eitaa logo
🤶🏻مامانوئل🤶🏻
821 دنبال‌کننده
31.7هزار عکس
34هزار ویدیو
207 فایل
سلام دوست عزیزم🤶🏻 من مهلام مامان🤱🏻علی کوچولو(سوپراستار کانال😂) قراره بهترین کانال خرید جمعی باقیمت رقابتی رو بسازیم همچنین آموزش و هرچیز جذابی پیدا کنم میزارم تا از روزمرگی مون فاصله بگیریم😎 🎁همراهم باش تا با شگفتانه ها حالت خوب بشه🎁 @Mahlaershadi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺 🔺 🌹 امروز متعلق است به: 💎 صاحب العصر و الزمان حضرت حجة بن الحسن العسكری (عليه السّلام) eitaa.com/fatemiioon_news
📌 📖سوره صافات ✍️ آثار و بركات سوره صافات بخش اول 🔹 از پیامبر اكرم (صلی الله علیه وآله و سلم) نقل شده: 🔅هر كس سوره را بخواند خداوند به تعداد همه جنیان و شیطان ها به او ده حسنه عنایت می كند و شیطان ها را از او دور می كند و از شرك مبرّی شده و دو فرشته حافظ او، در روز قیامت به سود او شهادت می دهند كه به پیامبران الهی ایمان دارد 📚مجمع البیان، ج8، ص293 🔸از امام صادق (علیه السلام) نیز روایت شده: 🔅هر كه سوره صافات را در هر روز جمعه قرائت نماید، همواره در حفظ و امان الهی بوده و آفت ها و بلاها در زندگی دنیایی، از او دفع می شود. روزی فراوانی از جانب خداوند به او داده می شود و از سوی شیطان و حاكمان ستمگر، آسیبی به مال و فرزندان و بدن او نمی رسد و اگر در همان روز یا شب جمعه بمیرد خداوند او را به شمار آورده و در روز قیامت در شمار شهدا خواهد بود و در بهشت هم درجه با شهیدان است 📚ثواب الاعمال، ص112 🔶 eitaa.com/fatemiioon_news
🌷 بسم الله الرحمن الرحیم🌷 ⬅️ فضیلت قرائت سوره بعد از ✅ امام موسی بن جعفر (علیه السلام): خدا را در روز جمعه هزار نسیم رحمت است که هر کس بعد از عصر جمعه صد مرتبه سوره ی را بخواند خداوند متعال مضاعف از ان هزار نسیم رحمت را روزیش می گرداند. 🔰 مفاتيح الجنان، اعمال روز eitaa.com/fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
... خواهر و برادرِ من، کسی که دم از امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می‌زنه، از قانون تقلید نمی‌کنه.... http://eitaa.com/fatemiioon_news
27.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 با (NSA) آشنا شوید 🔻یک نهاد صددرصد نظامی جهان را مدیریت می‌کند. 🔺زیرساخت‌های کشور هر چه سریع‌تر باید بومی شده و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح قرار گیرد. ⏪ مدیریت فضای سایبر توسط وزارت ارتباطات، اشتباه راهبردی است. http://eitaa.com/fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖥 استاد 📁 «خدای عشقولانه‌ها» 📥 لینک دانلود سخنرانی کلیپ 👇 🌐 t.me/Masafbox/3767 📥 لینک دانلود با کیفیت‌های مختلف 👇 🌐 aparat.com/v/51Zhg http://eitaa.com/fatemiioon_news
پنج بار زن را هدف قرار داد 🔹پلیس آمریکا در کانزاس سیتی ایالت میزوری به یک زن باردار غیرمسلح در حالی که تسلیم شده بود، پنج بار شلیک کرد./ ایندیپندنت http://eitaa.com/fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعترافات يكی از معروف‌ترین در : بتونی احساسات مردم رو با تبلیغات به دست بگیری تمومه همه عاشق سس و پنیر توی فست فود هستن و این‌ها زاست http://eitaa.com/fatemiioon_news
ببخشید میتونم‌ بپرسم‌ «شما‌چقدر‌دنبال‌نور‌هستید؟!» اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالأرْضِ http://eitaa.com/fatemiioon_news
⭕️ در حصار 🔸با مطالعه تاریخ و نگاهی به تحولات متعددی که در دوره‌های متفاوت و در مکان‎های مختلف به وقوع پیوسته، می‎توان دریافت، و جایگاه او همواره در تمامی این تحول‌ها ـ چه از نوع اصلاحی و چه از نوع انقلابی آن ـ یکی از ویژگی‌‎های مهم تغییرهاست. در اروپایی که مدرنیته در آن به ظهور رسید، یکی از کلیدی‎ترین ویژگی‌‎های آن، تحول در موقعیت و بود. این شرایط تا جایی پیش رفت که در جامعه، اغلب، معیاری برای سنجش مدرن یا سنتی بودن آن جامعه بوده است. با همه آزادی‎های زن در جوامع غربی، آنها با مقوله مواجه شدند. بر آنیم تا نشان دهیم چگونه در فرهنگ مدرن غربی، مجدد زنده به گور شد و ریشه های این مسئله کدام‌اند؟ نحوه این زنده به گوری چیست؟ پیامدهای آن کدام است؟ 💠بهره ­کشی از زنان با شعار پیشرفت زنان 🔹غرب تحول‌هایی را پیمود که ریشه در دارد. سرمایه داری باعث صنعتی شدن یا همان شد. انقلاب صنعتی نیاز به کارگر داشت و مردها پاسخگوی این نیاز نبودند، لذا در انقلاب صنعتی و کودکان نیز در بدترین شرایط به کار گرفته شدند. طبق این ویژگی، دیگر موجودی محصور در خانه نبود، و این حق را داشت که به اندازه مردان، پا به عرصه اجتماع بگذرد. در این میان، نقش‎های سنتی مرتبط با جنسیت از میان برداشته و تلاش‎هایی شد تا با دورکردن از فضای سنتی، و وارد کردن آنها از فضای خانه به فضای اجتماع، هویتی به اصطلاح مدرن به آن‌ها بدهند. 🔹در همین رابطه روشنفکران غربی، ایده استقلال زنان را طرح کردند و این باور را گسترش دادند که اگر جامعه ‎ای بخواهد مستقل باشد، ابتدا باید زنان آن مستقل شوند و سرنوشت جامعه را به سرنوشت زنان گره زدند. از سوی دیگر، انقلاب صنعتی به قدرتمند شدن کشورهای غربی انجامید، که نتیجه این افزایش قدرت، جنگ ‎های جهانی اول و دوم بود که در مجموع بیش از پنجاه میلیون کشته داشت که غالب آن ها، مردهای سربازی بودند که در نبرد حضور داشتند و در این دوره، افراد بی پناهی شدند که ناچار بودند خودشان، زندگی خود را اداره کنند و نیز دچار بحرانی جدی شد؛ بنابراین، در دنیای مدرن و صنعتی شده، که شعار اصلی آن پیشرفت بود، اتفاق‌هایی شکل گرفت که اگر در جوامع دیگر رخ می‎داد، به عقب ماندگی و مدرن نبودن آن جوامع نسبت داده می‎شد. منبع: حوزه نت، به نقل از مجله پیام زن، شماره ۲۷۳، فضه خاتمی نیا http://eitaa.com/fatemiioon_news
صورت و مخرج نامشترک! 🔻 : در مراقبت کنید نتواند از مطالبه‌ی بحقّ شما سوء استفاده کند؛ هم در صورت‌بندی مسئله، هم در راه ‌حلّی که ارائه میدهید، مخرج مشترک پیدا نکنید با دشمن. ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ http://eitaa.com/fatemiioon_news
💡 جذاب و خواندنی [کمال‌الدین و علل الشرائع و امالی صدوق] ▪️ یونس بن یعقوب گفت: گروهی از اصحاب حضرت صادق علیه السّلام خدمت آن جناب بودند که هشام بن حکم، حمران بن اعین، مؤمن طاق، هشام ابن سالم و طیار از آن جمله به شمار می‌آمدند و هشام بن حکم هنوز جوانی بود. حضرت صادق علیه السّلام به او فرمود: ای هشام! او پاسخ داد: بله یابن رسول الله! امام فرمود: جریان مناظره خود را با عمرو بن عبید برایم نقل نمی‌کنی که چگونه او را مجاب کردی؟! عرض کرد: فدایت شوم! من از شما خجالت می‌کشم و در مقابل شما نمی‌توانم زبان درازی کنم. عظمت مقام شما مانع از سخن گفتن من است. حضرت صادق علیه السّلام فرمود: هر گاه دستوری به شما می‌دهیم در انجام آن تأخیر روا ندارید. هشام گفت: شنیدم که عمرو بن عبید در مسجد بصره می‌نشیند و مردم را گرد خود جمع می‌کند و آنها را گمراه می‌نماید. خیلی بر من دشوار آمد و بالاخره به جانب بصره رهسپار شدم و روز جمعه‌ای بود که وارد بصره شدم و به مسجد رفتم. گروه زیادی در مسجد اجتماع داشتند. عمرو بن عبید که پارچه‌ای پشمین و سیاه رنگ بر کمر بسته بود و یک پارچه نیز بر شانه داشت، در میان جمع نشسته بود و مردم از او سؤال می‌کردند. من جمعیت را گشودم، پیش رفتم و دو زانو در یک کنار نشستم و به عمرو بن عبید گفتم: آقای دانشمند! من مردی غریبم. اجازه می‌فرمایی یک سؤال از تو بکنم: گفت: بگو. گفتم: تو چشم داری؟ عمرو بن عبید گفت: این چه سؤالی است؟ گفتم: سؤال‌های من همین طوری است. عمرو گفت: بپرس، گرچه سؤالی احمقانه باشد. گفتم: جواب مرا بده. گفت: سؤال کن. پرسیدم: چشم داری؟ گفت: آری. گفتم: با چشم چه می‌بینی؟ گفت: رنگ‌ها و اشخاص را. پرسیدم: بینی داری؟ گفت: آری. گفتم: با آن چه می‌کنی؟ گفت: بوی‌ها را با آن استشمام می‌کنم. پرسیدم: دهان داری؟ گفت: آری. گفتم: با آن چه می‌کنی؟ گفت: طعم و مزه اشیاء را می‌چشم. پرسیدم: زبان داری؟ گفت: آری. گفتم: با آن چه می‌کنی؟ گفت: سخن می‌گویم. پرسیدم: گوش داری؟ گفت: آری. گفتم: با آن چه می‌کنی؟ گفت: صداها را می‌شنوم. پرسیدم: آیا دست داری؟ گفت: آری. گفتم: با دست‌هایت چه می‌کنی؟ گفت: اشیاء را می‌گیرم و خشونت و زبری آنها را تشخیص می‌دهم. پرسیدم: تو پا هم داری؟ گفت: آری. گفتم: با دو پایت چه می‌کنی؟ گفت: به وسیله آنها از این مکان به مکان دیگر می‌روم. پرسیدم: قلب داری؟ گفت: آری. گفتم: با آن چه می‌کنی؟ گفت: هر چه بر این اعضا و جوارح و حواس وارد می‌شود، به وسیله آن تشخیص می‌دهم. پرسیدم: مگر این اعضا و جوارح و حواس نمی‌توانند تو را از مخ و مغز بی نیاز کنند؟ گفت: نه. گفتم: چرا؟ با اینکه همه صحیح و سالم هستند. گفت: فرزندم! حواس و جوارح هر گاه در مورد چیزی تردید داشته باشند، آن را می‌بویند یا می‌بینند یا می‌چشند یا می‌شنوند یا لمس می‌کنند، آنگاه به مغز می‌دهند. مغز یقین را به وجود می‌آورد و شک را از میان بر می‌دارد. پرسیدم: پس خداوند قلب را برای رفع تردید و شک جوارح قرار داده است؟ گفت: آری. گفتم: پس اگر مغز نباشد، کار حواس و جوارح کامل نمی‌شود. گفت: صحیح است. گفتم: پس معلوم می‌شود که خداوند عزیز، اعضا و حواس تو را وانگذاشته و برای آنها راهنمایی قرار داده که مطالب را تصحیح کند و یقین را به وجود آورد و تردید را از میان ببرد. اما به عقیده تو این مردم را در سرگردانی و شک و اختلاف واگذاشته و امام و پیشوایی قرار نداده که رفع تردید و اختلاف از آنها بنماید. اما برای اعضا و جوارح تو راهنما قرار داده که رفع شک و تردید کند؟ عمرو سکوت کرد و هیچ نگفت. آنگاه رو به جانب هشام کرد و گفت: تو هشام هستی؟ گفتم: نه. پرسید: با او نشسته‌ای و مصاحبت داشته‌ای؟ گفتم: نه. گفت: پس تو اهل کجایی؟ پاسخ دادم: از اهالی کوفه هستم. گفت: تو همان هشام هستی! در این موقع مرا پیش برد و در جای خود نشاند و تا وقتی من آنجا نشسته بودم، سخن نگفت. حضرت صادق علیه السّلام از شنیدن جریان خندید و فرمود: چه کسی این مطالب را به تو آموخت؟ عرض کردم: پسر رسول خدا بر زبانم جاری کرد. فرمود: هشام! به خدا قسم این مطالب در صحف ابراهیم و موسی نوشته شده است. 📚 بحارالانوار- جلد ۲۳، صفحه ۸ http://eitaa.com/fatemiioon_news