eitaa logo
مــــن ؛
85 دنبال‌کننده
180 عکس
19 ویدیو
1 فایل
یک ادم خسته ی مودی» نمیدونم‌گرا هستم‌.
مشاهده در ایتا
دانلود
خب.
در حال حاضر حالمخوب که نه حالموممحشر،می خوام برم بیرون(کتابخانه)پیش سحر بعد بریم بگردیم و... در نهایت بریم شب تجمعات و بعد هیئت،خلاصه که کلا شما امروز منو مرده حساب کنید(با تشکر).
سلام از کسی که اومده فقط فعلا بگه هنوز نمرده و امروز صبح بالاخره به اون نقطه‌ی ویرانی رسیدو نشست از بی خوابی گریه کرد و ادامه‌‌..‌.
مــــن ؛
سلام از کسی که اومده فقط فعلا بگه هنوز نمرده و امروز صبح بالاخره به اون نقطه‌ی ویرانی رسیدو نشست از
با همین روند پیش بره باید بگم سلام از کسی مرده و روحش داره باهاتون صحبت میکنه و یا سلام از کسی که همین الان بیدار شد دید روی سرش فقط خاکه و یا سلام از فردی که داره از توی قبر باهاتون حرف می‌زنه و یا یه چیزی تو این مایه ها.
تاحالا رابطه داشتی؟پیشنهاد چطور؟ -
مــــن ؛
تاحالا رابطه داشتی؟پیشنهاد چطور؟ -
احساس میکنم بهم بی احترامی شد.نیانیا»
رفتم دوش گرفتم برای باشگاه حداقل بتونم یه توپ بلند کنم به هر حال کورم دیگه. بعد از دوش گرفتن داشتم تخم مرغ عسلیمو با نون لواش می‌خوردم در حال حاضرم دارم به لیوان خالیه چایی که آب زده بودم تهش تا شاید یکم رنگ بده و آخرین پوست شکلات باقیمانده نگاه می‌کنم،عالیه.
برگشتم،به همون حالت هایی که همیشه بعد از باشگاه دارم(خسته ـ بی حال و بدن درد ـ در حال پختن از گرما) ولی این سری(سه سریه)لباسامو پخش نکردم روی زمین و دارم از گرسنگی میمرم(نهار ماهی داشتیم,لعنت).
گرسنمه لامصب گرسنمه،خدایاااااا.
.🤣🤣🤣🤣🤣🤣