eitaa logo
☀️مهر و ماه🌙 🇵🇸🏴
96 دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
1.9هزار ویدیو
360 فایل
‌ معاویه: قوی تر از ذوالفقار علی سراغ داری؟ عمروعاص: آری، جهل مردم ... ‌‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
عزاداری محرم در باکو قبل از شوروی - روز عاشورا
6.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻هیچ امر به معروفی بی اثر نیست❗️ ⬅️از امام حسین بی‌امکانات‌تر داریم مگه ؟ ⬅️ مجاهدی که تا پای شهادت رفت ولی از یاری امام حسین دست برداشت، چون احتمال تاثیر نمیداد❗️ استاد ازغدی
7.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بغض آقا جواد ساکن امریکا برای علیه السلام روز حسین در آمریکا رو شنیده بودید تاحالا؟
13.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برده که حجاب ندارد ! - عجب بانوی زیباییست، برایم بچرخانش... - بَرده که حجاب ندارد... سربندش را بردار - چه گیسووان زیبایی دارد، به به... - من ۲۰۰ دینار پیشنهاد می‌کنم... سکانسی پرمعنا از سریال عشق کوفی در بازار برده‌فروشان....
زبان‌ به‌ روضه‌ چرا واکنم‌ همین بس است.... : مباد شاهد جان دادن پسر، پدری💔
«ما اگر جای امام حسین علیه السلام بودیم،به ‌توبه ی حرّ،‌هیچ اعتمادی نمی کردیم..اما او حسین است! به دلت نگاه می کند و می داند چه فرصت هایی را به خاطرِ فرصت با او بودنش،‌بیخیال شدی..»
خبرت هست که ما را شده‌ای خواب و خیال ؟!...
از اول ماه محرم دائما بخش‌هایی از برنامه «مهلا» با اجرای محمدحسین پویانفر، مداح استدیویی، در فضای مجازی به‌صورت گسترده بازنشر می‌شود. فصل اول برنامه مهلا، با اسپانسری روبیکا و همراه اول، سال گذشته پخش شد. در این برنامه سلبریتی‌ها می‌آمدند و از ارادت به امام حسین (علیه السلام) می‌گفتند. اما سری جدید مهلا با سال گذشته یک تفاوت مهم دارد؛ سلبریتی‌ها از تریبون مهلا برای تجویز نسخه‌های اجتماعی-سیاسی مطلوبشان استفاده می‌کنند و منبر می‌روند! به زبانی دیگر نهادهای حاکمیتی هزینه کرده‌اند که با پول بیت‌المال، برای اولین‌بار سلبریتی‌ها از قاب مهلا منبر بروند، نسخه‌های اجتماعی بپیچند، به جمهوری اسلامی کنایه بزنند و بی‌حجابی را تئوریزه کنند. در یک نمونه خانم نویسنده از بی‌حجابی صحبت می‌کند که در باغ کتاب نماز می‌خوانده است. او این نوع انحراف را امری محترم می‌شمارد و «حجاب را در سطح یک ظاهر و فرم» پایین می‌آورد! در نمونه‌ای دیگر خواننده‌ای، روضه زنانی را می‌خواند که در فتنه «زن، زندگی، آزادی» آسیب دیده‌اند و از توحش دخترانی که آرمان علی‌وردی را به خاک و خون کشیدند، سخنی به میان نمی‌آورد! مجری برنامه هم در مقابل نشسته و تنها سر تکان می‌دهد! گزارشگر فوتبال می‌گوید مُحرم ارتباطی با جمهوری اسلامی ندارد و در دوره پهلوی در عزاداری شرکت می‌کرده است. راست می‌گوید؛ حتما این توفیق پهلوی دوم بود که با استعانت از رضاخان به روضه.ها عمومیت بخشیده، در مقابل داعش ایستاده و پرچم سیدالشهدا(علیه‌السلام) را از لبنان تا نیجریه برافراشته است! ورزشکاری در ایام محرم که اوج شور و حال مردم است ادعا می‌کند که «مردم از دین زده شده‌اند». او می‌گوید که «به اسم دین اختلاس می‌شود» همزمان انبوهی از تاریکی و پوچی را به مخاطب تزریق می‌کند و آقای مداح به نشانه تایید سر تکان می‌دهد. برنامه دینی که در آن به حجاب توهین شود، به مدافعان امنیت طعنه بزنند و در هر قسمت به جمهوری اسلامی کنایه بزنند، مصداق «مسجد ضرار» است. همان مسجدی که با دستان پیامبر ویران شد. همه می‌توانند درباره رابطه احساسی خود با امام حسین (علیه‌السلام) صحبت کنند اما همه نمی‌توانند بالای منبر بروند و درباره دین در قامت امر اجتماعی صحبت کنند و نهایتا از پول بیت‌المال به آنها صله داده شود! با کدام سواد دینی به خود اجازه می‌دهند جای علمایی بنشینند که سال‌ها درس علوم دینی خوانده‌اند؟ کدام مرجع به سلبریتی‌ها اجازه داده که برای دین‌داری مردم نسخه بپیچند و احکام صادر کنند؟ آقای پویانفر شما با استفاده از آنتن صداوسیما مطرح شدید و با حمایت نهادهای فرهنگی به این نقطه رسیده‌اید. دیده شدن به چه قیمتی ارزش دارد؟ به قیمت طعنه و کنایه به جمهوری اسلامی یا به چالش کشیدن امر حجاب؟
دیجی‌کالا و بازدارندگی جریمه یک تصویر گفته‌اند دیجی‌کالا به کارمندانش تذکر حجاب داده است. خب طبیعی است می‌توان گفت موضوع تمام شد و ... اما در عصر حاضر این جنس مواجهه با تصاویر، با خبرها، با توییت‌ها و ... یک نوع ساده‌انگاری است. شرکت‌های بزرگ تیم حقوقی دارند، روابط عمومی دارند، تیم بازاریابی دارند و ... این یک ساده‌انگاری است که فکر کنیم برای انتشار این جنس تصاویر، طراحی از قبل وجود نداشته است. این یک جنس از بازاریابی کثیف (Dirty marketing) است که بسیار هم هوشمندانه طراحی شده. چرا؟! چون در ایران تا پیش از این بسیار کم‌هزینه بوده! دیجی‌کالا بعد از شهریور ۱۴۰۱ نیاز به یک بازسازی برند داشت و چه کاری بهتر از انتشار یک تصویر که نهایتاً می‌تواند یک جریمه چند ده/صد میلیونی داشته باشد، در حالی که برای چنین تبلیغی باید حداقل چند ده میلیارد تومان هزینه کرد و البته مهم‌تر از آن بازسازی برندی است که عایدی میان‌مدت برای شرکت خواهد داشت. هر جریمه‌ای که بوی نقره داغ ندهد، بازدارندگی لازم را ندارد و طبیعی است چنین راهکاری از سوی هر شرکتی می‌تواند تکرار شود.