eitaa logo
حزب مؤتلفه اسلامی استان خراسان رضوی
266 دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
8.2هزار ویدیو
77 فایل
#نگاه تحلیلی به رخدادهای ایران و جهان میزبان #نگاه جستجوگرتان هستیم👇 ━═━---━⊰❀🔮❀⊱━---━═━ 🟡#صراط کانال خبری روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی استان خراسان رضوی 🔵صدای انقلاب را از اینجا بشنوید👇 https://eitaa.com/Motalefe_khorasane_Razavi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وظیفه راهیان آینده روشن ایران از زبان خادم مردم شهید رئیسی حالا که قصه ما یکبار دیگه بر رسیده👇لذا واجبه که👇👇👇👇👇 📷 ۸ تیر کسی رو انتخاب کنید که اسرائیل خودش استوری بذاره بگه: کاش رییسی زنده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. صحبت‌های عالی و مهم در رابطه با شهادت آیت‌الله هم گوش کنید 👆 هم رسانه باشید. وظیفه راهیان آینده روشن ایران 🍎 حالا که قصه ما یکبار دیگه بر رسیده👇لذا واجبه که👇👇👇👇👇 📷 ۸ تیر کسی رو انتخاب کنید که اسرائیل خودش استوری بذاره بگه: کاش رییسی زنده بود.
📷 ۸ تیر کسی رو انتخاب کنید که اسرائیل خودش استوری بذاره بگه: ایکاش رییسی زنده بود.
یکی از کارهای قشنگی که مرحوم امیرعبداللهیان کرد، تشکیل این جلسه بود. با برخی که حتی اورا عزل کرده بودند ایده‌ی قابل تقدیری بود. ✍ مهدی ایرانی .... شورا.... عزل و نصب... تنها فقط،بازی روزگاره اونچه ماندنیست، است وما خلقت الجن والانس 👌هرکسی یه جور مزد میده ‏یکی مدال به سینه ات میزنه و تو جیبت سکه میریزه ‏یکی دستت رو میگیره با خودش میبره بهشت!
🔰 کارنامه موفق آیت‌الله رئیسی در اقتصاد به روایت بانک جهانی 🔸بانک جهانی به ارائه جدیدترین ارزیابی خود از عملکرد اقتصاد ایران پرداخته که از کارنامه موفق دولت آیت‌الله رئیسی در حوزه اقتصاد خبر می‌دهد. 🔸بانک جهانی در گزارشی از وضعیت اقتصادی ایران به بررسی عملکرد دولت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی پرداخته و از کارنامه موفق وی در عرصه اقتصاد خبر داده است. 🔸در این گزارش آمده است که اقتصاد ایران به‌رغم تداوم تحریم‌های اقتصادی و تشدید شرایط نامطمئن ژئوپلیتیک به رشدی پایدار طی چهار سال گذشته رسیده است. درحالی‌که بخش نفت به این رشد کمک کرده، بخش غیرنفتی به‌ویژه خدمات و صنعت، موتور اصلی رشد اقتصادی بوده است. 🔸بخش تولید به سمت تأمین نیازهای داخلی سوق داده شده و این امر تا حدودی اثر تحریم‌های مالی و تجاری و محدودیت دسترسی به منابع ارزی را خنثی کرده است. بخش اشتغال نیز اخیراً به سطح قبل از بحران کرونا رسیده است. سیاست‌های مالی جدید به‌ویژه در زمینه تأمین اجتماعی و انتقال یارانه نقدی تا حدودی از اثرات شوک‌های خارجی بر سطح زندگی اقشار آسیب‌پذیر کاسته و به رشد پایدار اقتصاد کمک کرده است.
🔰 سرخوردگی رسانه‌های معاند بیگانه از اقتدار رهبر و ملت ایران 🔸اقتدار ملت ایران در سایه تبعیت از رهبر حکیم انقلاب، محافل رسانه‌ای بیگانه را که آرزوی بی‌ثباتی یا عقبگرد و تغییر مسیر انقلاب را به خاطر شهادت رئیس‌جمهور در سر می‌پروراندند، سرخورده و منفعل کرد. 🔸برخی از این رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های فارسی زبان معاند پس از انتشار خبر شهادت آیت‌الله رئیسی در سانحه سقوط بالگرد چنین القا کردند که ایران گرفتار ناآرامی و بی‌ثباتی خواهد شد. اما حضور خیره‌کننده مردم تبریز، قم و تهران در مراسم حماسی تشییع، آنها را سرخورده کرد. 🔸عظمت این مراسم به حدی بود که برخی از رسانه‌های بیگانه به گستردگی جمعیت اذعان کردند و برخی دیگر که تجمع چند عنصر گروهکی ورشکسته در برخی کشورهای اروپایی را برجسته کرده بودند، تصمیم گرفتند ننگ سانسور حضور تاریخی ملت ایران را به جان بخرند. 🔸در همین حال اندیشکده آمریکایی «شورای آتلانتیک» ضمن انتشار مجموعه‌ای از دیدگاه‌ها و پیش‌بینی‌های کارشناسان این شورا اذعان کرد: درگذشت ابراهیم رئیسی تاثیری در سیاست ‌های کلی جمهوری اسلامی، از جمله برنامه‌ هسته‌ای و سیاست ‌های منطقه‌ای نخواهد داشت. 🔸نیویورک تایمز با طرح این سؤال که آیا جانشینان رئیس ‌جمهور و وزیر خارجه ایران رویکرد مشابهی را دنبال خواهند کرد؟ نوشت: رهبر جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد که مسیر فعلی در سیاست خارجی کماکان ادامه پیدا کند. رهبر عالی ایران در آینده هم اجازه قرار و دیدار با طرف‌های آمریکایی می‌دهد اما سازش نه. ایرانی‌ها ضربه می‌زنند، اما آن را محدود نگه می‌دارند. انتظار نمی‌رود که این رویکرد تغییر کند. 🔸آنچه سرخوردگی دشمنان جمهوری اسلامی را شدید‌تر کرد، عزیمت سران و مقامات ارشد ۶۹ کشور به تهران و عرض تسلیت و ادای احترام به رئیس ‌جمهور و وزیر خارجه شهید جمهوری اسلامی ایران بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: در آبان ۹۸، چندین حکم اعدامِ جوانانی که فریب خورده بودند، با تدبیر شهید رئیسی ملغی شد هرکی خودش میدونه داره چکار میکنه نیم ساعت بیشتر بخوابی .....سرت بی کلاه میمونه ...ضد انقلاب تولید کردی؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️ توفیق شهادت می خوای؟ ⬅️ باید بگذری❗️ 🔻اندیشه پژوهان استاد ▪️▪️▪️▪️▪️
34.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 🌸 امام خمینی رحمت الله علیه: ❁ فتح خرمشهر، یک مسأله‌ی عادی نبود. این که پانزده الی بیست هزار نفر به صف برای اسارت بیایند و تسلیم شوند، مسأله عادی نیست، بلکه مافوق طبیعت است. 📚 صحیفه نور جلد ۱۶ صفحه ۲۷۰. ➖➖➖➖➖ 🎥 تسلیم شدن نیروهای اشغالگر بعثی و آزادی خونین شهر و بازگشت خرمشهر به آغوش ایران عزیز ... 🇮🇷 سوم خرداد سالروز گرامیداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر. 🌷 اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی / دانشنامه و مرکز اسناد: ۳۳۳ .
🔰 خواننده‌هایی که در سوگ رئیسی خواندند 🔸ازجمله این خوانندگان می‌توان به «محمد معتمدی» اشاره کرد که با قطعه «غم پنهان» رئیس‌جمهور شهید را بدرقه کرد. این قطعه با شعری از محمدمهدی سیار، آهنگسازی فرید سعادتمند و خوانندگی محمد معتمدی تولید شده است. 🔻همچنین نماهنگ‌ «رهایی» با صدای «سالار عقیلی» به این مناسبت منتشر شده است. 🔻«قاف تماشا» هم عنوان قطعه‌ای با خوانندگی ستار سهرابی با شعری از میلاد عرفان‌پور، آهنگسازی و تنظیم آرمان مهربان است که به مناسبت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی منتشر شده است. 🔻قطعه موسیقی «شهید دولت عشق» هم با صدای میلاد ابراهیمی در واحد موسیقی معاونت استان‌های صداوسیما تهیه و تولید شد.