eitaa logo
مطلع عشق
277 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
73 فایل
@ad_helma2015 ارتباط با مدیر کانال برنامه کانال : شنبه ، سه شنبه : امام زمان( عج ) و ظهور ومطالب سیاسی یکشنبه ، چهارشنبه : خانواده وازدواج دوشنبه ، پنجشنبه : سواد رسانه داستانهای جذاب هرشب بجز جمعه ها استفاده از مطالب کانال آزاد است (حتی بدون لینک )
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸یکی از عوامل مهم شریک شدن شیطان در نطفه‌ی انسان‌ها (و شارکهم فی الاموال و الاولاد) ترویج ‎ و شهوانی شدن فضای جامعه و به تبع اون رشد ‎ در مردان و زنان هست. مفهوم ‎ از مصادیق زنای ذهنی است. 🔸برت کار نویسنده کتاب who's been sleeping in your head (چه کسی در ذهن شما خوابیده است؟) با بررسی ۲۳ هزار مرد و زن به بررسی سکس فانتزی (زنای ذهنی) پرداخته. چطور برهنگی از یک سو و عدم کنترل نگاه از سوی دیگر باعث حک شدن ابژه‌ها در ذهن فرد می‌شود و او را به سکس فانتزی می‌کشاند.
🔰 محبت باشد، وفاداری هم‌هست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 فقط اسرائیل از قتل سود می‌برد. افکار عمومی را از غزه منحرف و سلبریتی‌ها را از زیر فشار افکار عمومی نجات می‌دهد. 🔹 یعنی دزدی از یک پیرمرد ۸۴ساله و همسرش آنقدر سخت است که به بدترین شیوه به قتل برسند؟ 🔹 این یک دزدی نیست، طراحی یک جنگ روانی در سخت ترین شرایط اسرائیل است. ✍ سید یوسف مرادی
2.27M
✅ تکنیکهای اقناع رسانه ای 🔻 تکنیک سوم: تکرار 🔹یکی دیگر از تکنیکهای موثر و پر کاربرد در رسانه ها، تکرارِ نامکرر یک پیام برای مخاطبین است. پیام‌های رسانه‌ای هر چقدر بیشتر تکرار شوند، بیشتر در ذهن ما تثبیت، و همین امر موجب اعتماد بیشتر ما به آن‌ها می‌شود. این تکرار به دو روش انجام می‌شود: یکی از روش‌ها تکرار تصاویر، صداها یا کلماتی خاص در درون پیام است برای اینکه معنای اصلی پیام در ذهن ما مستحکم شود. دیگری تکرار کامل و چندباره است تا بیشتر در ذهن ما تثبیت شود. گاهی هم در کمپین‌های تبلیغاتی تجاری و سیاسی، یک شعار واحد به شیوه‌های مختلف و در پیام‌های رسانه‌ای متفاوت تکرار می‌شود تا بیشتر ملکه ذهن و زبان ما شود. تکرار یک پیام، به مانند ضربات چکشی است که کم‌کم یک میخ را به داخل چوب می‌راند. تکرار یک مطلب، احتمال پذیرش آن را نزد مخاطب بالا می‌برد. تکنیک «تکرار»، گاهی توسط یک رسانه شکل می‌گیرد و گاهی توسط چند رسانه همسو اجرا می‌شود. طبیعی است تاثیر روش دوم در اقناع مخاطبان، به مراتب بیشتر است. مخاطب در چنین مواردی احساس می‌کند همه دارند یک مطلب را می‌گویند، پس حتماً درست است. ✍️ سید احمد رضوی
🔺رسانه شیطان چگونه است؟ تصویر کودکان زخمی را میگذارد وسط و بالایش درشت مینوسید اسرائیل کودکان مثله شده را به نمایش میگذارد؛ اما خیلی ریز پایینش درج میکند کودکان فلسطینی در حمله هوایی به غزه زخمی شدند؛ مخاطب هم فکر میکند این طفلان معصوم واقعا اسرائیلی اند؛ رسانه هم اصلا دروغ نگفته!
🔰 فراز دیلی، مازیار خسروی و جاسوس‌خبرنگاران! 🔹 فراز دیلی اولین سایتی بود که مسئله داریوش مهرجویی را دقایقی قبل از قتلش ضریب رسانه‌ای داد! 🔹 مازیار خسروی سردبیر این سایت مشکوک، ادعا کرده که « خبر بستری شدن و مرگ مهسا امینی را هم اولین نفر سایت فراز که من سردبیرش هستم کار کرده» 🔸خب دوباره دقت کنیم: 🔻‌ فراز دیلی اولین نفری بود خبر مهسا امینی رو کار کرد! 🔻‌ فراز دیلی خبر دروغ بازداشت مادر آرمیتا گراوند رو کار کرد! 🔻‌ فراز دیلی از واژه مهاجر افغانستانی در خبر قتل استفاده کرد! 🔹 ظاهراً شکل جدید سناریو نویسان قتل‌های زنجیره‌ای در خدمت موساد این است!
🔰 چه نسبتی بین رسانه‌های جنبش سبز با قتل مهرجویی و همسر او هست ؟ چگونه آنها قبل از وقوع قتل به فضاسازی رسانه‌ای در پایگاه های خبری و روزنامه‌ای پرداختند ؟ 🧐 چرا در هر فتنه‌ای همواره پای اصلاح طلبان و سبزی‌ها در میان است که می‌کوشند فضا را ملتهب و جو عمومی را متشنج کنند ؟ 🔹 اساسأ نسبت این جریان برانداز، با سرویس‌های جاسوسی دشمن از سیا تا موساد چیست که همواره در پازل دشمن برای نابودی ایران بازی می‌کنند؟! 🔺 تصویر بالا: صفحه توئیتر سردبیر فراز؛ مازیار خسروی
5.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روایتی ناب از سخت‌ترین کارها! 🔶 راز محبوبیت در ! 🔷 دفاع تمام قد یا لگد زدن؟! 🔶 این حکایت این روزهاست!