ماوی
من هیچ وقت نتونستم باهاشون چیزی بخورم😕 فقط انگشتم تاول میزنه😂 #مهروماه
نیاز به کمی تمرین داره
ماوی
عقید😗 برات کلی ازون گیف قشنگا گرفتم بفرستم پیوی😁 #هِناس
جدا من امشب خیلی رقیق القلب شدم از دست تو❤️
#عقید
ماوی
عقید😗 برات کلی ازون گیف قشنگا گرفتم بفرستم پیوی😁 #هِناس
یکیهم نیس
اینجوریدوسمونداشتهباشه :/
#شاخه_نبآت
ماوی
یکیهم نیس اینجوریدوسمونداشتهباشه :/ #شاخه_نبآت
منم همینطور🙁
دلم خواس😒💔
#نآرنج