eitaa logo
محتوای تربیت دینی 🇵🇸 کودک و نوجوان
2هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
2.4هزار ویدیو
1هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بر عمق مسلط شوید ✏️هوش مصنوعی قطعا در آینده ای نزدیک نقش جدی در ایفا خواهد کرد. 🛑تحول در شیوه های آموزش و یادگیری، ارزشیابی و تولید محتوا بخشی از این موارد است. ❌تحولات فرهنگی یکی دیگر از تبعات بکارگیری ان است که در صورت کم توجهی به ایجاد لایه های عیق ان در حوزه ایرانی اسلامی، شاهد شدت خواهیم بود. ❌بسترسازی صرف آموزش هوش مصنوعی به دانش آموزان و بهره بردار بودن صرف هرگز نمی تواند جلوی این آسیب را بگیرد. 🧠آیا آموزش و پرورش چه اقداماتی باید در این حوزه انجام دهد؟؟؟ --------- کانون نخبگان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان〽️ @nokhbeganisf
هدایت شده از کانال مدیران مدارس صدرا
🔸رسا| حجت‌الاسلام مبینی مطرح کرد؛ تربیت علمی و اخلاقی دانش‌آموزان در راستای تعالی فرهنگی 🔹قائم‌مقام سازمان مدارس صدرا از تلاش‌های ویژه مدارس صدرا برای ارتقاء کیفیت آموزشی و ایجاد فضای متعالی فرهنگی خبر داد و بر اهمیت نقش مدارس در تربیت نسل آینده تأکید کرد. https://rasanews.ir/003CdC🔗
مداحی آنلاین - راندن درماندگان اصلا نمی‌آید به تو - ارضی.mp3
6.55M
🍃راندن درماندگان اصلا نمی‌آید به تو جز عطا ای آسمان اصلا نمی‌آید به تو 🌷 🌷 مداح 🌷🇮🇷🌷
صد جرعه بنوش و یک جرعه بنوشان *نمایشگاه دومین رویداد بین‌المللی الف‌تا تعامل و هم‌افزایی معلمان برای تحول* ♦️بخش‌ها: غرفه‌های روایت‌گری گعده‌های تجربه‌نوردی حلقه‌های حل‌مسئله تدریس زنده معلمان 📆 ۲۱ الی ۲۳ شهریورماه 📍مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران ♦️ثبت‌نام برای بازدید از نمایشگاه حضوری و مجازی رویداد: aleftaevent.ir/register @alefta
📌مروری بر کتاب روایت و کنش جمعی 👤ارائه دهنده: دکتر محمد رحمانی چرا ما نمی توانیم تشکل ها و مردم را در بزنگاه های فرهنگی و سیاسی پای کار بیاوریم؟ چرا تجربیات ما در جبهه سازی و جریان سازی موفق نمی شود؟ چه اتفاقی می افتد که مردم در هیجانات اجتماعی مانند انتخابات به میدان می آیند اما در بسیاری از رویدادهای دیگر اقبالی نشان نمی دهند؟ دغدغه نویسنده تحلیل موانع ایجاد این حرکت های اجتماعی، نظریات پدیدارشناسانه آنها و نقش روایت در تحقق این چنین حرکت هایی است. ⏰زمان: یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۶/۱۸ ساعت ۱۵ الی ۱۷ 🎦پخش زنده از پلتفرم اسکای روم لینک ورود به نشست👇 https://www.skyroom.online/ch/cmba1/meratthinktank 🆔کسب اطلاعات بیشتر 👇 @ad_merat 📚اندیشکده راهبردی مرآت https://eitaa.com/merat_thinktank
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗻صعود بانوی محجبه کوهنورد گرگانی خانم عباسی برفراز قله آرارات کشور ترکیه وا هتزاز پرچم یاحسین و با شعار : حجاب هویت من است 🌷🇮🇷🌷
چند مقاله خوب و جدید بخوانید 👇
20Majale Farhangi Siasi1403.05.28.pdf
3.65M
نسخه چاپی نشریه دین و سیاست فرهنگی. شماره ۲۰
هدایت شده از جمعیت دختران ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در بین گزارش هایی که فرستاده بودید، این گزارش یه جور دیگه بهمون چسبید! چه پدربزرگ‌های شادی! خدا حفظ کنه برامون! 😍🙏 🎥 نهمين گزارش: قاصدک‌های دانایی! 🇮🇷استان: قزوین - آبیک 🌟ایده: کتابخوانیِ پدربزرگ‌دختری! جمعیت دختران ایران 🦋👇 @iranian_girls_society
طبقه مذهبیون مرفه بررسی عدالت اجتماعی در مدارس کتابی است که غزاله چیت‌ساز، دانش‌آ‌موختۀ یکی از همین مدارس و کارشناسی‌ارشد علوم اجتماعی در پایان‌نامه‌ و کتاب خود با عنوان "تمایز و امتیاز: پژوهشی در مدارس غیرانتفاعی مذهبی دخترانه" به رشته تحریر در آورده است. لینک معرفی کتاب کوتاه در مورد کتاب: امسال در میان ۳۰ نفر نخست پذیرفته‌شدگان کنکور دانشگاه گروه‌های ریاضی، تجربی، انسانی و هنر، تنها یک نفر از مدارس دولتی است. این عدد چنان تکان‌دهنده است که رئیس‌جمهور هم در گفت‌وگوی تلویزیونی به آن واکنش نشان می‌دهد: «نباید هیچ‌کس به‌‌خاطر بی‌پولی، آموزش خوب نبیند.» انتقاد‌ دانش‌آموختگان مدارس دولتی به نابرابری آموزشی موضوعی دیرینه و گسترده است اما اگر بپرسیم در سوی مقابل، دانش‌آموختگان مدارس غیرانتفاعی برابری و نابرابری را چگونه می‌فهمند، ماجرا جالب خواهد شد. این کاری است که غزاله چیت‌ساز، دانش‌آ‌موختۀ یکی از همین مدارس و کارشناسی‌ارشد علوم اجتماعی در پایان‌نامه‌ و کتاب خود با عنوان «تمایز و امتیاز: پژوهشی در مدارس غیرانتفاعی مذهبی دخترانه» بدان پرداخته است. البته با تمرکز روی مدارس غیرانتفاعی مذهبی و دخترانۀ مشهور در تهران با گرایشات متفاوت مذهبی و سیاسی – پنج دبیرستان طلوع، شکوفه، فضیلت، ستوده و راه‌شایستگان – و با تکنیک مصاحبه‌های نیمه‌عمیق. ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید. @rahbariefarhang
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 از تشکیلات بالاتر نیاز داریم... ⭕️ ما هنوز باور نکردیم وسط جنگیم!!! ⭕️ چگونه طرح‌های یک خیریه تبدیل به لایحه در مجلس می‌شوند؟! 🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از هادیانه ها
✍ پیشنهاد به آقای مدیر *نمونه ارزیابی یک مجموعه تربیتی* یکی از دوستان طلبه‌ در ایام محرم و اربعین با مجموعه ای تربیتی همراه شد و مدیر آنجا از ایشان تقاضای ارائه ارزیابی کرد؛ ((به نظرم این کار نگاه مدیر مجموعه را نسبت به ‌ضعف ها و قوت‌های مجموعه‌اش روشن تر می‌کند 💡 و برای حفظ نشاط و بهتر کمک خوبی است)) این طلبه خوش فکر برای این کار از حقیر تقاضای یک مدل برای ارزیابی کرد بنده نیز در پاسخ ایشان *برای یک ارزیابی جامع، محورهای زیر را پیشنهاد کردم*: 1⃣ محور مدیریت مجموعه - مباحثی حول محور *مدیریت مجموعه تربیتی* داشتم که در این بخش مفید است و بیانگر ابعاد مدیریتی یک مجموعه است(شامل برنامه ریزی راهبردی و عملیاتی، سازماندهی، هدایت و رهبری و ...) 👈سرفصل‌های این دوره در آدرس ذیل قابل مشاهده است https://eitaa.com/morabbiha/112 2⃣ محور کنشگران و مربیان مجموعه 🔹 تسلط نسبی به مباحث دانشی تربیت 🔹 تسلط نسبی به مباحث عملیاتی تربیت 🔹 احراز نصاب اولیه ویژگی های رفتاری مهارتی مربی (به لحاظ تأثیر رفتار مربی بر متربیان این نکته مهم است) 👈سرتیتر های ویژگی های مربی در آدرس ذیل قابل مشاهده است https://eitaa.com/morabbiha/42 3⃣ محور تناسب برنامه‌ها با اهداف و شرایط مجموعه 4⃣ محور وضعیت جذب و گزینش مجموعه 5⃣ محور تعامل با والدین 6⃣ محور برنامه‌ریزی برای خروجی‌های مجموعه 7⃣ محور شناسایی وضعیت افراد ویژه و برنامه خاص برای ایشان (مثبت و منفی) ارزیابی خوب این هفت محور از نگاه یک کارشناس بیرونی می‌تواند کمک بزرگی به مدیر یک مجموعه باشد @hadianeha
هدایت شده از خبرگزاری فارس
ایران در المپیادهای جهانی امسال سوم شد 🔹با پایان المپیادهای علمی۲۰۲۴، در ۵ المپیاد با بیشترین کشور شرکت‌کننده (۱ز ۵۳ تا ۱۱۰ کشور) ایران بعد از کشورهای آمریکا و چین با کسب ۱۰ مدال طلا، ۱۰ نقره و ۲ برنز در جایگاه سوم دنیا قرار گرفت. 🔹در سال ۲۰۲۴ دانش‌پژوهان کشورمان موفق شدند تا رتبهٔ اول المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک، رتبهٔ چهارم المپیادهای زیست‌شناسی و فیزیک، رتبهٔ هشتم المپیاد شیمی، رتبهٔ نهم المپیاد کامپیوتر و رتبهٔ هجدهم المپیاد ریاضی را در دنیا کسب کنند. @Farsna
✅ سخنگوی پلیس در یادداشتی به مناسبت روز جهانی پیشگیری از خودکشی نوشت: جان باختن سالانه بیش از 4000 نفر و آسیب دیدن رقمی 10 تا 20 برابر آن، خطری جدی در کنار گوشمان افسردگی و نا امیدی از علل مهم خودکشی گسترش مراکز سلامت روان، تقویت مهارت هوش هیجانی و ارتباط با منبع لایزال الهی از جمله راهکارهای پیشگیرانه این رفتارِ خودتخریبی است که باید به یک «وظیفه ملی» تبدیل گردد./خبرگزاری پلیس 🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از افق مدیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مولای متقیان علی علیه السلام: بدان پسرم ! تو براى آخرت آفريده شده اى نه براى دنيا، براى فنا نه براى بقا، براى مردن نه براى زيستن، تو در منزل كوچ هستى كه رهگذرى است به سوى آخرت. به راستى كه مرگ در پى توست و فرار كننده از مرگ را رهايى نيست. (خطبه ۱۸۳ نهج البلاغه) در شگفتم از كسى كه ورود به جهان ديگر را انكار مى كند، در حالى كه ورود به جهان نخست را مى نگرد و در شگفتم از آباد كننده اين جهان ناپايدار و رها كننده آن سراى جاويدان. (حكمت ۱۲۶ نهج البلاغه) ┈┉┅━❀🌷❀━┅┉┈ ‌ ╔══❖•° °•❖══╗ https://eitaa.com/Darseakhlaq ╚══❖•° °•❖══╝ 📌 عضو شوید☝️
هدایت شده از محمد رحمانی
📌مروری بر کتاب روایت و کنش جمعی 👤ارائه دهنده: دکتر محمد رحمانی چرا ما نمی توانیم تشکل ها و مردم را در بزنگاه های فرهنگی و سیاسی پای کار بیاوریم؟ چرا تجربیات ما در جبهه سازی و جریان سازی موفق نمی شود؟ چه اتفاقی می افتد که مردم در هیجانات اجتماعی مانند انتخابات به میدان می آیند اما در بسیاری از رویدادهای دیگر اقبالی نشان نمی دهند؟ دغدغه نویسنده تحلیل موانع ایجاد این حرکت های اجتماعی، نظریات پدیدارشناسانه آنها و نقش روایت در تحقق این چنین حرکت هایی است. ⏰زمان: یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۶/۱۸ ساعت ۱۵ الی ۱۷ 🎦پخش زنده از پلتفرم اسکای روم لینک ورود به نشست👇 https://www.skyroom.online/ch/cmba1/meratthinktank 🆔کسب اطلاعات بیشتر 👇 @ad_merat 📚اندیشکده راهبردی مرآت https://eitaa.com/merat_thinktank
هدایت شده از اندیشکده مرآت
صدا ۰۱۱.mp3
67.91M
🔉 📌نشست مروری بر کتاب روایت و کنش جمعی 👤با ارائه دکتر محمد رحمانی 📆یکشنبه 18 شهریور ماه ۱۴۰۳ 📚اندیشکده راهبردی مرآت https://eitaa.com/merat_thinktank