eitaa logo
🤶🏻مامانوئل🤶🏻
743 دنبال‌کننده
31.7هزار عکس
34هزار ویدیو
207 فایل
سلام دوست عزیزم🤶🏻 من مهلام مامان🤱🏻علی کوچولو(سوپراستار کانال😂) قراره بهترین کانال خرید جمعی باقیمت رقابتی رو بسازیم همچنین آموزش و هرچیز جذابی پیدا کنم میزارم تا از روزمرگی مون فاصله بگیریم😎 🎁همراهم باش تا با شگفتانه ها حالت خوب بشه🎁 @Mahlaershadi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فکر نکنیم این جور آدما کم هستند خیلی زیاد هستند منتهی گمنام هستند خدا می‌داند و می‌شناسد این دوستان خودش را بسیاریشون حتی حاضر به انجام چنین نشستی نیستند اگر علم طب و طبابت زنده است و اگر بیماران باتجویزهای اطباء دنیاپرست و داروهایی که نسخه می‌کنند بادخالت عوامل حق تعالی دربی اثر کردن اثر داروها نمرده‌اند و نمی‌میمرند به وجود نفس این‌هاست برشمارشان مدام بیفزاید إن‌شاءألله تعالی http://eitaa.com/fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عزیز ما را ببخشید که فکر می‌کردم فیلم‌هاتون الکیه 😂😂‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ┄┅┅❅🔻◽️🔻🔵🔻◽️🔻❅┅┅┄ http://eitaa.com/fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زنگ می‌زنه اداره‌ی میگه می‌خوام مدرسه‌مون رو خراب کنید چون آخر هفته تکلیف زیادی بهمون می‌دن...😂 آخرش هم تأکید می‌کنه باید همه معلم‌ها موقع تخریب توش باشن🤦‍♂️ ┄┅┅❅🔻◽️🔻🔵🔻◽️🔻❅┅┅┄ http://eitaa.com/fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نمی‌شه هر بنده‌ای لایق که حقایق رو بگیره از حضرت (علیه السلام) 🎙بازنشر مولودی: محمود کریمی http://eitaa.com/fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📎🍁 چهار فایده دارد: • فایده اول، غم و غصه‌ات می‌رود. • فایده دوم، خوف اگر داری ، با استغفار از بین می‌رود. • فایده سوم، در تنگنا باشی با استغفار درست می‌شود. • فایده چهارم، از جایی که گمان ندارید به شما روزی می‌رسد. [بدیع الحکمه/حکمت ۷۶] http://eitaa.com/fatemiioon_news
این ۵ نفر ایرانی ولایی امام حسینی (علیه السلام) آخرین نفراتی بودند که از پل گذشتند و شهادت طلبانه وارد شهر شدند و دیگر کسی از سرنوشتشان اطلاعی ندارد... فدای اسلام و ایران عزیز شدند در اوج گمنامی، حتی تصویر چهره‌شان هم مشخص نیست... حال ما دنبال دوربین می‌گردیم برای معروفیت و لقمه نانی... http://eitaa.com/fatemiioon_news
🌸پيامبر اکرم (صلی الله علیه و آله): 🌼خداوند از شنونده سختی‌های دنيا را برمی‌دارد و از قاری آن گرفتاری‌های آخرت را... 📚وسائل‌الشیعة، ج۲،ص۸۳ http://eitaa.com/fatemiioon_news
✍پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله: به دنيا، عبارت است از: كوتاه كردن آرزو، گزاردن شكر هر نعمتى، و پرهيز از هر آنچه خداوند، حرام كرده است. 📚تحف العقول ج۱ ص۵۸ http://eitaa.com/fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خاطره بسیار جالب از عنایت عجیب (علیه السلام)، به پیرمرد روستایی ┄┅┅❅🔻◽️🔻🔵🔻◽️🔻❅┅┅┄ http://eitaa.com/fatemiioon_news
✍پیامبر اکرم ﷺ بهترين مردان امّت من كسانى هستند كه نسبت به خود خشن نباشند و اهانت نكنند و دلسوزشان باشند و به آنان ظلم نكنند. 📚مکارم الاخلاق، ص۲۱۶ ‌http://eitaa.com/fatemiioon_news🌹
‌ ❤️ علیه السلام: ‌ ☘کسی که خودش نتواند کربلا برود ولی دیگری را راهی کند خدا چند برابر آنچه خرج کرده به او بر می‌گرداند و بلا را از او دور می‌کند.🍃 ‌ 📚کامل الزیارت، ص۱۲۴🌿 ‌ ‌ ‌🔸🔹🍃🌸🍃🔹🔸 http://eitaa.com/fatemiioon_news
✨⚜️✨⚜️✨⚜️✨⚜️✨ ⚜️ بسم الله الرحمن الرحیم ✨ولَقَدْ جَعَلْنَا فِی السَّمَاء بُرُوجًا وَ زَیَّنَّاهَا لِلنَّاظِرِینَ * و حَفِظنَهَا مِن کُلّ شَیطانٍ رَجِیمٍ * إِلاَّ مَنِ اسْتَرَقَ السَّمْعَ فَأَتْبَعَهُ شِهَابٌ مُّبِینٌ ✨و به یقین، ما در آسمان برجهایی قرار دادیم و آن را برای تماشاگران آراستیم* وآن را از هر شیطان رانده شده‌ای حفظ کردیم * مگر آن کس که دزدیده، گوش فرا دهد که شهابی روشن او را دنبال می‌کند. 📕سوره مبارکه حجر آیات ۱۶ الی ۱٨ 💠 ابان بن عثمان از امام صادق (علیه السلام) روایت کرده است که حضرت فرمودند: ابلیس (لعنه الله) به آسمان هفتم رفت و آمد می‌کرد. هنگامی که عیسی (علیه السلام) متولد شد از سه طبقه آسمان منع شد و تا زمانی که پیامبر (صلی الله علیه و آله) به دنیا آمد، تا آسمان چهارم رفت و آمد داشت که پس از تولد حضرت کاملاً از هر هفت آسمان رانده شده و با شهاب سنگ و ستارگان از آسمان دور افتاد. 🔸 قریش گفت: این همان قیامتی است که اهل کتاب درباره آن سخن می‌گفتند. عمرو بن امیّه که از بزرگ‌ترین کاهنان جاهلیت بود گفت: به آن ستارگانی که از روی آنها راه را می‌یابند و زمستان و تابستان را می‌شناسند بنگرید، اگر آنها افتاده باشند، همه چیز هلاک خواهد شد و اگر آنها ثابت باشند و ستارگان دیگر بیفتند، اتفاق مهمی رخ داده است. 🔹بامداد روز میلاد پیامبر (صلی الله علیه و آله)، ➖همه بت‌ها واژگون شده بودند. ➖در آن شب، ایوان کسری به شدت لرزید و چهارده کنگره از آن افتاد. ➖آب دریاچه ساوه خشک شد ➖ آب از صحرای سماوه جوشید و آتشگاه‌های فارس که هزار سال روشن بودند، خاموش شدند ➖ موبدان، آن شب در خواب دیدند که گله ای از شتران تنومند، در حالی که اسب‌‌های عربی را رهبری می‌کردند، از دجله گذشتند و در سرزمین آنها پراکنده شدند و طاق کسری از وسط شکست و دجله بصره شکاف برداشت. ➖در آن شب، نوری از طرف حجاز ظاهر شد و سپس گسترش یافت تا جایی که مشرق را فرا گرفت و تخت تمام پادشاهان زمین واژگون شد و پادشاهان همگی در آن روز لال بودند و سخن نمی‌گفتند. 📌علم کاهنان از آنها گرفته شد و سحر و جادوی ساحران باطل شد و هر کاهنی از همزاد جنّی خود جدا شد و قریش در میان عرب عظمت یافت و آل الله عزّ و جلّ نامیده شدند. 🔹 امام صادق (علیه السلام) می‌فرمایند: تنها به این دلیل که آنها ساکن بیت الله الحرام هستند، آل الله نامیده شدند. آمنه گفت: به خدا سوگند! فرزندم چون به دنیا آمد دستان خود را به زمین زد و سرش را به سوی بالا گرفت و به آسمان نگریست، پس نوری از من خارج شد که تمام آسمان و زمین را پوشاند و شنیدم در میان آن نور کسی گفت: ✨تو سرور و سید مردمان را به دنیا آورده ای، نام او را محمد(صلی الله علیه و آله) بگذار. سپس نوزاد را به نزد عبدالمطّلب بردند تا او را ببیند که او سخنان آمنه را شنیده بود... 🔥ابلیس فریادکنان دیگر را صدا زد همه به دور او جمع شدند و پرسیدند: سرورمان چه چیزی شما را ترسانده است؟ گفت: وای بر شما! آسمان‌ها و زمین، امشب بسیار مرموز شده است، حتماً در زمین، اتفاق مهمی رخ داده که از زمان تولد عیسی بن مریم نظیر نداشته است؛ بروید و ببینید چه اتفاقی افتاده است؟ شیاطین در زمین پراکنده شدند و سپس نزد او بازگشتند و گفتند: ما چیزی نیافتیم. 🔥شیطان گفت: خودم باید این امر را دریابم. پس همه دنیا را گشت تا به رسید. دید که حرم، آکنده از فرشتگان الهی است. خواست وارد شود. بر سر او فریاد کشیدند و او را راندند پس از طرف حرا چون گنجشکی سینه خیز وارد شد. جبرئیل گفت: برگرد (خدا تو را لعنت کند) 🔥گفت: از تو سؤالی دارم ای جبرئیل! امشب در زمین چه اتفاقی افتاده است؟ 💫جبرئیل گفت: محمد (صلی الله علیه و آله) به دنیا آمده است. پرسید: آیا من نصیب و بهره ای از او دارم؟ گفت: نه. پرسید: از امت او چطور؟ گفت: آری. ابلیس گفت: راضی شدم. 📕 امالی، ص ۲۳۵، ح ۱. البرهان ج ۵ ص ۵۵٧ ⚜️http://eitaa.com/fatemiioon_news ✨⚜️✨⚜️✨⚜️✨⚜️✨
🔴جا داره اعلام‌ کنیم اینجا است که توانست در عرض دو ساعت مشکل فنی را حل کند در حالی که مردم و پس از چندین هفته حمله سایبری، محروم از سوخت بودند. بله غرب زدگان ببینند و چشمشان را باز کنند eitaa.com/fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸کارمندان دولت اگر نزنند اتفاقی برایشان نخواهد افتاد فقط کافی است یک ماه تحمل کنند eitaa.com/fatemiioon_news
🚨 عامل اصلی این فاجعه بود 🔴 گروه «گنجشک درنده» مسئولیت حمله به ایران را برعهده گرفت eitaa.com/fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ پست ویژه 👤 📝 امروز ما درگیر موج های آخر هستیم 🔺 چشم ها توسط رسانه سحر میشه 🔹 پیشرفت فناوری در آخرالزمان 🔸 شبیه سازی صیحه آسمانی 🔻 ظهور بسیار نزدیک است eitaa.com/fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ راهکار برای کارکنان و اصناف که قصد تزریق را ندارند از زبان وکیل پایه یک دادگستری 👈 بفرستید برای کسانی که واکسن هستند و راه قانونی‌ آن را بلد نیستند. 👈 ممکن است علیه کسانی که واکسن نزدند هیچ اقدامی صورت نگیرد و محدودیت ها و تهدیداتی که در رسانه ها گفته شده فقط در حد حرف باشد برای ترساندن مردم 👈ممکن است اراذل و اوباش بیایند از شما وگرنه باج بخواهند از آنها بخواهید که از پلیس بخواهند تا حاضر شود اما اگر اراذل نبودند و اهل منطق بودند بگویید ما رفتیم واکسن بزنیم ولی چون علائم داشتیم گفتند ۴۵ روز بعد مراجعه کنید چون اگر الآن واکسن بزنید خطر مرگ دارد و باید ۴۵ روز از علائم بگذرد... (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را با افشای حقایق کرونا یاری کن قطعیست نفوذ را اثبات کرد eitaa.com/fatemiioon_news
📢 الگوی مواجهه با پدیده‌های تمدنی، ازجمله (2⃣) 🔵 در دیدار تعدادی از فعالان : با توجه به نکاتی که عرض شد، ما در مواجهه با موضوعاتی مثل ، باید جایگاه موضوعات را بفهمیم. پدیده‌ کرونا است و یک موضوع خُرد در داخل یک تمدن نیست. پدیده کرونا پدیده‌ای است که با آن می‌خواهند جهان را بازسازی کنند و آن را که ایجاد کرده بودند و تحت تأثیر انقلاب اسلامی شکسته شد، می‌خواهند خودشان به‌ هم بریزند و بنای جدید بسازند. قبلاً هم‌ عرض کرده‌ام که آن‌ها در جنگ‌های جهانی، جامعه جهانی را به گروگان گرفتند و ساختار جهانی و نظم جدید بین‌المللی را بر محور سازمان ملل درست کردند، و امروز هم می‌خواهند مردم را به گروگان بگیرند و با آن نظم جدید جهانی ایجاد کنند. البته در این دور، به‌ شدت منفعل از انقلاب اسلامی هستند. شاید هم «وَقَذَفَ فِي قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ ۚ يُخْرِبُونَ بُيُوتَهُمْ بِأَيْدِيهِمْ» دارد اتفاق می‌افتد! حالا خراب کنند، ببینیم آیا می‌توانند دوباره درستش کنند یا خیر! علی‌ایحال این پدیده در مقیاس تغییر نظم جهانی است؛ می‌خواهند و نظام جدیدی ایجاد کنند؛ شاید بتوان گفت که این نظم جدید، سه متغیر اصلی دارد؛ یکی اینکه می‌خواهند محور را از غرب به شرق ببرند و دوم این‌ که فرهنگ حاکم بر جهان را به یک فرهنگ ترکیبی تبدیل ‌کنند و یک نوع معنویت مبهم نظیر معنویت کنفوسیوسی و... را تقویت ‌کنند و سوم اینکه این نظم جدید را از جهان حقیقی به جهان مجازی انتقال دهند و رؤیای امریکایی را به رؤیای حکمرانی مجازی تبدیل کنند. شاید بتوان گفت که این سه تحول، متغیرهای اساسیِ نظم جدیدی است که می‌خواهند ایجاد کنند. یکی از ابزارهای اصلی آن‌ها برای ایجاد این نظم جدید، گروگان گرفتن سلامت جامعه جهانی از طریق کروناست. لااقل یکی از سناریوها این است؛ سناریوهای تندتر هم قطعاً قابل‌ فرض است. پس در مواجهه با موضوعاتی مثل سلامت و کرونا و سایر موضوعات، باید سطح موضوعات را بشناسیم و در سطح خودشان با آنها روبه‌رو شویم والا آن موضوعات قابل ‌کنترل و مدیریت نخواهد بود. مثلاً به‌ نظر می‌آید اگر با ادبیات حضرت آقا بخواهیم بیان کنیم، اصل امام (رحمه الله علیه) یک حادثه‌سازی در مقیاس بود. آن‌ها یک دوران جدید ایجاد کردند، امام هم یک ایجاد کرد. مرحله دوم آن‌ هم ایجاد یک نظام است که نه سوسیالیستی است نه سرمایه‌داری. کما اینکه انقلاب امام نه سرمایه‌داری بود نه مبارزه مسلحانه و نه مبارزه پارلمانتاریستی. پس حادثه‌سازی، باید در وِزان آن حوادثی باشد که دشمن ایجاد می‌کند. آن‌ها دوران جدید ایجاد کردند و امام هم یک عصر جدید ایجاد کرد که عصر امام‌خمینی (رحمه الله علیه) است. در باب واکسن هم یک نکته کوتاه عرض کنم که: ممکن است نقدهای زیادی بر واکسن‌هایی که در جهان تولید می‌شود وارد باشد، اما باید بدانید که نمی‌توان همه ابعاد واکسن را کاملاً و همه‌ جانبه رد کرد. یکی از اتفاقاتی که در این‌ گونه دستاوردها می‌افتد امتزاج حق و باطل و ترکیب‌شدنِ جنبه‌های مثبت و منفی و مضار و منافع است تا قابل‌پذیرش بشود. (علیه السلام) در خطبه پنجاه می‌فرمایند: «وَ لَكِنْ يُؤْخَذُ مِنْ هَذَا ضِغْثٌ وَ مِنْ هَذَا ضِغْثٌ فَيُمْزَجَانِ فَهُنَالِكَ يَسْتَوْلِي الشَّيْطَانُ عَلَى أَوْلِيَائِهِ وَ يَنْجُو الَّذِينَ سَبَقَتْ لَهُمْ مِنَ اللَّهِ الْحُسْنى». بنابراین، دنیای استکبار آنجایی که حق و باطل را ترکیب می‌کند دنبال حق نیست، بلکه اراده باطل می‌کند و با این آمیختگی می‌خواهد در کنار حقش، باطلش را القا و محقق کند؛ اما از این طرف، شما باید جنبه‌های حق و باطل و آثار مثبت و منفی را در این محصولات، تفکیک کنید؛ وگرنه اگر همه آثار واکسن را بالکُل نفی کنید، از شما قبول نمی‌کنند. (۱۴‌۰۰/۷/۲۹) eitaa.com/fatemiioon_news
📢 الگوی مواجهه با پدیده‌های تمدنی، از جمله (1⃣) 🔴 در دیدار تعدادی از فعالان : 🔷 بحمدالله خداوند در این مرحله از انقلاب اسلامی، نیروهایی که برای گذار از این مرحله نیاز داریم را تربیت کرده ‌است. حضرت آقا همیشه دنبال تربیت این نیروها بودند و به‌ دنبال به نتیجه رسیدنش بودند؛ یادم هست فعالانی در سال ۱۳۹۲ خدمت حضرت آقا رسیدند و ایشان به این مضمون فرمودند که من منتظر شماها بودم. یعنی ایشان سرمایه‌گذاری‌هایی انجام داده‌اند و منتظر به نتیجه‌ رسیدنش بودند. جمع‌های فعال آتش‌به‌اختیار، محصول همان برنامه‌ریزی است و امیدواریم کار انقلاب با این‌ها جلو برود. 🔷 این مرحله از انقلاب، مرحله تحقق است. باید فرهنگ جامعه خودمان و زندگی بشر را از سطوح بنیادین تا سطوح روبنایی تغییر دهیم و این کار، نیاز به آدم‌های اهل این میدان دارد که بتوانند انقلاب فرهنگی را، از جمله در حوزه و سلامت دنبال کنند. ما با یک امر بزرگ مواجه هستیم که باید با آن خوب برخورد کنیم و ظرفیت انقلاب اسلامی را برای ایجاد تغییرات بزرگ پیش ببریم. ما باید بدانیم در مواجهه با فرهنگ مدرن، به‌ خصوص در مواجهه با مدرن چه باید کرد. 🔷 مأموریت کنونی حوزه، مأموریت رهبری حوادثی است که تاثیرگذار بر فرایندهای جهانی هستند. الآن ظرفیت حوزه ظرفیت است؛ یعنی حادثه‌ای سیاسی یا حادثه‌ای در حوزه سلامت و حوادث دیگر ایجاد می‌کنند و بعد می‌خواهیم نحوه مواجهه خودمان را با این حادثه بیان کنیم. همین مواجهه ما با حوادثِ ایجاد شده هم بر اساس فقه فعال نیست. یعنی نه‌ تنها نداریم، بلکه در مواجهه با حوادثِ ایجاد شده هم مواجهۀ فعالی نداریم. امام (رحمه الله علیه) فرمودند که حوزه باید نبض زمان را در اختیار داشته باشد. در منشور روحانیت می‌فرمایند: استراتژی حاکم بر جهان را مستکبرین تعیین می‌کنند، ولی انقلاب اسلامی باید تعیین کند و حوزه باید در این مقیاس حضور پیدا کند. پس جایگاه ما باید تغییر کند و برخوردمان باید برخورد ایجاد حادثه بشود و حوادث اثرگذار بر پیشرفت‌های جهانی و فرایندهای جهانی ایجاد کنیم [و لااقل مواجهه ما با پیشامدها، مواجهه انفعالی نباشد.] 🔷 موقف ما باید موقف ایجاد و رهبری حوادث باشد (). اما در یک قدم قبل‌تر، در مواجهه با حوادث و مسائلی که دیگران ایجاد کرده‌اند، باید توجه داشته ‌باشیم که این حوادث و مسائل را از سه زاویه می‌توان بحث کرد: ۱. از زاویه تبیین حکمِ موضوع. یعنی آن را موضوعی ببینید که می‌خواهید حکمش را بیان کنید. ۲. آن مسئله را در یک ساختار کلان ببینید و نسبت‌هایش را ببینید و حکم بدهید. ۳. برای بهینه آن موضوع حکم بدهید. ما معمولاً از زاویه تبیین حکمِ موضوعات با مسئله‌ها و حوادث مواجه می‌شویم؛ از جمله در حوزه سلامت. فرض کنید در یک پدیده‌ای در حوزه سلامت، ما آن را به‌ عنوان یک موضوع در نظر می‌گیریم و با آن مواجه می‌شویم و سعی می‌کنیم حکمش را استنباط کنیم؛ اما نسبتش را با بقیه موضوعات نمی‌بینیم و همچنین بهینه آن موضوع را نمی‌بینیم و فارغ از اینها حکم می‌دهیم. این‌ هم خلأ دوم در حوزه است؛ یعنی غیر از این‌ که رهبری حوادث نداریم، در مواجهه با موضوعات هم می‌کنیم و تناسبات موضوع و بهینه موضوع را در نظر نمی‌گیریم. استاد ما خدا رحمتش کند می‌فرمود که برای این مداد، سه لایه حکم می‌توانید بدهید؛ یکی این‌ که این مداد را ابزار ارتباط و ابزار کتابت در نظر بگیرید و حکمش را بیان کنید؛ بگویید آیا کتابت با این مداد جایز است؟ آیا می‌توانیم با آن با نقاشی بکشیم؟ و... و حکم تولیدش و فروشش و خریدش چیست؟ این می‌شود این موضوع. اما لایه دوم این است که بگویید نسبت این مداد با سایر ابزارهای ارتباطی چیست و چه سهمی را باید به این مداد در بین ابزارهای ارتباطاتی بدهیم؛ یعنی نظام نسبت‌ها و نظام اولویت‌ها را باید مشخص کنیم و سپس حکمش را بیان کنیم. این‌ حکم هم حکم همین موضوع است. صدور چنین احکامی، الآن در دست نظام کارشناسی است نه در دست نظام فقاهت. ما حکمی در این زمینه نداریم و نظام کارشناسی با یک نگاه سیستمی در این‌ باره نظر می‌دهد. لایه سوم حکم این است که بهینه این‌ موضوع چگونه باید واقع شود. آیا همیشه باید با خودکار بنویسیم؟ یک‌ موقعی با چکش روی سنگ می‌نوشتند، کم‌کم کاغذ آمد و بعد صنعت چاپ شکل گرفت و حالا می‌گویند این قلم باید به قلم نوری و... تبدیل بشود. آیا در این بهینه‌ها حکم داریم یا خیر؟ ما دنبال حکم بهینه موضوعات نیستیم. این الگو، در همه موضوعات، از جمله در موضوعات سلامت هم وارد می‌شود. ادامه دارد...👇👇👇 eitaa.com/fatemiioon_news