فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شادی مردم #زاهدان از صعود تیم ملی به نیمهنهایی
🌷🇮🇷🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شادی #هنرمندان پس از گل دوم ایران به ژاپن در سالن سینمای کوروش
🌷🇮🇷🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شادی اعضای تیم ملی #کشتی پس از گل جهانبخش به ژاپن
🌷🇮🇷🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بای بای سامورایی!
⚽️ واکنش جالب #گزارشگر_عربی به گل جهانبخش
🌷🇮🇷🌷
محبی، گلزن تیم ملی به ژاپن: امروز به حضرت عباس متوسل شدم
🔹من به #حضرت_عباس (ع) متوسل شدم. چه مسیحی باشید چه دینتان اسلام باشد، برای او فرقی نمیکند.
🔹او لوطیترین فردی است که میتوان به او متوسل شد. از این به بعد من نوکر او هستم و هرسال باید بروم. ممنون ایشان هستم.
🌷🇮🇷🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰روزشمار دههی فجر ۱۴۰۲
✅ ۱۴ بهمن:
◽️انقلاب اسلامی، جوان، خودباوری، تولید دانش بنیان
🔺دیروز #جوانان ما با تکیه بر #خودباوری شکوه آفریدند.
🔺تا میتوانید #فرزندانی_خودباور و #مستقل نه وابسته بار بیاورید تا #افتخارات_آینده را بسازند.
🔻شعار محوری #دهه_فجر ۱۴۰۲:
▫️«جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن»
#دعوت
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از مدرسه علمیه حاج ملاصادق مجتهد قمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجموعه مستند «ضد» تلاش میکند در هر قسمت با طرح یک موضوع ظاهرا کم اهمیت، به جنگ کلیشههای ذهنی مردم درباره محیط پیرامونشان برود . چرا که ضدیت با کلیشهها کلید دیدن وقایع جهان از دریچهای جدید است. هر قسمت از این مجموعه مستند به موضوع متفاوتی مثل آلودگی هوا، آلودگی های نوری، حیوانات خانگی، صنایع جنگ و.. پرداخته و می کوشد مردم را وادار کند که نگاه متفاوت تری داشته باشند.
—————————————————
در این قسمت سعی شده است به بحث سیاست گذاری های اشتباه در موضوع فرزند آوری پرداخته شود.
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
مردم بی دین ایران، شورشو درآوردن:))
🇯🇴🇮🇳 ↯ شیخ فرهاد
@sheikh_farhad_fathi
هدایت شده از ندای تهذیب
✅ مراسم رونمایی از طرح مطالعاتی « از توحید تا تمدن»
🔰دبیرخانه معرفتی معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه، در راستای ارتقاء معرفتی طلاب و تقویت نگاه تمدنی آنها، با توجه به آثار و اندیشههای حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان اندیشمندی توانمند و کم نظیر در عرصه مبانی و راهبردهای تمدنی، سیر مطالعاتی از توحید تا تمدن را طراحی و ارائه می نماید.
🔰اجلاسیه رونمایی از این سیر در تاریخ 16 بهمن 1402، با سخنرانی دبیر محترم شورای عالی حوزههای علمیه، آیت الله حسینی بوشهری برگزار میشود.
🎙همچنین در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین فلاح شیروانی، مدیر محترم موسسه فرهنگ و تمدن توحیدی و حجتالاسلام والمسلمین عالم زاده نوری معاون محترم تهذیب و تربیت حوزه های علمیه نیز سخنرانی خواهند داشت.
📽پیام تصویری آیت الله اعرافی در این خصوص نیز در روز اجلاسیه پخش خواهد شد.
🗓این جلسه دوشنبه از ساعت ده صبح در سالن شهید سلیمانی واقع در خیابان جمهوری، رو به روی مدرسه معصومیه شروع خواهد شد.
🔹سیر مطالعاتی مذکور در چهار مرحله به زمانه و زمینه رشد و بالندگی، مبانی فکری و قرآنی، نگاه کلان تاریخی و ساحات اندیشه در قالب ۳۱ کتاب پرداخته است.
🌷از همه طلاب و روحانیون جهت شرکت در این اجلاسیه دعوت به عمل می آید.
📌مشاهده خبر در سایت معاونت تهذیب
📱به #ندای_تهذیب بپیوندید:
@nedaye_tahzib
هدایت شده از مهارتکده | مسلم گریوانی
💯چگونه با نوجوان و جوان از انقلاب دفاع کنیم؟!
☘
♻️به نوجوانی که آقا رو قبول نداره چطور پاسخ بدیم👇
https://eitaa.com/moslem_garivani/10272
♻️چرا نوجوانان حتی پاسخ منطقی را هم نمیپذیرند؟ 👇
https://eitaa.com/moslem_garivani/10273
♻️اگر نوجوانت گفت من انتخابات شرکت نمیکنم👇
https://eitaa.com/moslem_garivani/10276
♻️حواستان به فضای ذهنی جوان باشد👇
https://eitaa.com/moslem_garivani/10281
♻️با توجه به تفاوت ذائقهها پاسخ بدید👇
https://eitaa.com/moslem_garivani/4589
#یادداشتهای_سریالی
╭🪴
╰┈➤@moslem_garivani
روش فهمیدن و نقد کردن و بازنگری.mp3
3.03M
#روش_نقد
#روش_بازنگری_فهم
#کارشناسی_تربیت
💠 استاد محمدتقی هادیزاده
💠 روش مواجه شدن با نظرات مخالف
👈روش نقدکردن و بازنگری فهم
🧶 قاعده: عدم شتاب در اشکال و نقد کردن
در مرحله اول مواجه با یک نظریه در مقام فهم باشم حتی زمانی که اشکال به ذهن میآید
✅ نتایج عدم شتاب در نقد:
۱. بازبینی و بازنگری فهم خود
۲. اشکال و نقد محکم و پختگی در نقد کردن
۳. شتاب گرفتن روند علمی و پژوهشی
💢نکته طلایی برای عدم شتاب در نقد:
همیشه احتمال دهم که صاحب نظریه به اشکالی که من می فهمم توجه داشته است
♻️ در مسیر بازبینی و بازنگری فهم:
۱. تامل در چهارچوب حاکم بر ذهن خودم
۲. نظرات متفاوت با فهم من یک فرصت برای تغییر در چهارچوب متعصب ذهن
۳. تامل در روش خود درباره فهمیدن مسئله ها و بازنگری در روش ها
🔰بخشی از درس خارج فقه تربیت - جلسه نود و نهم
☘تربیت جاری
https://eitaa.com/roohallah_tarbiat
زمینه: یا موسی بن جعفر - حاج محمدرضا بذری.mp3
11.42M
زمینه:یا موسی بن جعفر
حاج محمدرضا بذری
📆 مراسم شهادت امام کاظم(ع) ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
🏴روابط عمومی
#هیئت_یافاطمه_الزهرا_س_بابل
نشر آثار حاج محمدرضا بذری
🧷 @mohamadrezabazri
هدایت شده از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان قم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥گزارش تصویری
⭕️بازدید
🔸جناب آقای دکتر صمیمی قائم مقام دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
🔸جناب آقای رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم
🔸جناب حجت الاسلام امینیان معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان
🔸و مسئولین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان قم
از نمایشگاه های مدرسه انقلاب مدارس:
تیزهوشان قدوسی
علامه طباطبایی ره
غیرانتفاعی هدی
علوم و معارف اسلامی هدی
متوسطه اول هدی
و حضرت فاطمه زهرا س
📆۱۵ بهمن ۱۴۰۲
#مدرسه_انقلاب
💠 روابطعمومی انجمنهای اسلامی دانشآموزان قم
📍آدرس: خیابان صفائیه ، کوچه ۳۱ ، پلاک ۱۰
📞ارتباط با ما:
☎️ 02537841880
📱 @etehadiyeh_qom_admin
✅جهاد تفقّه و انذار
مرحوم صفایی حائری
به سادگی میتوان فهمید که استعدادهایی که با هدف و با فکر شروع به کار کردهاند و با شوق و عشق، به تفقه در دین -با وسعتش- ادامه میدهند و میخواهند پس از تفقه، به انذار بپردازند و خلق را به سوی خدا بازگردانند و دلها را با او آشنا کنند (۱) هیچ وقت فرصتی نخواهند یافت که به کار دیگری و شغل دیگری مشغول شوند. آنها همچون سربازی در جبهه، مشغول مبارزه و جهاد هستند و دیگر نمیتوانند مسائل پشت جبهه؛ از آذوقه و بند و بساط را در نظر بگیرند.
این وظیفهٔ رهبر است، این وظیفهٔ امام است و این وظیفهٔ اجتماع است که از آنها نگهداری کنند و برایشان آذوقه و لوازم تهیّه ببینند و آنها هم به جهاد و مبارزه مشغول باشند و پیشروی کنند.
۱- توبه/۱۲۲
📚 روحانیت و حوزه، مشکلات و راهکارها/ص ۶۷ و ۶۸
magalat.rar
29.56M
در این پوشه فشرده، حدود ۵۰ مقاله فقه تربیتی قرار دارد.
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از نشستهای علومانسانیاسلامی
🔻 اولین جشنواره داستان نویسی و طراحی بازی🔅
✅ با موضوع فلسفه برای کودکان و نوجوانان✅
❇️ با رویکرد فلسفه اسلامی ❇️
🔷 در دو بخش:
🔶 یک) عمومی ( اعم از مربیان، اولیاء تربیتی و تمامی علاقمندان به این حوزه).
🔶 دوم) نوجوانان بین سنین ۱۲ تا ۱۸ سال.
🔵 مهلت ارسال آثار:
🟠 تا ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ پانزدهم، اسفند، هزار و چهارصد و دو.
🟦 ارسال آثار:
🟧 در قالب: فایل WORD 🟧
🟧 به آدرس مجازی: f_k_p4c @ در شبکه های اجتماعی ایتا و شاد🟧
🟧 جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر به نشانی: kermanshah.kpf.ir مراجعه بفرمائید🟧
@ENOEnsani
هدایت شده از کانال رسمی حسینیه اندیشه
«زنجیرهای نامرئی نظامات اجتماعی تمدن مدرن»
◾️ آیتالله علامه سید منیرالدین حسینی الهاشمی (ره):
🔅گاهی به ذهن من میآید که حالا در زمان امام موسیبنجعفر ــ علیه و علی ابائه و ابنائه صلوات الله ــ مردم چگونه تحمل میکردند که امام زمانشان چهارده سال در زندان باشد؛ در حالی که اگر ما در آن زمان میزیستیم برای امام خود تمام تلاش خود را به کار میبستیم. از طرفی دیگر به نظر میآید الان نائب و پرچمدار ایشان، در موضوع #نظامات_اجتماعی به زنجیرِ نظامات شرق و غرب مبتلا است. فرمایشی که میگوید، تا عمل نمیرسد و مانعش هم در اختیار نبودنِ #نظامات_اسلامی است که بتواند جای سایر نظامها را بگیرد؛ حال ما درباره این زنجیرهای نامرئی که آثارش مرئی است چقدر تلاش میکنیم؟!
📝مباحثی پیرامون اخلاق اسلامی، جلسه13، 1376
#امام_کاظم_علیهالسلام
#ایام_الله_دهه_فجر
🇮🇷https://eitaa.com/HossiniehAndisheh
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
🏞 روش مدیریت رســــــول
روش كار رسول اين نيست كه فقط كارها پيش برود؛ بلكه مقصود او اين است كه آدمها با كار خودشان پيش بيايند و ارتقاى وجودى بگيرند و همين نوع مديريت و رهبرى كار را مشكلتر هم مىكند؛ چون ديگران مىتوانند از هر وسيله براى رسيدن به مقصود خود استفاده كنند؛ درحالىكه رسول فقط زمينۀ اين استفاده را فراهم مىكند.
❛❛ عینصاد
📚 #آنگاه_که_یاری_شدی | ص ۷۷
#️⃣ #عکس #عکس_نوشته #قرآن
▫️@einsad