https://eitaa.com/Mmmann/1201
- سخته چنل جدید زدن نمیدونم اسمشو چی بزارم.چی بگم توش. دوچنل بودن سخته از نظرم
اگه کسایی رو که میشناسنم رو بندازم بیرون هم به نظرم بد بشه .
خب ...مبارکه شدیکی از دغدغه هام.
خب راستش...
- ژنرال پیویتو بده.
برای چی می خوای؟!
پی وی من فقط برای زنمه، از زنم بپرس.
شاوشانگ.»
https://eitaa.com/Mmmann/1209
- نمیری یه وقت!؟
در حال حاضر زندم ,بعدا رو قول نمیدم.
- سلام ژنرال من شاوشانگ رو گروگان گرفتم،
خواستم بگم پیویتو میدی یا بکشمش.
بهش دست بزن تا بکشمت!
امروز که از باشگاه برگشتم حدودا هدفم تا یک ماه اینده تعیین شد.
مسابقات داره شروع میشه،یه بار از دستش دادم دیگه نمیزارم از دستم در بره،هرگز.»
۱۴۰۵/۳/۲۸