لوریا: من خیلی از رنگ بنفش خوشم میاد
جان: چه خوب، منم رنگ آبی رو خیلی دوست دارم،
بنفشو یه کم کمرنگ کنی میرسی به آبی، رنگ های نزدیکی هستن تقریبا...
لوریا: آره، رنگ های نزدیکی هستن.
جان: البته نیازی به اینهمه فلسفه بافی نیست،
دوسِت دارم...!
حتی اگه تو از سفید خوشت بیاد،
من از مشکی!
- من از بنفش خوشم میاد، خیلی زیاد، تو چی؟!
#شاخه_نبآت
🌙. @Mava_a
با هیچ کَسَم میل سخن نیست ولیکن
تو خارج از این قاعده و فلسفه هایی
- #مجتبی_قندالی
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
و لا يأثمُ فِيمَن يُحِبُّ
و بخاطر کسی که دوست دارد
مرتکب گناه نمی شود ..
- [مولا امیرالمؤمنین]
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
دست یکی از شعرهایم را امشب میگیرم
پابرچین ، پابرچین
می آییم کنار تختت
من کنار پنجره می ایستم
و او...
میریزد بین موهات
سر میخورد روی گونه ات
میچکد توی یقه ات
و عطر تنت را هورت میکشد!
مست میشود
و تلو تلو میخورد تا پشت پلکهایت!
قول بده بی هوا چشمهایت را باز کنی
قول میدهم هول کند و لبهایت را ببوسد!
چقدر زیباست که این شعر
همین جا
تکمیل شود!
با یک بوسه...
حالا...
دیگر من شاعر خصوصی توام!
نه؟
#شاخه_نبآت
🌙. @Mava_a
اگه یه نفر واقعا براتون مهمه بعد از اینکه در جواب احوال پرسیتون گفت:" خوبم "بهش بگید خوبِ واقعی یا خوبِ الکی؟
شاید طرف فقط منتظر همین پافشاری شما باشه تا درد دلشو بهتون بگه!
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
گفتمش ترکم کنی از غصه میمیرم یقین
تو ندانی نیشخند آخرش با من چه کرد...
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
ماوی
گفتمش ترکم کنی از غصه میمیرم یقین تو ندانی نیشخند آخرش با من چه کرد... #شاخه_نبآت 🌿. @Mava_a
گفتمش زیبای من ما را کمی آشفته کن
لامروت بند گیسوی کمندش باز کرد
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a