eitaa logo
قرارگاه فرهنگی حضرت ابوالفضل(ع)
52 دنبال‌کننده
520 عکس
827 ویدیو
83 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
چرا واکسیناسیون اجباری اقدامی غیرقانونی، غیراخلاقی و غیر علمی محسوب می‌شود؟ (بخش اول) اثربخشی واکسن‌ها: هنوز میزان و کلیت اثربخشی هیچ‌یک از واکسن‌های آزمایشی کرونا به طور قطعی به اثبات نرسیده‌است. موفقیت یک واکسن در فاز سوم آن هم با پروتکل‌های بحث‌برانگیز لزوماً به معنای همان میزان موفقیت در جهان واقعی نیست. کارآزمایی بالینی بسیاری از واکسن‌ها دچار خدشه و دقت پایین است، مطالعات جهان واقعی با اشکالات جدی روبرو بوده و به استناد شواهد متعدد، آمارهای کرونا پس از واکسیناسیون در بسیاری از کشورها در حال مهندسی و دستکاری شدن است و برخی نیز آمارهای بدتری از کرونا را ثبت کرده‌اند. علاوه بر این، تا زمانی که امکان انتقال و گسترش ویروس و حتی بستری شدن هم در افراد واکسینه‌شده و هم غیرواکسینه‌شده تا حد زیادی وجود دارد و فقط واکسن‌ها می‌توانند ( آن هم با ابهامات متعدد) از مرگ خود فرد جلوگیری کنند، با چه حقی می‌توان از واکسیناسیون اجباری صحبت کرد؟ اجباری‌سازی واکسنی که میزان و گستره اثربخشی آن در بیماری مشخص نگردیده اقدامی کاملاً غیرعلمی و غیرمسئولانه است. ایمنی واکسن‌ها: هنوز هیچ مطالعه‌ای با بازه طولانی‌مدت دریافت داده‌های ایمنی برای واکسن‌ها انجام نپذیرفته‌است. داده‌های قابل‌اعتماد برای تحلیل توازن سود/خطر در واکسن‌ها وجود ندارد و شواهد نگران‌کننده‌ای درباره اثرات واکسن‌های ژنتیکی در بیماری‌های خودایمنی، مشکلات قلبی و عروقی، ایجاد اختلال در باروری و نهایتاً ایجاد اختلالات ژنتیکی خطرناک مانند سرطان وجود دارد که بسیاری از آنها جز در مطالعات بلندمدت مشخص نمی‌شوند. اجباری‌سازی واکسنی که ایمنی آن مشخص نیست اقدامی کاملاً غیراخلاقی و نادرست است. فرآیند معیوب واکسیناسیون: متأسفانه هنوز اقدام قابل‌توجه و اساسی برای رصد و پایش جمعیت‌ واکسینه‌شده در کشور وجود ندارد و مشخص نیست که هر یک از واکسن‌های استفاده‌شده چه میزان اثربخش و چه میزان ایمن خواهند بود. فرآیند نظارت بر واردات و صدور مجوز برای واکسن‌ها نیز بیش از حد سهل‌گیرانه و غیرشفاف است و هر واکسنی فارغ از اشکالات ایمنی یا حتی اثربخشی حائز مجوز می‌گردد. در صورت اجباری‌سازی واکسن بدون ساماندهی این امور و تأمین زیرساخت‌های نظارتی و پایشی کلان عملاً با خسارت‌های فراوان مالی و اجتماعی و حتی جانی روبرو خواهیم‌شد. مشکلات حقوقی و قانونی: اکثریت غالب واکسن‌های کرونا در داخل و خارج از کشور در مرحله آزمایشی و کارآزمایی بالینی قرار دارند. همه واکسن‌ها ذیل مجوز استفاده اضطراری قرار دارند و تأییدیه نهایی که مستند به شواهد متقن مبنی بر اثربخشی و ایمنی باشد را ندارند. کمپانی‌های تولیدکننده درباره عوارض واکسیناسیون در مرحله آزمایشی پاسخگو نیستند و حداقل تا یک الی دو سال دیگر نمی‌توان از تأییدیه نهایی صحبت کرد. مجبور کردن همه اقشار مردم به تزریق واکسنی که در مرحله آزمایشی قرار دارد اقدامی کاملاً غیرقانونی می‌باشد که با هیچ‌یک از قوانین حوزه سلامت سازگار نیست. تحصیل به شرط واکسن، ورود به دانشگاه و مدرسه به شرط واکسن، ورود به کشور به شرط واکسن، خروج از کشور به شرط واکسن، زیارت به شرط واکسن، ورود به رستوران و ورزشگاه‌ به شرط واکسن، استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی به شرط واکسن، دریافت خدمات اجتماعی به شرط واکسن و همانند آن مثال‌هایی از این اقدامات هستند که با شرایط فعلی، می‌توانند تبعات ویرانگری برای بنیان اجتماعی و امنیت زیستی کشور در آینده تحت تأثیر واکسیناسیون اجباری داشته‌باشند.
16.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰درمان وکنترل تب 👈استاد صاحب الامری 🌸🌸با نشر مطالب در ثواب نجات مردم کشور سهیم باشیم
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴پشت پرده داروهای بی فایده بیمارستانی و علت مرگ و میرها سخنان دکترلعل روشن رئیس بیمارستان یاس
⭕️ رسوایی ارسال یک‌ونیم میلیون واکسن آلوده آمریکایی مدرنا به ژاپن/ توکیو تزریق را متوقف کرد 🔹بی‌بی‌سی بنگاه خبری بریتانیا با انتشار گزارشی اعتراف کرده که آمریکا یک‌ونیم میلیون دُز واکسن آلوده مدرنا به ژاپن ارسال کرده و شرکت دارویی تادکا در ژاپن پس از شیوع مشکوک ویروس متوجه وجود مواد خارجی عجیب در ویالهای ارسالی از آمریکا شده است. 🔹ژاپن با قطع فوری تزریق واکسن آمریکایی اعلام کرده کشورهای جایگزین را برای واردات واکسن انتخاب می‌کند. 🔸رهبر انقلاب چندی پیش با اشاره به تجربیات متعدد آزمایش‌های غیرانسانی دارویی انگلیس و آمریکا روی مردم سایر کشورها، واردات واکسن از این دو کشور را برای حفاظت از جان مردم ممنوع اعلام کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔶 در مورد واکسن هم هر کسی خواست بزنه و هر کسی نخواست نزنه. واقعا هیچ کسی رامجبور نمیشودواکسن بزنه یا نزنه. 🔹 حرفی که ما با توجه به مباحث تیم تحقیقات طب سنتی داریم اینه تا زمانی که عوارض واکسن ها به طور کامل مشخص نشده ضرورتی برای زدن واکسن نیست. 🔸 خصوصا اینکه استفاده از انواع درمان های طب سنتی به خصوص مصرف مداوم عسل طبیعی به عنوان بهترین راه جلوگیری از کرونا محسوب میشه و تا آدم واکسن طبیعی مثل عسل داره بهتره که از واکسن هایی که هنوز آثارش مشخص نیست و در برخی موارد آثار خطرناکی هم داشته استفاده نشه. خود رسانه های بهداشت جهانی و بهداشت کشورمون هم بارها گفتن که واکسن ایمنی ایجاد نمیکنه. اینا مطالب ماست. حالا هر بزرگواری خواست قبول کنه و هر کسی هم نخواست قبول نکنه. یه موضوع مشخص و ساده هست. 🔶 و اینکه در هر صورت موافقان و مخالفان واکسن باید مراقب باشند که به هیچ وجه به طرف مقابل توهین نکنند و درگیر نشن. ⭕️ این درگیری ها واقعا به ضرر کل جبهه انقلاب خواهد بود. هر کسی رو دیدید که خدای نکرده داره به طرف مقابلش توهین میکنه باهاش برخورد کنید. این یک امر به معروف بسیار مهم و ارزشمند خواهد بود..
🔺ایا تاحالا این سوال رو از خودتون کردید؟؟؟ 👈اولا اگر اونی که واکسن نمیزنه احتمال ابتلا به کرونا ومرگش بالاست واونی که واکسن هم میزنه همه این احتمالات رو داره پس این وسط زدن واکسن چی هست؟؟ 👈ثانیا چرا همه چیز رو باید پول بدیم تا به ما بدن حتی یک چسب زخم، ولی واکسن رایگانه؟ 👈ثالثا چرا افرادی که واکسن نمیزنن میگن به واکسن زده ها اسیب میزنن؟ مگر اون ها واکسن نزدن وایمن هستن دیگه؟ 👈رابعا اگراین ویروس باهرموجی جهش پیدامیکندچگونه واکسن برآن اثرگذارهست؟! 😐لطفا خوب فکرتا بکن 🌸با نشر مطالب در ثواب نجات مردم کشور سهیم باشیم
🔻چطور می‌شود در عین وابستگی به خدا، استقلال هم داشت؟ 🔻اخلاص یعنی تحت تأثیر هیچ چیزی نیستی و مستقل هستی 🔻خدا نمی‌خواهد کسی بدون استقلال و تحت تأثیر جوّ، خوب بشود 👈🏼 مسئولیت‌پذیری و استقلال، شاخص اصلی ولایت‌مداری - جلسه دوم ➖ما عبد خدا هستیم و یک احساس وابستگی به خدا داریم که البته باید این را تقویتش بکنیم، منتها در متن همین بندگی و وابستگی به خدا، استقلال ما هم حفظ می‌شود، اما چگونه؟ ➖این استقلال، در بستر امتحانات الهی معلوم می‌شود، آنجایی که خدا تو را تنها می‌گذارد که تصمیم بگیری، آنجایی که خدا مستقل و آزادت می‌گذارد که ببیند چطور تشخیص می‌دهی و اقدام می‌کنی؟ ➖برای خدا رفتار خوب تو مهم نیست؛ علت رفتار تو مهم است، لذا فرمود: فقط از کسی که اخلاص دارد، قبول می‌کنم (لَمْ أَقْبَلْهُ إِلَّا مَا كَانَ لِي خَالِصاً ؛ کافی/2 /295) اخلاص یعنی تحت تأثیر هیچ چیزی نیستی و مستقل هستی. ➖اگر من تحت تأثیر خدا باشم، استقلالم از بین نمی‌رود؟ نه، می‌دانی خدا چطور بر تو تأثیر می‌گذارد؟ خدا بلافاصله تو را عذاب نمی‌کند و بلافاصله هم پاداش نمی‌دهد، چون می‌خواهد استقلال تو حفظ بشود، نه اینکه با عوامل بیرونی، وادارت کند به خوب‌بودن! ➖نوع تعامل خدا را با خودت نگاه کن، نوع امتحانات الهی را نگاه کن که همیشه می‌خواهد کاری کند که روی پای خودت بایستی. اگر هم چند قدم تو را ببرد، بعد رهایت می‌کند که خودت بروی، چون استقلال اصل است و الا اصلاً تو را انسان خلق نمی‌کرد! ➖هرکسی بخواهد به‌سمت خدا برود، باید آدم مستقلی باشد. خدا نمی‌خواهد کسی بدون استقلال و تحت تأثیر جوّ، خوب بشود، این خوب‌ها‌ هم باقی نمی‌مانند و بالاخره گمراه می‌شوند. کمااینکه بعضی‌ها در اثر جوّ روانی انقلاب، حسابی انقلابی شده بودند، ولی الان اصلاً انقلاب را قبول ندارند. ➖ببینید امام‌حسین(ع) چگونه استقلال یارانش را حفظ کرد؟ شب عاشورا به آنها فرمود «بروید» تا اگر کسی ماند، به تشخیص خودش مانده باشد. 👤علیرضا پناهیان - ۱۴۰۰.۰۵.۱۹ و
🔻خوب‌بودن بدون استقلال، چه ضرری دارد؟ 🔻اگر مستقل نباشی؛ هم «جلوی شکوفایی و تعالیِ خودت را می‌گیری» هم «بردۀ طواغیت می‌شوی» 👈🏼 مسئولیت‌پذیری و استقلال، شاخص اصلی ولایت‌مداری - جلسه سوم ➖خوب بودن و رفتار خوب، بدون استقلال و اخلاص-که تعبیرِ دینی برای همان استقلال است- ارزش ندارد؛ مگر اینکه خوبی‌های انسان موجب بشوند که او مستقل بشود. ➖اگر خوب باشیم و مستقل نباشیم، در واقع به خودمان ضربه زده‌ایم و جلوی شکوفایی و تعالیِ خودمان را گرفته‌ایم و به خدا هم نمی‌رسیم، بلکه روز به روز ذلیل‌تر می‌شویم و اصلاً روحیۀ انسانی‌مان را از دست می‌دهیم. ➖مستقل نبودن یک ضربۀ دیگر هم به تو می‌زند، آن‌هم این است که غارت‌گرها و طغیان‌گرها تو را به بردگی می‌کشند، اگر مستقل نباشی، دلچسپ‌ترین چیزی هستی که طغیان‌گرها در دنیا به آن علاقه دارند. خواهی نخواهی بردۀ طواغیت می‌شوی! ➖کسی که مستقل نشد، شکوفا نشد و خراب شد، خودبه‌خود می‌شود سربازِ بی‌جیره و مواجیب طواغیت! اگر نخواستی مستقل بشوی حرفی نیست، اما چرا بردۀ طواغیت می‌شوی؟ ➖«خُب یک کسی نمی‌خواهد مستقل بشود و نمی‌خواهد شکوفا بشود، مگر زور است؟!» نه زور نیست، اما برای دشمن هم سربازی نکن، هم‌دست صهیونیست‌ها هم نشو که بعداً بخواهی ما را بکُشی! ➖علی(ع) به آدم‌ها استقلال می‌داد و کسی را مجبور نمی‌کرد پای رکابش بیاید با معاویه بجنگد. اما کسانی که حاضر نشدند مستقلانه پای رکاب علی(ع) برای دفاع از منافع خودشان بجنگند، بعداً سرباز یزید شدند و برای منافع یزید، حسین(ع) را کشتند. 👤علیرضا پناهیان - ۱۴۰۰.۰۵.۲۰ و
حجت الاسلام مهدوی ارفع1_1130563905.mp3
زمان: حجم: 21.76M
🔈 (۱) 🗓 جلسه اول ۱۸/ ۵/ ۱۴۰۰ 🏴 شب اول محرم الحرام ۱۴۴۳ 🔷 حجت الاسلام 🔶 ، هیات یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها 🆔 @mahdavi_arfae