eitaa logo
مــــن ؛
85 دنبال‌کننده
180 عکس
19 ویدیو
1 فایل
یک ادم خسته ی مودی» نمیدونم‌گرا هستم‌.
مشاهده در ایتا
دانلود
- ژنرال پیویتو بده. برای چی می خوای؟! پی وی من فقط برای زنمه، از زنم بپرس. شاوشانگ.»
https://eitaa.com/Mmmann/1209 - نمیری یه وقت!؟ در حال حاضر زندم ,بعدا رو قول نمیدم.
- سلام ژنرال من شاوشانگ رو گروگان گرفتم، خواستم بگم پیویتو میدی یا بکشمش. بهش دست بزن تا بکشمت!
خب،تموم شد.
امروز که از باشگاه برگشتم حدودا هدفم تا یک ماه اینده تعیین شد. مسابقات داره شروع میشه،یه بار از دستش دادم دیگه نمیزارم از دستم در بره،هرگز.» ۱۴۰۵/۳/۲۸
از مدل لباس قدیمی این فیلمم اصلا خوشم نمیاد.
بارون گرفت.
وای خدا چه غیرتیه،اوخودا.
چقدر گوگولی(عر).