برگشتم،به همون حالت هایی که همیشه بعد از باشگاه دارم(خسته ـ بی حال و بدن درد ـ در حال پختن از گرما) ولی این سری(سه سریه)لباسامو پخش نکردم روی زمین و دارم از گرسنگی میمرم(نهار ماهی داشتیم,لعنت).
https://eitaa.com/Mmmann/1201
- سخته چنل جدید زدن نمیدونم اسمشو چی بزارم.چی بگم توش. دوچنل بودن سخته از نظرم
اگه کسایی رو که میشناسنم رو بندازم بیرون هم به نظرم بد بشه .
خب ...مبارکه شدیکی از دغدغه هام.
خب راستش...
- ژنرال پیویتو بده.
برای چی می خوای؟!
پی وی من فقط برای زنمه، از زنم بپرس.
شاوشانگ.»
https://eitaa.com/Mmmann/1209
- نمیری یه وقت!؟
در حال حاضر زندم ,بعدا رو قول نمیدم.