مــــن ؛
یادم اومد محرمه،با اینکه اصرار فراوان کرد که حتما بیا اما نمیرم.مگر اینکه به چیز هایی که میگم قانع ب
البته قبل از اینکه بخوام یه بشقاب پر ماکارونی مامان پز به همراه سالاد شیرازی بخورم و بعدشم حدوداً یک ساعت چرت بزنم و از گرما بیدار بشم بعدشم یه دونه موز گاز بزنم و بیام گوشیو بگیرم دستم،یادم اومده بود.
مــــن ؛
فداش بشم تو تمام فیلماش یک دختر لوس پرو بی سواد زورگو و بیاهمیت نسبت به قانونه،(البته اینجا یکم زیا
نظرم برگشت همون ویژگی ها ولی خیلی طنزه و گوگولیه کلا ماجراش خیلی گوگولیه،اوخودا.
هدایت شده از «غلت خورده در چای»
توجه توجه⚠️
مهرناز برای نخستین بار از ایموجیِ 🤣 استفاده کرد❗️❗️❗️❗️⛔️
در حال حاضر حالمخوب که نه حالموممحشر،می خوام برم بیرون(کتابخانه)پیش سحر بعد بریم بگردیم و... در نهایت بریم شب تجمعات و بعد هیئت،خلاصه که کلا شما امروز منو مرده حساب کنید(با تشکر).
سلام از کسی که اومده فقط فعلا بگه هنوز نمرده و امروز صبح بالاخره به اون نقطهی ویرانی رسیدو نشست از بی خوابی گریه کرد و ادامه...
مــــن ؛
سلام از کسی که اومده فقط فعلا بگه هنوز نمرده و امروز صبح بالاخره به اون نقطهی ویرانی رسیدو نشست از
با همین روند پیش بره باید بگم سلام از کسی مرده و روحش داره باهاتون صحبت میکنه و یا سلام از کسی که همین الان بیدار شد دید روی سرش فقط خاکه و یا سلام از فردی که داره از توی قبر باهاتون حرف میزنه و یا یه چیزی تو این مایه ها.