هدایت شده از طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
نشست اول.pdf
575.1K
متن پیاده شده نشست اول
"تربیت علیه تربیت"
به همت دوستان گروه جهادی قلم
از استان سیستان و بلوچستان
#متن_پیاده_سازی_شده
#تربیت_علیه_تربیت
#توانمندسازی_و_اعتلای_نیروهای_انقلاب
#فعالان_جبهه_فرهنگی_انقلاب_اصفهان
#توانا
#اندیشکده_مهرستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تیزر برنامه جذاب 《حسینیه نوگلان فاطمی》 پخش از شبکه قرآن سیما👆👆👆👆👆👆👆
برنامه تلویزیونی «حسینیه نوگلان فاطمی» به همت گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن ومعارف سیما و همکاری موسسه نوگلان فاطمی در ایام دهه آخرماه صفر هر روز ساعت ۱۶:۰۰ بر روی آنتن سیما می رود.
این برنامه به صورت ترکیبی و نمایشی است؛
در یکی از آیتم های آن که به صورت تعاملی با مخاطبین است از آنها درخواست می شود که با حداقل امکانات هیئت و یا موکبی برپا کنند و تصاویر آن را برای برنامه ارسال کنند.
منتخب آثار ارسالی در برنامه پخش میشود و در پایان به برگزیدهها جوایز نفیسی به قید قرعه اهدا می شود.
برای ارسال آثار و شرکت در مسابقات جذاب با ما همراه باشید👇
https://eitaa.com/NoGolaneFatemi
🌷🏴🌷
هدایت شده از آنها که باید اما نمیشناسم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴🏴🏴
عرض تسلیت
《آقایان داریم خداحافظی میکنیم!
🔹ای بسا که خبر به شما رسیده: «حسنزاده مسافرت کرد»
🔹آه و نالهای ندارد که... نظام عالم است و ما هم از پس پرده خبر نداریم.
🔹خدا نکند ندارد که... چرا نکند؟ اینجا باشیم برای چه؟...اینجا #دار_حرکت و آمدوشد است
اگر بمانیم رشد نمیکنیم و به کمال نمیرسیم اگر نطفه در حد خود میماند طفل نمیشد
پس چه باکم کی ز مردن کم شدم؟؟ 》
#علامه_حسنزاده
#دنیا_دارتحول_دارحرکت
شادی روح مطهر علامه صلواتی هدیه کنیم.
🏴🇮🇷🏴
هدایت شده از عقلنوشتههای انقلابی
💢علی لندی؛ یک قاعده یا یک استثناء؟💢
🔹ماجرای دهه هشتادیها این چند وقته داغ شده است و هرکسی به نحوی مدعی است که دهه هشتادیها را او میشناسد و لاغیر!
🔹در این میان، ماجرای از خودگذشتگی علی لندی و پایداریاش در بیمارستان، اما ماجرایی نبود که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت و دیگران را در فهم آن تخطئه کرد.
🔹ماجرا کاملا روشن است و قابل مصادره نیست؛ نوجوانی 15 ساله، هنگامی که دو نفر را در زبانه های آتش میبیند، خود به دل آتش میزند و با به خطر انداختن جان خود، اقدام به نجات دیگران میکند و البته خود گرفتار آتش میشود...
🔹حال سؤال این است:
نسبت بقیه نوجوان این کشور با علی لندی چیست؟ چقدر از نوجوانان ما شبیه علی لندی هستند؟ در میان نوجوان و دهه هشتادیها، علی لندی آیا یک قاعده است یا یک استثناء است؟
🔹ولی شاید پاسخ به این دوگانه؛ خود بخشی از اشتباه سی ساله ما (بعد از دفاع مقدس تاکنون) در مسئله فرهنگ و تربیت است.
➖ علی لندی، نه فقط یک قاعده است و نه فقط یک استثناء است...
➖علی لندی هم قاعده است و هم استثناء ...
➖ علی لندی، واجد همان جوهرهای است که عمده کسانی که کار تربیتی با نوجوانان کردهاند، تصدیق میکنند که در خمیرمایهی اکثر نوجوانان ایرانی یافت می شود.
➖ علی لندی، مانند اکثر نوجوانان ایرانی است و البته این بدان معنا نیست که اکثر نوجوانان ایرانی هر روزه انتخابهایی مانند علی لندی دارند.
➖علی لندی یک استثناء است و البته این بدان معنا نیست که اکثر نوجوانان ایرانی نمیتوانند انتخابهایی از جنس انتخاب علی لندی داشته باشند.
➖علی لندی، تبلور استعداد و قوه ایست که بسیاری از نوجوانان ما مجال فعلیت دادن و فرصت بارور کردنش را نمییابند.
➖علی لندی، ظهور هویت نوجوان ایرانی است که البته ما هنوز در جمهوری اسلامی، فنآوری فرآوری آن را به صورت خودآگاه به دست نیاورده است.
➖علی لندی یک استثناء است، چون دستگاه های فرهنگی ما کارخانه فعلیتبخشی به استعدادهای درونی نوجوان ایرانی را ایجاد نکردهاند.
➖ علی لندی یک قاعده است و از اینروست که هربار در مواقع حساس و برهههای خطیر، از حضور و شعور و آمادگی این نسل غافلگیر میشویم.
➖علی لندی، تربیت یافته مکتب انقلاب است و البته نماد ناکارآمدی دستگاه های فرهنگی و رسمی ما .
🔹علی جان شهادت مبارک باشد و راحت باش که به لطف مکتب سیدالشهداء، راهت پر رهرو است ...🌺🌺
#عقلانیت_انقلابی
#تمدن_نوین_اسلامی
#فناوری_اجتماعی
#علی_لندی
https://eitaa.com/alimohammadi1389/468
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴از ما که گذشت
الهی هیچ کس از تو جا نمونه😭
#اربعین
🏴🇮🇷🏴
هدایت شده از تبیین
✨🔸✨🔸✨🔸✨🔸✨
✨
⭕️ضرورت تربیت دینی (بخش سوم)
🔶یکی از #حقوق_فرزندان بر والدین این است که آنها را با خدا و اهل بیت علیهم السلام و #مسائل_اعتقادی و #عبادی آشنا سازند. #کودک با فطرتی پاک متولد میشود و این پدر و مادر هستند که باید فطرت او را در مرحلهی عمل و رفتار نیز هدایت کنند و به فعلیت تبدیل نمایند.
💠ایمان به آفریدگار
🔷 #کودک، #فطرت_توحیدی و عواطف اخلاقی و برای پذیرش تربیت آمادگی دارد؛ بنابراین، از همان ابتدای کودکی باید #فضای_معنوی و توجه به پروردگار در اطراف کودک حاکم باشد تا این حسّ فطری شکوفا گردد. #نخستین_اصلی که والدین باید به کودک بیاموزند، این است که خالق و رازقی چون #آفریدگار_یکتا وجود دارد.
🔷تکرار نام خدا و اینکه او ما را آفریده است، و او قدرت بیانتها دارد، اندک اندک در ذهن کودک جا میگیرد. این که اهل بیت علیهم السلام تأکید میکنند، نخستین کلمهای که به کودک میآموزند، کلمه #توحید باشد، از اهمیت و تقدم آموزش ایمان به خدا را نشان میدهد.
🔷اینکار تا آنجا ارزشمند است که عبدالرحمن سلمی به فرزند امام حسین علیه السلام سورهی حمد را آموخت؛ زمانی که کودک در حضور پدر سوره حمد را قرائت کرد؛ امام حسین علیه السلام علاوه بر پول نقد و پارچهای که به او دادند، دهان او را از دُرّ پر کردند؛ اطرافیان از اینکار و این همه بخشش تعجب کردند و از آن حضرت پرسش نمودند؛
🔷امام حسین علیه السلام در پاسخ فرمودند: کجا این مال با آنچه که آموزگار به فرزند من آموخته است برابری میکند. [۱] #کودکانی که از همان اوان کودکی، #باایمانبهخدا تربیت میشوند، #ارادهای_قوی و نیرومند دارند؛ رشید و با شهامت رشد میکنند و در مشکلات خود را نمیبازند و با #نیروی_ایمان تمام گردنههای جاده دنیا را به سلامت میپیمایند. #ادامهدارد...
پینوشت
[۱] مستدرک الوسائل، ج ۱۵، ص ۱۶۴
📕دورانطلاییتربیت (محمدعلیقاسمی)
منبع: وبسایتراسخون
#تربیت_دینی
@tabyinchannel
#انتشاربدونلینکجایزنمیباشد
هدایت شده از موسسه اندیشه شهید آوینی
🔴 شجاعت ماندگار شهید نوجوان «علی لندی» در کتب درسی ثبت میشود
🔻 علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش به معاونان حوزههای ستادی، دستور داد تا چهار اقدام در خصوص ثبت و ماندگاری حرکت شجاعانه «شهید علی لندی» انجام دهند.
🔻 کاظمی در راستای دستور رئیسجمهور در پیام تسلیت این دانشآموز غیور مبنی بر اینکه «داستان ایثار این قهرمان ملی، باید به زبان هنر و قلم اصحاب فرهنگ و رسانه به گونه ای تاریخی روایت شود تا این نوجوان اسوه، الهامبخش نسلهای آینده فرزندان ایران اسلامی باشد.
🔻 بر این اساس، «درج نام و روایت ایثارگری شهید علی لندی در کتاب درسی»، «نامگذاری مدارس، در هر استان یک مدرسه به نام شهیدعلی لندی»، «جایزه ویژه دانشآموز شهید علی لندی، در جشنواره پرسش مهر ریاست جمهوری»، و «تدوین کتاب زندگی نامه شهید علی لندی» توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، موارد چهارگانهای است که سرپرست وزارت آموزش و پرورش، بر آن تأکید کرده است.
🇮🇷 @Sh_Aviny
هدایت شده از عارفانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خاطره ای شیرین از تنبیه بچههای همسایه توسط علامه حسن زاده
@Arefane
هدایت شده از کتاب کودک و نوجوان | چلکتاب
📚 مجموعه ۸ جلدی دیدنی های خدا
کتاب «توحید مفضل» گفتگوی بلند امام صادق (علیه السلام) با یکی از شاگردانش به نام «مفضل» است، که امام در آن پرده هایی از شگفتی های آفرینی و زیبایی های هستی را به نمایش می گذارد.
کتاب دیدنی های خدا برداشتی تازه و همراه با شعر از این حدیث گرانقدر است که برای کودکان تهیه شده.
▫️نویسنده مهدی وحیدی صدر
▫️ناشر جمال
▫️تعداد صفحات هر جلد ۱۲
▫️قطع خشتی کوچک (۲٠×۲٠)
✅مناسب برای سنین 8 تا 12 سال
#کودک
#شعر
📸 تصویر جلدهای این مجموعه
https://eitaa.com/tasavir2/2306
📷 تصاویر میانی کتاب
https://eitaa.com/tasavir2/2298
🔴قیمت پشت جلد مجموعه : 72,000 تومان
🔵قیمت فروش با تخفیف: 65,000 تومان
(این مجموعه تک فروشی هم دارد)
🔴 قیمت پشت هر جلد: 9,000
🔵 قیمت فروش هر جلد: 8,500
جهت #خرید_کتاب و ارسال👇
@Sefaresh_40ketab
هدایت شده از پیاده روی اربعین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاندار کربلا و مسئولینِ شهرِ کربلا
پس از دیدنِ این کلیپ بسیار تحت تاثیر حال این نوجوان ایرانی قرار گرفتند. سپس با دستور استاندار کربلا یک ویزا با اقامت یکماهه در شهر کربلا برای این نوجوان ایرانی صادر و برای او ارسال نمودند.
تصاویر آرشیوی
┈┉┅━❀✨❀━┅┉┈
https://eitaa.com/joinchat/2328494144Cb3ac3f9782
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ تربیت دینی کودک و نوجوان
✨انواع مدارس مذهبی نادرست:!
۱- مدارس #مذهب_فشاری
نتیجه: افراد عقدهای و .....
سوال:
تفاوت دو روش زیر چیست؟
#روش_تربیت_مسلمین
#روش_تربیت_اسلامی
🌷🇮🇷🌷👶👧🧒👦
هدایت شده از طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
⏪ همایش ملی تعلیم و تربیت در گام دوم انقلاب اسلامی
🔰
الزامات و روشهای تربیت اعتقادی و اخلاقی در مدرسه در گام دوم انقلاب
❇️
هدایت شده از طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
الحمدالله با رایزنی انجام شده معاونت محترم تهذیب لطف کردن فایلهای صوتی و تصویری این نشست مفید را در اختیار گذاشتن 👇
@Roshdelmi
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از محتوای تربیت دینی 🇵🇸 کودک و نوجوان
✨با تشکر از استاد محمود #نوذری از طراحان رشته تربیت دینی کودک و نوجوان سطح ۳ که محتواهای مفیدی را برای اساتید؛ دانشپژوهان و مربیان این رشته سخاوتمندانه ارسال نمودند سبد محتواهای ارسالی ایشان (البته تا اکنون) را میتوانید در کانال زیر 👇 ببینید:
@Mtarbiatdini
#مقالات
#نمونه_واحدکار
#معرفی_کتاب
#متن_کتاب
✨البته مطالب این کانال در کانالی حمایتی به همین نام در پیامرسان روبیکا بارگذاری میشود به جهت مانایی و تسهیل دسترسی
اگر فایلی در کانال ایتا حذف شده بود از روبیکا دریافت نمایید.
👇
https://rubika.ir/Mtarbiatdini
✨دلهایتان همچنان گرم ایمان و سرشار از رحمت الهی
🌷🇮🇷🌷
🔰 *رَهنما*
سلسله بستههای تربیتی و معرفتی ویژۀ نوجوانان
🔸️میز #تربیتی_معرفتی_نوجوان مجموعه فرزندان روح الله قصد دارد با تالیف بستههای رَهنما برنامهها، محتواها و بستههای کاربردی و توانمندساز در مسیر رشد معنوی و معرفتی و بصیرتی نوجوانان را آماده کند تا با پرورش شخصیت آنها، زمینه ایجاد هویتی ایرانی، اسلامی، انقلابی را فراهم آورد.
🔹️«ما امروز جنگ را نداریم. جای جنگ چه چیزی دارید؟ چگونه میخواهید آن روح هیجانطلب این جوانان را اشباع کنید به جای جنگ؟ کجاست آن برنامه؟» "مقام معظم رهبری"
یکی از مشکلات موجود در جامعه امروزی عدم شناخت واقعی جوانان به ذات وجودی خود و باور نداشتن به تواناییهای درونیشان است و برنامههای جالب توجه در سطح گسترده به منظور کنترل هیجانات و نیز پرورش جوانان پرشور از نیازهای اساسی کشور برای رفع این مشکل است.
🔸اردوهای #فصلرویش از برنامههایی است که مطابق با این نیاز و در فضای فرهنگی و رزمی و پرورشی و تفریحی ایجاد گردیده است. اردوی فصل رویش، روشی خاص در برگزاری اردوهای رزمی_عملیاتی _تفریحی است که توسط موسسه فصل رویش در مناطق مختلف کشور از جمله در نقاطی مانند بابلسر، جزیره خارک، شهرک سینمایی دفاع مقدس و ... برگزار می شود.
🔹️در این نوشتار، این رویداد در سه محور بررسی شده است. در بخش *اهداف* مواردی چون افزایش روحیه شهامت اقدام و شجاعت، من میتوانم، نظم و انسجام و اطاعت پذیری و همچنین تحمل سختی اشاره شده است. محور دوم *روش اجرای طرح* است که ذیل آن پس از معرفی کلی طرح، جزئیاتی بیشتری مثل زمانبندی دوره، برنامهها و آموزشهای مختلف اردو آورده شده است. 👇
1792483074_-210788.pdf
545.1K
🔹️در این نوشتار، رویداد فصل رویش در سه محور بررسی شده است. در بخش *اهداف* مواردی چون افزایش روحیه شهامت اقدام و شجاعت، من میتوانم، نظم و انسجام و اطاعت پذیری و همچنین تحمل سختی اشاره شده است. محور دوم *روش اجرای طرح* است که ذیل آن پس از معرفی کلی طرح، جزئیاتی بیشتری مثل زمانبندی دوره، برنامهها و آموزشهای مختلف اردو آورده شده است. همچنین در این محور نمونههای اجراشده پروژه فصل رویش با طبقه بندی مکان انجام آنها بررسی شده است. در بخش آخر هم نمونههایی از *موانع و آسیبهای احتمالی اردو* عنوان شده که از جملهی آنها میتوان به چالشهای هماهنگی بین مسئولین کانون و موسسه صاحب امکانات و آیتمهای دارای فضای رزمی و عملیاتی اشاره کرد.
📝این جزوه توسط *موسسه استعداد برتر میثم تمار قم* تهیه و تدوین گردیده است
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از خاطره از مرحوم علی صفایی حائری
🏴🏴🏴
👌۳۰ نکته در یک داستان تکراری
از سيره بزرگترین شخصیت عالم هستی چقدر #خواندنی و #آموزنده است.
✨مىگويند:
۱- يكى از #اصحاب به #پيامبر بزرگ دوازده #درهم هديه كرد كه #لباس بگيرند.
۲- حضرت #قبول نمود و #على را مأمور خريدارى پيراهن كرد و او پيراهنى به دوازده درهم تهيّه كرد و آورد.
۳- حضرت هنگامى كه ديد #تمام پولها براى خريد يك پيراهن مصرف شده، به على فرمود: آيا مىشود اين معامله را اقاله كنى؟( رضايت به فسخ معامله از دو طرف را« اقاله» گويند)
"من پيراهن #ارزانتر مىخواهم".
۴- على باز مىگردد و مسأله را با فروشنده در ميان مىگذارد و
۵- او معامله را #اقاله مىكند و على پولها را به نزد پيامبر برمىگرداند.
پيامبر بزرگ مىخواهد #درسهايى بدهد؛ درسهايى براى آنها كه در آن زمان با او بودند و همراهش آمدند و براى ما كه امروز مىشنويم و به گوش مىگيريم.
۶- پيامبر در راه به كنيزى برمىخورند كه در گوشهاى نشسته و غمگين و متحير در خود فرو رفته و ناله مىكند.
درس اول، #سركشى و بازجويى و #دلجويى اوست، توجه به #گرفتار و #درمانده و #دلشكسته است. بيچاره مأمور خريد چيزى بوده و چهار درهم پولش را گم كرده و اكنون مىترسد كه به خانه برگردد و مورد شكنجه قرار بگيرد.
۷- رسول بزرگ از همان دوازده درهم، چهار درهم بيرون مىآورد و گرفتارى را از #غم و #حيرت بيرون مىكشد و
۸- به راه خود ادامه مىدهد تا بازار كه لباسى به چهار درهم مىخرد و در همانجا به بَر مىكند و به راه مىافتد و چه درسهايى كه با خود مىگذارد!
۹- در برگشت، برهنهاى فرياد مىزند: آيا كسى مرا مىپوشاند تا او را خداوند در روزى كه پوششها فرو مىريزند، بپوشاند؟
رسول بزرگ #همان_لباس را كه خريدارى كرده بود، در #همانجا بر او مىپوشاند و خود باز مىگردد، نه اينكه او را به زحمت بيندازد. نه، خود باز مىگردد و لباس خود را به او مىدهد تا اينكه براى #چندلحظه هم، او برهنه نماند. و در اين صحنه هم درسهاى ديگرى است!
۱۰- با چهار درهم باقى مانده، براى حضرت لباسى فراهم مىشود.
۱۱- در آخر راه به همان كنيز درمانده برخورد مىكند كه هنوز حيرتزده ايستاده است و مىگويد: مىترسم به خاطر تأخير و دير كردن آزارم دهند. باز رسول بزرگ، با او به راه مىافتد و درِ خانه مولاى او مىايستد و مىگويد: «السَّلامُ عَلَيْكُمْ يَا اهْلَ الدَّارِ».
و چنين بود #رسم رسول بزرگ؛ كه تا سه مرتبه با صداى بلند براى صاحب خانه دعا مىكرد و درود مىفرستاد و اگر جوابى نمىشنيد، باز مىگشت.
در آخرين مرتبه، جواب سلام از داخل بلند شد و صاحب خانه بيرون آمد و توضيح داد كه ما مىخواستيم دعاى شما در حق ما تكرار شود، لذا آخرين دفعه به جوابگويى صدا بلند كرديم.
حضرت داستان را خلاصه كرد و جهت تأخير را شرح داد و #شفاعت كرد.
۱۲- مولاى كنيز در جواب عرضه داشت: من به خاطر #شفاعت و #تشريففرمايى شما او را آزاد كردم و در راه خدا رها نمودم. و
۱۳- پيامبر شكر مىكند كه عجب #پول_بابركتى بود؛ دو برهنه پوشيده شدند و يك كنيز گرفتار آزاد گرديد!
امالى صدوق، ص 238
۱۴- ✅ در همين #سيره و داستان درسهايى هست براى من، كه حتى با پول يك پيراهن و يك قبا مىتوان دو برهنه را پوشاند و يك گرفتار را آزاد كرد. و
۱۵- رسول بزرگ عملًا نشان مىدهد كه
✨"چگونه مىتوان با پول كم، كارهاى زياد انجام داد و از هر پيشآمد بيشترين نتيجه را گرفت."
۱۶- اما من براى اين درسها #آمادگى ندارم.
۱۷- در حالى كه در #يك_انگشتم وسيله تأمين يك خانواده هست و
۱۸- در #يك_دستم جهاز يك دختر هست و
۱۹- بر #تنم پوشاك ده نفر هست و
۲۰- در #جيبم ذخيره يك ماه هست و
۲۱- در #سفرهام خوراك يك كاروان هست،
۲۲- باز مىگويم:
"بيش از خودم ندارم و چه كنم؟ خدا برساند!!"
۲۴-🔺اگر روح
#ايثار و
#انفاق و
#قناعت و يا لااقل
#تكافل و
#عهدهدارى و
#سعى در حوايج و
#اهتمام به امور مسلمين در ما *زنده* مىشد، بسيارى از مسائل تأميناتى در همين #سطحِ_پايين #حل مىشد و به كمك فلان كس هم احتياج نمىافتاد.
۲۵- درست است كه آنها #بهتر و #بيشتر مىتوانند رسيدگى كنند، اما هنگامى كه به آنها #دسترسى نيست و گرفتارى آنها #زياد است، نمىتوان همينطور #نشست و #عذر تراشيد.
۲۶- هر كس بهاندازه #ظرفيت خود بايد #آب بردارد و به #تشنهكامان برساند،
۲۷- گرچه آنكه
#سقّاست و
#مشك و
#تشكيلات
دارد، #مسئوليت زيادترى دارد.
۲۸- هنگامى كه مسلمين در صدر اسلام #هيچ نداشتند و آه در بساطشان نبود، با همين
#ايثار و
#انفاق و
#عهدهدارى و
#تعاون و
#تكافل يكديگر را #نگه داشتند
۲۹- و لااقل
#انيس و
#غمخوار يكديگر بودند و
#نيروى_روحى و
#پشتوانه_روانى براى هم!
۳۰- در نتيجه از
#هيچ، به
#همه_چيز رسيدند.
#رسول_اعظم
#اسوه_حسنه
📗روحانيت و حوزه: مشكلات و راهكارها، ص: 187
🌷🏴🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌میتوان فداکاری را از هرکسی یاد گرفت حتی از یک نوجوان😇
نوجوان یزدی نوجوان برومند دیگری از کشور عزیزمان
بسیار زیبا 💌
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از بدون سانسور🇮🇷
41.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴غوغای جانسوز این پسربچه دیدنی است 😭
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا علیه السلام
✅با بدون سانسور متفاوت بیاندیشید👇
http://eitaa.com/joinchat/404946944Ceab6f2b794
🚨 عدم نمایش صحنه های غیراخلاقی در موبایل
⛔️ *عدم نمایش نتایج غيراخلاقى*
🔁 گاهی هنگام جستجو در گوگل، با نتایج نامناسب و بعضاً غيراخلاقى روبرو میشوید.
☀️ آیا میدانید گوگل گزینهای دارد که اگر فعالش کنید، نتایج غيراخلاقى را نشان نمیدهد؟
👌🏻برای اینکار کافی ست:
1⃣ داخل مرورگرتان نشانی زیر را تایپ کنید:
Google.com/preferences
2⃣ بعد از بازشدن صفحه نمایش، گزینهی فیلتر کردن نتایج غيراخلاقى را با زدن تیک در دستگاه ها به زبان انگلیسی گزینه:
✅Turn On SafeSearch
و در دستگاه هایی با زبان فارسی گزینه:
✅ "پنهان کردن نتایج بی پرده"
فعال گردد.
💠 مراقب فرزندان خود در فضای مجازی باشیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨یک شعر زیبا جایگزین سند ۲۰۳۰ و ساسی ... در مدارس
#یاحسین
🔺امیری حسین
🌷🇮🇷🌷
محتوای تربیت دینی 🇵🇸 کودک و نوجوان
بررسی دانش تربیت اسلامی در ایران مقاله استاد نوذری
بررسی دانش تربیت اسلامی در ایران مقاله استاد نوذری.pdf
816.7K
بررسی دانش تربیت اسلامی در ایران مقاله استاد نوذری https://www.noormags.ir/view/fa/creator/8547/%D9%85%D8%AD%D9%85%D9%88%D8%AF_%D9%86%D9%88%D8%B0%D8%B1%DB%8C