دست یکی از شعرهایم را امشب میگیرم
پابرچین ، پابرچین
می آییم کنار تختت
من کنار پنجره می ایستم
و او...
میریزد بین موهات
سر میخورد روی گونه ات
میچکد توی یقه ات
و عطر تنت را هورت میکشد!
مست میشود
و تلو تلو میخورد تا پشت پلکهایت!
قول بده بی هوا چشمهایت را باز کنی
قول میدهم هول کند و لبهایت را ببوسد!
چقدر زیباست که این شعر
همین جا
تکمیل شود!
با یک بوسه...
حالا...
دیگر من شاعر خصوصی توام!
نه؟
#شاخه_نبآت
🌙. @Mava_a
اگه یه نفر واقعا براتون مهمه بعد از اینکه در جواب احوال پرسیتون گفت:" خوبم "بهش بگید خوبِ واقعی یا خوبِ الکی؟
شاید طرف فقط منتظر همین پافشاری شما باشه تا درد دلشو بهتون بگه!
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
گفتمش ترکم کنی از غصه میمیرم یقین
تو ندانی نیشخند آخرش با من چه کرد...
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
ماوی
گفتمش ترکم کنی از غصه میمیرم یقین تو ندانی نیشخند آخرش با من چه کرد... #شاخه_نبآت 🌿. @Mava_a
گفتمش زیبای من ما را کمی آشفته کن
لامروت بند گیسوی کمندش باز کرد
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
یکی از حسهایی که موقع عاشقی تجربهش میکنید وقتی هست که صداشو میشنوید یا بهش فکر میکنید؛ میگید یهو هُوری دلم ریخت...
از نظر علمی اسمش pvc عه! یعنی قلبتون یه ضربان قلبی رو جا میندازه و تو ضربان بعدی جبران میکنه که این حس رو میده :)
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
دیشب حسین دست به مویم کشید و گفت
زینب بخواب، مادرمان خوب میشود
مادر...ببین، دست به پهلو که میبری
دنیای کودکانهام آشوب میشود
#شاخه_نبآت
🥀. @Mava_a
ماوی
دیشب حسین دست به مویم کشید و گفت زینب بخواب، مادرمان خوب میشود مادر...ببین، دست به پهلو که میبری
مادر...حسن چه دیده که انقدر ساکت است؟؟...
نمیخواهم برنجانم دلت را بیسبب اما
چگونه مرگ یک مادر چهل تن متهم دارد!؟
#شاخه_نبآت
🥀. @Mava_a
سلامو درود اهالیِمأوی!🌿
بهدلیلشهادت[حضرتمادر]،
کانالفعالیتینداشت!'🥀
•• اینامربیتوجهیتلقینشود ••
#شاخهنبآت
شب است و بیقرارم در غریبی
هوایِ گریه دارم در غریبی
همه خوابند و من بیدارِ بیدار
به خاکش سر گذارم در غریبی
#شاخه_نبآت
🥀. @Mava_a