https://eitaa.com/Mmmann/1201
- سخته چنل جدید زدن نمیدونم اسمشو چی بزارم.چی بگم توش. دوچنل بودن سخته از نظرم
اگه کسایی رو که میشناسنم رو بندازم بیرون هم به نظرم بد بشه .
خب ...مبارکه شدیکی از دغدغه هام.
خب راستش...
- ژنرال پیویتو بده.
برای چی می خوای؟!
پی وی من فقط برای زنمه، از زنم بپرس.
شاوشانگ.»
https://eitaa.com/Mmmann/1209
- نمیری یه وقت!؟
در حال حاضر زندم ,بعدا رو قول نمیدم.
- سلام ژنرال من شاوشانگ رو گروگان گرفتم،
خواستم بگم پیویتو میدی یا بکشمش.
بهش دست بزن تا بکشمت!