این سر به شانه اش شده محتاج و من هنوز؛
ماندم که کی..؟چگونه..؟چرا..؟عاشقش شدم
- #مریم_عبداللهی_قاصدک
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
شقایق تا تو را دیده، چه کرده غنچه لبها را
چه حرصی میخورم میبینم این فرصت طلبها را
شنیدم آسمان گفته شبیه توست خورشیدش
نمیبایست داد اصلا جواب بیادبها را
تو از یک ماه کامل هم برایم ماه تر هستی
چه فخری میفروشم من تمام نیمه شبها را
شفا بخش است چشمانت، لبت درمانگری حاذق
ببین بستند دکترهای بیچاره مطبها را
شِکرپاشی نکن با خندههای گاه و بی گاهت
شکستی ارج و قرب این عسلها را، رطبها را
امید دل، قرار جان، بقای عمر، نور چشم
درو کردی به تنهایی تمام این لقبها را...
- #سونیا_نوری
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
خوب می شود آقا!
خوب می شود
یادت می رود
همه اش را یادت می رود
می روی با خواهرت جینگیل میخری تیرامیسوی خیس می خوری
با بچه ها فیلم می بینید و عکس های خل خلانه می گیرید
برای تولد فلانی فُلان عطر را شریکی کادو می دهید
و فلان جا جمع می شوید
با خاله ژامبون مرغ و قارچ می خوری تمام مدت فکر می کنی که چرا قارچ هایش از قارچ های واقعی نرم تر هستند شب زیرِ پتو از سرما مچاله می شوی و با صدای بلند،
فلان آهنگ را هزار بار تا آخر گوش می دهی
بعد،
می بینی که خیلی خوش گذشته
اما هنوز یادت نرفته...
- #علي_قاضي_نظام
#شاخه_نبآت
🌙. @Mava_a
پیگیر پریشانی ما دیر به دیر است
دلتنگ به یک خنده او زود به زودیم
- #حامد_عسگری
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
سر به زیر است و تمام شهر شیدایش شدند
وای از آن روزی که سر بالا بگیرد سرو من!
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
گر بیایی دهمت جان ورنیایی کشَدم غم
من که بایست بمیرم!
چه بیایی؛
چه نیایی
- #سعدی
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
شده هی گم بشوی در خودت و دم نزنی؟
من غریبانه ترین حالت دردم به خدا
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
یه روزی یه کسی وارد زندگیتون میشه!
که تک تک واژه های لغت نامه تونو از نو معنا میکنه واستون!
زندگیو عشقو براتون تعبیر میکنه!
کاری میکنه بفهمید قبل اون زندگی نکردید اصلن!
اونقد توقعتونو میبره بالا که دیگه جز اون و بعد اون هیچی به چشمتون نمیاد!
یه روز یکی میاد که بدجور عزیزی میکنه و عزیز میشه!
من قول میدم که میاد ولی وقتی اومد نذارید بره هیچوقت!
از دستش ندید! قدرشو بدونید!
قولِ اومدنش با من! قولِ موندنش با شما!
پ.ن: ایشالا که اومده باشه برای شما :)
#شاخه_نبآت
🌙. @Mava_a
در زلف چون کمندش ای دل مپیچ کانجا
سرها بریده بینی بیجرم و بیجنایت
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
اگه دیدی کسی از تنهایش لذت میبره بدون راز قشنگی تو دلش داره!!
و اگه تونستی حریم این تنهایی رو بشکنی بدون تو از رازش قشنگ تری :)
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
آغوش تو دلچسب ترین حلقه دنیاست؛
زین حلقه مکن رحم بہ من
تنگ ترش کن...
#آذرقاسمی
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a