فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🍪شیرینی را دیرتر بخور!
🌴#تربیت_فرزند
♻️#استاد_پناهیان
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از فرزندپروری مثبت استاد شهیدی
📚📚📚📚📚📚
♨️ پدر قهرمان من
کتاب خوبی برای پدران است
♨️روز پدر به بابای فرزندان خود هدیه دهید♨️
زیر نظر: دکتر مسعود جان بزرگی
مترجم : دکتر شهناز نوحی
ناشر: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
تعداد صفحات: ۱۷۸
#معرفی_کتاب
#کانال_فرزندپروری_مثبت
@farzandparvari_mosbat
هدایت شده از فرزندپروری مثبت استاد شهیدی
📚📚📚📚📚📚📚
#معرفی_کتاب
نام کتاب:
#تجارب_والدین
#در_زمینه_اعتماد_به_نفس
ترجمه:
#حمید_و_نگار_اصغری_پور
انتشارات: #به_نشر
انتشارات آستان قدس رضوی
#کانال_فرزندپروری_مثبت 👇👇
@farzandparvari_mosbat
سلوک سالم مربی – تفاوت سلوک تربیتی رسول ص با سلوک تربیتی ما؟.pdf
461.1K
📕یک لقمه مطالعه نور افزا! 👌
✨جهت استفاده عزیزان کانال برخی مقالاتی که استاد نوذری عزیز در اختیار قرار داده و قبلا در کانال بارگزاری شده بود اما گویا اکنون امکان دانلود ندارد را دوباره بارگزاری میشود: 👇
واکاوی روشهای آموزش دینی مبتنی بر تجارب زیسته آموزگاران و متخصصین علوم دینی وتربیتی .pdf
473.8K
✨👌✨ واکاوی روشهای آموزش دینی مبتنی بر تجارب زیسته آموزگاران و متخصصین علوم دینی وتربیتی
مریم شریفی دروازه -احمدرضا نصراصفهانی - سیدابراهیم میرشاه جعفری
✨چکیده
تعلیم وتربیت دینی شکلگیری شخصیت یکپارچه دینی در فراگیران است. رسیدن به این مهم نیازمند روشهای آموزشی مناسب می باشد. هدف اصلی این پژوهش، واکاوی تجارب زیسته آموزگاران و متخصصین علوم دینی و تربیتی در خصوص روشهای تدریس دینی در دوره دوم دبستان می باشد. برای دستیابی به این هدف از مصاحبه نیمه ساختاریافته با آموزگاران و متخصصین استفاده شد و به منظور تجزیه و تحلیل اطلاعات از روش کدگذاری و مقوله بندی استفاده گردید. آموزگاران ومتخصصین بر استفاده از روشهایی در آموزش دینی تاکید داشتند که بستر لازم برای تفکر واستدلال و قضاوت در دانش آموزان را ایجاد کند. روشهای آموزش دینی، باید علاوه بر گسترش حوزه دین در تلفیق با علوم دیگر، فرصت بحث، مناظره، تجربه دینی و عملیاتی کردن مفاهیم دینی را در اختیار دانش آموزان قرار دهد.
🌷این مقاله به تعبیر استاد نوذری با شش واحد آموزشی برابری میکند🌷 🌷🇮🇷🌷