زمان مصاحبه : 25 الی 30 تیر ✅شرایط ثبت نام : ۱.حداقل اتمام سطح یک ۲. داشتن حداقل ۲ سال فعالیت تبلیغی در عنوان ثبت نامی 🎙محورهای مصاحبه : ۱.وعظ و خطابه ۲.کودک و نوجوان ۳.کلاسداری تبلیغی ۴.فرق و ادیان ۵.مشاوره ۶.رسانه و فضای مجازی ۷.بین الملل ۸.مناظره 💠آدرس ثبت نام : سایت حوزه علمیه خراسان قسمت پرتال طلاب (سامانه طلوع) - سایر - دوره غیر تحصیلی 🌐 اخبار و رویدادهای حوزه خراسان را در کانال خبرگزاری این حوزه دنبال کنید. 🆔https://eitaa.com/joinchat/4281663544C83a47c9060
هدایت شده از ابوالفضل ساجدی
🌹پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱- حاکمان اسرائیل امشب خواب ندارند: پوتین، دین اسلام را در کشور روسیه از جمله ادیان رسمی اعلام کرد و تمام محدودیت وضع شده از مسلمانان را در کشورش برداشت. Eitaa.com/Sajedi_ir/
هدایت شده از المرسلات
💠 سیر دروس اصول فقه استاد علی فرحانی و ویژگی های آن 🔰 محمدمهدی مقدسی @m_mahdi1384 ✅✅✅✅ 💢در سالهای ابتدایی ورود به حوزه علمیه قم، طلبه ای پر دغدغه بودم و در نظرم حوزه تنها مکانی بود که زمینۀ رشد فردی و اجتماعی من در آن فراهم بود؛ لذا با تلاش فراوان سعی میکردم در مسائل درسی، معنوی و اجتماعی به درستی گام بردارم. 💢برای یافتن شیوۀ صحیح درس خواندن در درسهای مختلف با اساتید با سابقۀ آن درس مشورت میکردم. در مسائل اخلاقی تلاش خود را برای عمل به رهنمودهای اساتید اخلاق به کار میبستم. همچنین تلاش میکردم برای موفقیّت در وظایف اجتماعی مهارت های لازم را به دست آورم. 💢با وجود همۀ این تلاشها نتیجۀ مطلوب حاصل نمیگشت. بزرگترین مشکلی که با آن مواجه بودم ناهماهنگیها و تناقضاتی بود که مشورت با افراد مختلف در ذهنم ایجاد میکرد. راهکارهایی که برای تحصیل عمیق دروس حوزوی ارائه میدادند با انجام تکالیف اجتماعی منافات داشت. فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی که برای دفاع از انقلاب و اسلام ضرورت داشت سبب کم رنگ شدن امور علمی میگشت. راهکارهای رشد در امور معنوی و اخلاقی به گونه ای بود که فعالیتهای اجتماعی را کمرنگ میساخت. حتّی در تحصیل علم و یافتن روش صحیح درس خواندن و میزان تحصیل و تعمّق در هر علم و اولویّتبندی بین علوم نیز با ابهامات زیادی مواجه بودم. 💢 این افکار آشفته، انگیزه ام را تحت تاثیر قرار داده و دغدغه های فکری و اضطراب شدیدی را در روحم ایجاد کرده بود. 💢 از پایۀ دوم در کلاس «المنطق» با استاد فرحانی آشنا شدم. روش تدریس ایشان برایم نو و جذاب بود. در تمام مدّت کلاس ذهنم به دنبال کلامِ ایشان میدوید. پس از تمام شدن هر جلسۀ درس، واقعا حس میکردم به دارایی هایم افزوده شده است. مشورت با استاد آبی بر آتش اضطراب درونم بود؛ ولی هنوز مسیر پیش رو برایم مبهم بود. 💢 در طول دوران تحصیل در هر یک از مباحث که در درس استاد شرکت میکردم افقهای تازه ای به رویم گشوده میشد. درس اصول فقه و حضور در کلاس استاد بسیار شیرین و نشاط آور بود. ایشان در این جلسات با کنترل ذهن شاگردان، روش صحیح حرکت علمی را بر اساس قوانین منطقی به ما آموختند. 💢 یکی از مهمترین و ارزشمندترین ثمرات این جلسات آشنا شدن با جنبه های مختلف شخصیّت حضرت امام خمینی و علامه طباطبائی بود. تا آن زمان حضرت امام را به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی و علامه طباطبائی را به عنوان فیلسوف و عارفی وارسته دوست داشتم؛ ولی از آن پس این دو شخصیّت نزدم چنان با عظمت بودند که در جنبه های گوناگون علمی و عملی ایشان را تنها الگوی خود میدانستم. 💢 در پایان درس «بدایة الحکمة» وقتی نگاهی به مسیر طیّ شده انداختم مشاهده کردم که به برکت رهنمودهای استاد و آشنایی با مبانیِ حضرت امام و علامۀ طباطبائی، بنای فکریِ منسجمی در ذهنم نقش بسته است که در آن، عالِم و فقیه شدن و رشد در معنویات با انجام تکالیف اجتماعی و دفاع از اسلام و انقلاب هیچگونه تعارضی ندارند؛ بلکه جنبه های مختلف حرکتی واحد هستند که غفلت از هر یک، مانع ادامۀ حرکت میگردد. 💢بنده و جمعی از شاگردان استاد، پس از سالها همراهی با ایشان مشاهده کردیم که استاد از قدمِ اول حرکت علمی در علم «منطق» با شناخت کامل مقصد و مسیر، در دروس منطق، اصول، فلسفه و فقه و در سخنرانیها و بیانات مختلف، مسیری را طراحی کرده اند که اگر با «اعتدال در بینش و عمل» و رعایت قواعد و ضوابط آن، در این مسیر گام برداریم در کوتاهترین زمان و با بهترین کیفیت میتوانیم به اهداف خود نائل شده و به نظام اجتهادی حضرت امام خمینی و علامه طباطبائی دست یابیم؛ 💢 مجموعه جلسات «الموجز»، اولین مجموعه از تدریس های اصول فقه استاد علی فرحانی است که در مدرسه علمیّه حقانی تدریس شده اند. اگرچه موضوع این جلسات، تدریس کتاب «الموجز» است؛ ولی مطالب آن اختصاص به کتاب «الموجز» ندارد. از آنجایی که استاد در این جلسات مفاهیم تصوری و «مطلبُ ما»ی مسائل علم اصول را بیان کرده اند، از نظر منطقی محتوای آن گام نخست و زیربنای حرکت علمی در علم اصول فقه است. 💢 ایشان در ادامه، در تدریس کتاب «اصول الفقه» علامه مظفر، علاوه بر تکمیل مفاهیم تصوری علم اصول، شیوۀ به دست آوردن سازمان و مدرسه فکری مؤلف کتاب را نیز به شاگردان آموختند. ملکه ای که از این دو کلاس برای طلبه حاصل می گردد سبب می شود وی را برای شرکت در درس «مناهج الوصول» مستعدّ سازد. 💢 اگر طلبه ای سازمان استنباطی و اصولی حضرت امام را بیاموزد، به یکی از راقیترین نظامهای اجتهادی دست یافته است و علاوه بر اینکه در فقه مصطلح و ابواب طهارت تا دیات سرآمد خواهد شد، کلید گشایش قفل «تولید علوم انسانی اسلامی» را نیز در دست خواهد داشت. @almorsalaat
بلوز اینقدرررر استقبال عالی بود که به تولید مجدد رسید ما معتقدیم لباس فرزندانمان فرهنگ ساز است🇮🇷✌️🇮🇷 شما هم دعوتید 💞👇👇 http://eitaa.com/joinchat/2640183298C00de59ddad
هدایت شده از مصاف رضوی
5.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 حقایقی که هیچ وقت در تونل زمان شبکه‌های ضدانقلاب به نمایش در نمی‌آید؟! 🔸 رسانه‌هایی که فقر و گرسنگی دوران طاغوت را با دستاوردها و پیشرفت‌های رویایی عوض می‌کنند! ➖➖➖ ✅ کانال رسمی مصاف رضوی ✅ @Masaf_Razavi
هدایت شده از مصاف رضوی
1.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی: تا امروز کار اجرایی ساخت یک میلیون و ۳۵۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است ➖➖➖ ✅ کانال رسمی مصاف رضوی ✅ @Masaf_Razavi
هدایت شده از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
┄┅┅═❅❅❄️❅❅═┅┅┄ ♻️کنگره بین المللی بزرگداشت علامه طباطبایی (ره) 🔰مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم با همکاری دبیرخانه کنگره برگزار می‌کند: 🔻شانزدهمین پیش‌نشست علمی با موضوع "نقش محبت در خانواده از دیدگاه علامه طباطبایی" 🎤ارائه دهنده: خانم زاهره‌سادات میرجعفری، دکتری مطالعات زنان 🎤دبیر علمی: خانم طاهره حیاتی، سطح۴ فقه خانواده، معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم 📆 زمان: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ ⏱ساعت: ۹ تا ۱۰:۳۰ 🏢مکان: سالن اجتماعات مجمع عالی حکمت اسلامی، قم، خیابان ۱۹ دی، کوچه ۱۰، کوچه ۲ 👌ارائه به زبان فارسی و انگلیسی لینک حضور مجازی👇 🌐http://hekmateislami.com/live ┄┅┅═❅❅❄️❅❅═┅┅┄ ⚛ @pajoohesh_esfahan ┄┅┅═❅❅❄️❅❅═┅┅┄
❤️ این طور دوستت دارم... ❤️ پنجشنبه، سیزدهم ذی‌‌‌حجه، در طبقۀ دوم خانۀ سید صفی‌‌‌الدین، رو به دریای مدیترانه، آقا موسی خطبۀ عقد خواهرش و محمدباقر صدر را خواند، با مهریۀ یک جلد قرآن مجید و پانصد درهم نقره مطابق سنّت. فاطمه همان‌‌‌طور که چشمش به قرآن بود و سورۀ فتح را می‌‌‌خواند، بار اول که داداش‌‌‌آ‌‌‌موسی خطبه خواند، «بله» را گفت و به پسرعمو محرم شد. ❤️ صبح روز بعد، محمدباقر النگوی طلای نگین‌‌‌داری را که با دستمزد چاپ کتاب‌‌‌هایش خریده بود به او هدیه داد و، درحالی‌‌‌که باهم در بالکنی مشرف به دشت کیفون صبحانه می‌‌‌خوردند، به فاطمه گفت: ❤️ دخترعمو، گمان نکن اول بار است با تو آشنا می‌‌‌شوم. از وقتی سید موسی از شما به من گفت، در دلم جا گرفتی و روحم با تو آشنا شد. او به من از برتری عقلت و بلندی همتت و بزرگی درونت و شفافیت روحت گفت. و این‌‌‌طور دوستت دارم. به‌‌‌خاطر پاکی‌‌‌ای که برازندۀ تو است و شوقت به رضای خدا و علاقه و ارادتت به کسانی که دوستشان داری. 📚کتاب نا، صفحه ۷۶ 🆔 @shahidsadr