eitaa logo
مــــن ؛
85 دنبال‌کننده
180 عکس
19 ویدیو
1 فایل
یک ادم خسته ی مودی» نمیدونم‌گرا هستم‌.
مشاهده در ایتا
دانلود
.🤣🤣🤣🤣🤣🤣
مــــن ؛
.🤣🤣🤣🤣🤣🤣
شما گریه حسابش کنید.
احتمالا اگر حدود نیم ساعت پیش بهم دوتا کماج و یک لیوان شیر نرسیده بود، مرده بودم.
https://eitaa.com/Mmmann/1201 - سخته چنل جدید زدن نمیدونم اسمشو چی بزارم.چی بگم توش. دوچنل بودن سخته از نظرم اگه کسایی رو که میشناسنم رو بندازم بیرون هم به نظرم بد بشه . خب ...مبارکه شدیکی از دغدغه هام. خب راستش...
- ژنرال پیویتو بده. برای چی می خوای؟! پی وی من فقط برای زنمه، از زنم بپرس. شاوشانگ.»
https://eitaa.com/Mmmann/1209 - نمیری یه وقت!؟ در حال حاضر زندم ,بعدا رو قول نمیدم.
- سلام ژنرال من شاوشانگ رو گروگان گرفتم، خواستم بگم پیویتو میدی یا بکشمش. بهش دست بزن تا بکشمت!
خب،تموم شد.
امروز که از باشگاه برگشتم حدودا هدفم تا یک ماه اینده تعیین شد. مسابقات داره شروع میشه،یه بار از دستش دادم دیگه نمیزارم از دستم در بره،هرگز.» ۱۴۰۵/۳/۲۸