سلام دوستان عزیزم
شبتون بخیر😊
برای امشب نتونستم داستان جدید اماده کنم
ان شاءالله فرداشب
میتونین داستانهایی که قبلا تو کانال گذاشتم رو ، تو کانال ارشیو داستانمون
بخونین
👇😊
https://eitaa.com/joinchat/1929052191Ce588cb8ea8
4_6039704735303337412.mp3
9.2M
#تکنیک_های_مهربانی 💞 ۱۰
با سهیم کردنِ دیگران در نیّات و اعمالِ خیرت؛
شعاعِ دایره ی محبتت رو بیشتر کن!
وقتی از دور، به دیگران، حتی اهالیِ برزخ، فکر میکنی و در عملِ خیرت سهیم شون میکنی؛
قلبت وسیع میشه...
و بقیه راحت توی قلبت جا میشن و امنیت میگیرن!
❣ @Mattla_eshgh
🔸یکی از عوامل مهم شریک شدن شیطان در نطفهی انسانها (و شارکهم فی الاموال و الاولاد) ترویج #برهنگی و شهوانی شدن فضای جامعه و به تبع اون رشد #زنای_ذهنی در مردان و زنان هست. مفهوم #کراش از مصادیق زنای ذهنی است.
🔸برت کار نویسنده کتاب who's been sleeping in your head (چه کسی در ذهن شما خوابیده است؟) با بررسی ۲۳ هزار مرد و زن به بررسی سکس فانتزی (زنای ذهنی) پرداخته. چطور برهنگی از یک سو و عدم کنترل نگاه از سوی دیگر باعث حک شدن ابژهها در ذهن فرد میشود و او را به سکس فانتزی میکشاند.
#انقلاب_زنانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گوجه گیلاسی 🍅
دست بابا 👨
دست نینی 👶
#فرزندآوری
🔰 فقط اسرائیل از قتل #داریوش_مهرجویی سود میبرد.
افکار عمومی را از غزه منحرف و سلبریتیها را از زیر فشار افکار عمومی نجات میدهد.
🔹 یعنی دزدی از یک پیرمرد ۸۴ساله و همسرش آنقدر سخت است که به بدترین شیوه به قتل برسند؟
🔹 این یک دزدی نیست، طراحی یک جنگ روانی در سخت ترین شرایط اسرائیل است.
#توئیت ✍ سید یوسف مرادی
2.27M
✅ تکنیکهای اقناع رسانه ای
🔻 تکنیک سوم: تکرار
🔹یکی دیگر از تکنیکهای موثر و پر کاربرد در رسانه ها، تکرارِ نامکرر یک پیام برای مخاطبین است. پیامهای رسانهای هر چقدر بیشتر تکرار شوند، بیشتر در ذهن ما تثبیت، و همین امر موجب اعتماد بیشتر ما به آنها میشود. این تکرار به دو روش انجام میشود: یکی از روشها تکرار تصاویر، صداها یا کلماتی خاص در درون پیام است برای اینکه معنای اصلی پیام در ذهن ما مستحکم شود. دیگری تکرار کامل و چندباره است تا بیشتر در ذهن ما تثبیت شود. گاهی هم در کمپینهای تبلیغاتی تجاری و سیاسی، یک شعار واحد به شیوههای مختلف و در پیامهای رسانهای متفاوت تکرار میشود تا بیشتر ملکه ذهن و زبان ما شود. تکرار یک پیام، به مانند ضربات چکشی است که کمکم یک میخ را به داخل چوب میراند. تکرار یک مطلب، احتمال پذیرش آن را نزد مخاطب بالا میبرد. تکنیک «تکرار»، گاهی توسط یک رسانه شکل میگیرد و گاهی توسط چند رسانه همسو اجرا میشود. طبیعی است تاثیر روش دوم در اقناع مخاطبان، به مراتب بیشتر است. مخاطب در چنین مواردی احساس میکند همه دارند یک مطلب را میگویند، پس حتماً درست است.
✍️ سید احمد رضوی