سخنرانی_01.mp3
31.65M
#گلزار_شهدای_کرمان
#سخنرانی
🔵سخنرانی استاد رفیعی
در یادواره ی شهید بادپا
🔹عصرپنجشنبه🔹
شهید بادپا01.mp3
10.75M
#یادواره
🔷دعای والدین شهید
محمدرضا کاظمی زاده
برای پیدا شدن پیکر
حاج حسین بادپا..
مداحی_01.mp3
2.87M
#مداحی
🔷ابیات فراق در تکریم
یاران آسمانی...
🔹مداح: حسینخانی
2مداحی_01.mp3
5.66M
#مداحی
🔷سوگ خوانی در فراق
مردی که هنوز پیکرش به
میهن بازنگشته...
🔹مداح: حسینخانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#حاج_قاسم
🌷از جان عزیزتر داشتیم،
گرفتند
🔷دفترِ کارش بیابون بود،
میزش سنگ و
صندلی اش زمین..
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🅰️ أَشِدَّاء عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاء بَيْنَهُمْ
سخنان امام خمینی درباره اسلام رحمانی:
🔻نروید فقط سراغ احکام نماز و روزه؛ چرا سوره برائت و آیات قتال را نمیخوانید؟!
🔻مدام آیات رحمت میخوانید؟! آیات قتال؛ هم رحمت است/ جنبه رحمت هست همه اش/ قران با افراد مسلم و معتقد به برادری رفتار میکند؛ با ادمهایی که خلاف این هستند میگوید بکشید و بزنید.
🔻امّا و اگرها در #جنگ_روایت_ها
👈سؤال: چرا قرآن کریم در مسئلهٔ "حجاب" حکومت ها را مخاطب قرار نداده است؟ اگر حکومت در خصوص حجاب تکلیف دارد، چرا قرآن مردان و زنان مومن را مخاطب قرار داده است(سورهٔ نور30، 31)؟!
👈پاسخ: قرآن کریم در بیان احکام، عموم جامعهٔ اسلامی، اعم از افراد و حاکمان را مخاطب ساخته و اجرای احکام را از آنان مطالبه کرده است.
مثلاً دربارهٔ حکم قصاص نیز که به طور قطع وظیفه ای حاکمیتی است، افراد مومن را مخاطب قرار داده است؛ یا ایّها الَّذینَ آمنوا کُتبَ علیکُم القِصاصُ فِی القَتلی (بقره؛ 178)
فردی بودن و یا حاکمیتی بودنِ اجرای حکم از نوع بیان قرآن به دست نمی آید، بلکه این مهم از معیارهایی چون فردی و اجتماعی بودن یا از نص شارع فهمیده می شود.
در جامعهٔ ایمانی، فردِ حقیقی و حقوقی(در تشکیلات حکومتی) برای رضای خدا و تقرب به او خود را موظف به اجرای احکام می داند، بنابراین عبادی بودنِ عمل به معنای فردی و غیرحاکمیتی بودنِ آن نیست.