eitaa logo
محتوای تربیت دینی 🇵🇸 کودک و نوجوان
2.1هزار دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
2.6هزار ویدیو
1.1هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
به مناسبت 🎊🎉 بخش‌هایی از نامه‌ی استاد صفایی‌حائری به دخترش مُنیره👇 🌸🍃«زندگیِ تمام، زندگی زاینده و سازنده است. و تو مهربانِ من ناچار باید برای این زندگی تمام و کریم و مسرور و برای حیات طیبه و پاک از ذلت و حقارت و ابتذال آماده شوی. دیگر نمی توانی با تکیه بر مادر و پدر و حتی همسر و فرزند و یا برادر و خواهر زندگی کنی. چرا تو از کسانی نباشی که دیگران را بارور کرده‌ای و دیگران را ساخته‌ای و پناهگاه و تکیه گاه خوبی برای آنها بوده‌ای؟ اینکه می‌گویم خب، به خاطر این است که تنبل پرور و ذلت ساز نباشی، که سازنده و مفید باشی و با پناهی که می‌دهی، بسازی تا در هنگامی که بر تو تکیه کرده‌اند، پاشکسته و ذلیل نمانند». 🌸🍃«تو سعی کن امیر دنیا باشی، نه اسیر آن. اگر بخواهی امیر باشی و در باتلاق نمانی، باید هدف را فراموش نکنی و از حرکت چشم نپوشی. باید سنگ راه دیگران نباشی و گردوخاک بلند نکنی. در زن، جلوه کردن‌ها و خودنمایی‌ها ریشه دار است. می‌خواهد چشم‌ها را به خودش جلب کند و زبان‌ها را به دنبال خودش بکشد. مواظب باش اسیر چشم‌ها و زبان‌ها نشوی و سعی کن تا به گونه‌ای حرکت‌کنی که خلق خدا را گرفتار حالت‌ها و رفتارت نسازی و آنها را اسیر ننمایی؛ که اگر کسی آلوده شد، این آلودگی دامان تو را می‌گیرد و تو را رها نمی‌سازد. حجاب؛ یعنی همین دقت در برخورد که آلوده نشوی و آلوده نسازی؛ که اسیر نشوی و اسیر ننمایی. حجاب، فقط این نیست که زن خود را بپوشاند؛ که زن و مرد، هر دو باید در این دنیایی که راه است و میدان حرکت است و کلاس و کوره است؛ سنگ راه نباشند و دیگران را در خود اسیر نسازند و چشم‌ها و دل‌ها را نگه ندارند و در دنیا نمانند. تو با این دل سرشار از رضا و فراغت، سرشار از فکر و ذکر و تامل و انس و معاشرت سازنده و پربار، می‌توانی در کاروان فاطمه، جایی بیابی و می توانی همراه کاروان انسان های کامل، معراجی را آغاز کنی و از خاک سربرداری و بر افلاک پا بگذاری. شاید تو هنوز از فاطمه –این کوثر رسول و همراه علی و مادر مجتبی و حسین و زینب- چیزی ندانی و شاید مثل آن بی خبر، که گفته بود فاطمه الگوی‌ما نیست، الگوی ما اوشین است! راستی، اینها را که لمس کرده‌ای و شناخته ای، بزرگ بدانی و استقامت و پیشرفت و یا علم و هنر زن های شناخته شده، الگوی تو باشد. ولی همین قدر بدان، که اگر این زن‌های بزرگِ کار و تلاش و علم و هنر، توانستند که از محدوده خانه و پدر و مادر و هموطن خود بیرون بیایند؛ و اگر توانستند که به خاطر دیگران، از صورت و جان خود بگذرند؛ و اگر توانستند، نه به خاطر آزادی و عدالت، رفاه و تکامل و… که به خاطر رشد انسان کاری بکنند، تازه می‌توانند فاطمه را الگو بگیرند و در این کاروان، می‌توانند همراه او باشند. ولی فاطمه به حکومتی دل بسته، که نه تنها پرستار که آموزگار باشد و آن هم نه آموزگار علم و سواد و دانش و صنعت؛ که آموزگار تمامی دنیاها و تمامی عوالمی که انسان بزرگ در پیش دارد و با این نگاه، فاطمه بر ابوبکر می شورد و آنها را کنار می‌گذارد و در کنار علی، جان می‌دهد و آنگونه وصیت می‌کند تا امروز علامت راه و آموزگار این چنین جهاد و مبارزه‌ای باشد. 🌸🍃فاطمه، الگوی کسانی‌است که بیشتر از خودشان هستند و بیشتر از رفاه و عدالت و تکامل را می خواهند؛ که انسان، با رسیدن به تکامل و شکوفایی استعدادهایش، جهتی عالی‌تر می‌خواهد تا رشد داشته باشد؛ وگرنه خسر و خسارت، او را می‌رباید. تمامی دعا و تمامی آرزوی من این است که تو را فاطمه رسول و همسر علی و مادر زینب، به چشم عنایت بپذیرد. تمام خواسته‌ی من، این است که شما همه، نور چشم اولیا خدا و سُرور قلب آنها باشید؛ نه سنگی در راه‌خدا و خاری بر دامان رسول و استخوانی در گلوی علی و ضربه‌ای بر گونه فاطمه. عزیزم! منیره مهربانم! آن طور زندگی‌کن که «مرگ» مزاحم «زندگی» تو نباشد! و آنگونه بمیر، که زندگی‌ساز باشی! شاید بتوانی در کنار «فاطمه» باشی! اللهم ثبتنا على دینک و استعملنا بطاعتک و لین قلوبنا لولى امرک و عافنا مما امتحنت به خلقک با چشم اشک و دست تمنا… الهی آمین» 📝 علی صفایی حائری نیمه شب سه شنبه ۱۸/۸/۱۳۶۸ ‌‌‌•═══•‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌•@Einsad•‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌•═══•
✅ معرفی کتاب جرعه ای از چشمه جاری استاد صفایی: «آتش سوزى هاى بزرگ از جرقه هاى كوچك آغاز مى شود و سيلابها از قطره ها سر مى گيرند». 1 ـ کسانی که علاقه مند به مطالعه آثار استاد صفایی هستند، اما نمی دانند از کجا شروع کنند. 2 ـ کسانی که می خواهند دیگران را با آثار استاد آشنا کنند، اما راهش را بلد نیستند. 3 ـ کسانی که آثار استاد را خوانده و دوست دارند هر روز با نکاتی از ایشان مأنوس باشند. 4 ـ کسانی که دوست دارند آثار استاد را بخوانند ولی حال خواندن تمام کتاب ها ایشان را ندارند. 5 ـ کسانی که دوست دارند خلاصه ای از اندیشه استاد صفایی را در دست داشته باشند. پیشنهاد: بعد از هفت دور مطالعه آثار استاد صفایی، نکات کلیدی و ناب و تأثیر گذار ایشان، در قالب بیش از 900 نکته، از کل کتاب ها، جمع آورش شده و با عنوان «جرعه ای از چشمه جاری» تقدیم شده است. که انشاء الله بتواند پاسخ مناسبی به نیاز علاقه مندان استاد صفایی باشد. آدرس انتشارات لیله القدر: قم ـ خیابان طالقانی ـ نرسیده به سه راه بازار ـ کوچه ۸۷ ـ پلاک ۱۹ تلفن انتشارات: ۰۲۵۳۷۷۱۲۳۲۸_ ۰۹۱۲۷۴۶۱۰۲۲ آیدی مؤلف در پیام رسان های ایتا و سروش و تلگرام: @davood_ch1363 ✅ مقدمه کتاب: کم نیستند کسانی که با یک آیه، یک حدیث یا یک شعر یا یک جمله زیبا، تحولی بزرگ در زندگی یافتند. کسانی که پیامبر (صلّی الله علیه و آله) با خواندن یک آیه و دریافت آن از سوی شنونده، فرمودند:«او فقیه شد!». حرفهایی هستند که ملّت ها را به خروش و جنب و جوش می آورند و حرکتی نوین آغاز می شود. حرفهای استاد صفایی (رحمة الله علیه) از این نوع هستند. باید خاطره ای بگویم. دوستی مى گفت: در اوج شور جوانی و دعوتهای رنگارنگ، یکی از عوامل گروه هایی که در اندیشه و سلوک خویش مشکلات جدّی دارند، به من نزدیک شد. او یک خانم بود و برای آنکه دعوتش به آسانی به ثمر برسد با صراحت از داشتن خانه و امکانات و حتی رابطه خودش گفت، زیبا بود و جذاب. من به یاد جمله ای افتادم که استاد فرموده بود:«ببین اینها چه مى دهند و چه مى گیرند!». جدالی کوتاه درونم در گرفت، دیدم آنها لذّتی کوتاه مى دهند اما هستی ام، حیثیت انسانی ام، هدف بلند زندگی، همه و همه برباد می روند. زود از جدال پیروز در آمدم. گفتم برو این دام بر مرغ دگر نه. مى بینید یک جمله کوتاه استاد چه شور و تصمیمی مى آفریند؟! ارزش این حرف ها که سرشار از روح و زیبایی و تحرّک اند، به این است که ریشه در وحی و کلام معصومین (علیهم السلام) دارد و به شدّت به فرهنگ اصیل دینی متّکی است. چنانکه خود استاد صفایی (رحمة الله علیه) گفته است وامدار کسی جز حضرت علی (علیه السلام) نیست. مجموعه نکته های ناب که پیش رو دارید با تلاش برادر سخت کوش آقای چراغ سپهر و حمایت برخی دوستان آماده شده است. ایشان در گذشته کاری شایسته به نام «تولّدی دوباره» با چندین بار خواندن آثار استاد به صحنه فرهنگ دینی تقدیم داشته است، و این مجموعه دارای شیرینی و عطری دیگر است. عزیز الله حیدری ( نویسنده مشهور آسمان) 🌿 @einsad
 دست در دست ولي خدا حجت‎الاسلام سيد محمدمهدي‌ ميرباقري احساس من اين بود در سلوك دهه پاياني عمر استاد، ايشان دقيقا دريافته بود كه سلوك تنها باور نيست، البته در همه عمر ايشان آدم اين رد پا را مي‌يابد، و مي‌بيند كه به نقطه اوج خودش رسيده بود. هرچه مي‌رسد از آن‎جاست. و شما بايد تلاش كنيد كه هم خودتان را برسانيد به آستان ولي‌تان و هم ديگران را. معتقد بود ما مأموريتي در جهان نداريم الا اين‌كه خودمان را به دست ولي‌مان بسپاريم و بعد با پاي ولي‌مان حركت كنيم. ديگران را هم دست‌شان را به دست ولي‌مان برسانيم. اگر به آن‌جا رساندي و خودت حذف شدي، او رسيده است و اگر نرساندي جز گمراه شدن و گمراه كردن كار ديگري از تو ساخته نيست. حتي آن‎هايي كه خودشان قطب و محور مي‌شوند و فلشي نيستند كه ديگران را به ولي خدا برسانند، دست مردم را نمي‌توانند به دست ولي خدا برسانند؛ هم گمراه مي‌شوند و هم حجاب ديگران. يعني ديگران را هم گمراه مي‌كنند. اين حاصل دهه پاياني عمر ايشان بود. شما بحث‌هاي ايشان را در محرم‎های دهه 70 ببينيد. از آن‎ چنین مطلب موج مي‌زند. اين‎كه ما اضطرار به ولي‌مان داريم. همه دوستان ما كه دنباله‌روي اين عزيزمان هستند، مي‌دانند كه ایشان راه را به پايان نبرده‌اند. سرنخ‌هايي را براي ما به جا گذاشته‌اند تا ما راه را ادامه بدهيم. ولي آن‌چه كه مهم است اين‎كه افق‌گشايي‌هايي كه شما در آثار ايشان مي‌بينيد، به‎نظر من از مهم‌ترين مسائلی است كه من در آثارشان يافتم؛ هم در وجودشان و هم در آثار مكتوب‎شان. افق‌گشايي‌ها، يعني وقتي شما تفسير ايشان را مي‌بينيد، افق جديدي گشوده مي‌شود. آدم مي‌فهمد اين‎گونه نيز مي‌توان مطالعه كرد، اين‎گونه نیز مي‌توان نگاه كرد و نگاه عميق‌تر و جامع‌تري داشت. البته اين آفاق مي‌تواند بازتر شود. افق‌گشايي از خصوصيات‎ ایشان است. در مسئله تربيتي، در مسئله تفسير قرآن هست. از جمله نكته‌اي كه من استفاده كردم از كلمات ايشان در موضوع ما همين افق‌گشايي است. اين افق‌گشايي به معناي اين است كه در آثارشان از اين دست مطالبي كه من عرض كردم، زياد دیده می‎شود كه پرداخته‎اند به عمق تحليل و در جاي خود عميق تحليل کرده‎اند. من هم مطمئن هستم ايشان در مراتب وجداني خودشان واجد اين معارف و بالاتر بودند. همان چيزي كه آدم با آن محشور مي‌شود، يعني آدم با حرف‌هايش محشور نمي‌شود با يافته‌هايش محشور مي‌شود؛ آن دريافتي كه ايشان از وجود مقدس امام رضا(ع) داشتند، همان چيزي بود كه در يك كلمه گفتند. مي‌فرمودند: «من اين‌ها را خدا نمي‌دانم و از خدا جدا نمي‌دانم.» اين تمام حرف است. يعني در قوس نزول اسماء حسني الهي هستند. اركان توحيد، دعا مدينه، «اسماءُ التي ملاتْ اركان كل شيء» اين احساس در وجود ايشان موج مي‌زد. نسبت به ائمه به‎خصوص ثامن‌الحجج مشهود بود. نسبت به همه اولياي معصوم. http://www.einsad.ir/Main.php?pid=of_others&start=1&tedad=10 🌿@einsad
۱۳۸۸/۰۴/۲۹ بیانات امام خامنه ای در سالروز عید سعید مبعث‌ اولین کار پیامبر مکرم اثاره‌‌ی(۴) عقل است، برشوراندن قدرت تفکر است؛ قدرت تفکر را در یک جامعه تقویت کردن. این، حلال مشکلات است. عقل است که انسان را به دین راهبرد میدهد، انسان را به دین میکشاند. عقل است که انسان را در مقابل خدا به عبودیت وادار میکند. عقل است که انسان را از اعمال سفیهانه و جهالت‌آمیز و دل‌دادن به دنیا باز میدارد؛ عقل این است. لذا اولْ‌کار این است که تقویت نیروی عقل و خرد در جامعه انجام بگیرد؛ تکلیف ما هم این است. ما هم در جامعه‌ی اسلامی، امروز که خواسته‌ایم نمونه‌ای باشد از جامعه‌ی اسلامی پیامبر مکرم، با همه‌ی ضعفهای ما، با همه‌ی حقارتهائی که در ماها هست، در قبال آن عظمت بی‌نظیر پیامبر، اینجور حرکت کردیم، اینجور خواستیم که نمونه‌ای از آن درست کنیم. در این جامعه هم باید عقل معیار باشد، ملاک باشد. تربیت دوم، تربیت اخلاقی است که: «بعثت لأتمّم مکارم الاخلاق»؛ (۵) مکرمت‌های اخلاقی، فضیلتهای اخلاقی را در میان مردم کامل کند. اخلاق آن هوای لطیفی است که در جامعه‌ی بشری اگر وجود داشت، انسانها میتوانند با تنفس او زندگی سالمی داشته باشند. اخلاق که نبود، بیاخلاقی وقتی حاکم شد، حرصها، هوای نفسها، جهالتها، دنیاطلبیها، بغضهای شخصی، حسادتها، بخلها، سوءظن به یکدیگر وارد شد - وقتی این رذائل اخلاقی به میان آمد - زندگی سخت خواهد شد؛ فضا تنگ خواهد شد؛ قدرت تنفس سالم از انسان گرفته خواهد شد. لذا در قرآن کریم در چند جا - «یزکّیهم و یعلّمهم الکتاب و الحکمة» (۶) - تزکیه که همان رشد اخلاقی دادن است، جلوتر از تعلیم آمده است. در همین روایت هم که راجع به عقل از پیغمبر اکرم عرض کردیم - بعد که عقل را بیان میکند - میفرماید که آن وقت از عقل، حلم به وجود آمد؛ از حلم، علم به وجود آمد. ترتیب این مسائل را انسان توجه کند: عقل، اول حلم را به وجود میآورد؛ حالت بردباری را، حالت تحمل را. این حالت بردباری وقتی بود، زمینه برای آموختن دانش، افزودن بر معلومات خود - شخص و جامعه - فراهم خواهد آمد؛ یعنی علم در مرتبه‌ی بعد از حلم است. حلم، اخلاق است. در آیه‌ی قرآن هم «یزکّیهم و یعلّمهم الکتاب و الحکمة»، تزکیه را جلوتر میآورد. این، تربیت اخلاقی است. امروز ما نهایت نیاز را به این تربیت اخلاقی داریم؛ هم ما مردم ایران، جامعه‌ی اسلامی در این محدوده‌ی جغرافیائی، هم در همه‌ی دنیای اسلام؛ امت بزرگ اسلامی، جوامع مسلمان. این‌ها نیازهای اول ماست. بعد به دنبال آن تربیت قانونی است، انضباط قانونی. اولْ‌عامل به همه‌‌ی احکام اسلام، خودِ شخص نبی مکرم اسلام بود.
هدایت شده از حکمرانی مردم
آقای عبودتیان.mp3
26.6M
💢 | الگوی تربیتی مبتنی بر حکمرانی مردمی 🎙 سیداحمد عبودتیان دستیار رییس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت 🔸 هفدهمین همایش مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده‌ی کشور 🔹زنجان حسینیه‌ اعظم تیر ماه ۱۴۰۲ 🔅 👇 🔗 ble.ir/join/MGNlNjRiYW 🔗 splus.ir/hokmrani_mardom 🔗 https://eitaa.com/hokmrani_mardom
هدایت شده از حکمرانی مردم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 | الگوی حکمرانی انقلاب اسلامی 🔸الگوی تربیت هیات 🔸در گام دوم انقلاب، جریان‌هایی از خود مردم جمع بشوند و نسبت به یک مسئله تمرکز کنند و مسئله را حل کنند 🎙 سید احمد عبودتیان دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت 🔹هفدهمین همایش مدیران هیات‌های محوری و برگزیده کشور (تیرماه ۱۴۰۲) 🔅 👇 🔗 ble.ir/join/MGNlNjRiYW 🔗 splus.ir/hokmrani_mardom 🔗 https://eitaa.com/hokmrani_mardom
هدایت شده از حکمرانی مردم
📣 | ویژه‌نامه حکمرانی مردمی نقش مردم در فرآیند حکمرانی نوین 📌 دسترسی به ویژه نامه https://hm.sndu.ac.ir/issue_294_342.html 🔅 👇 🔗 ble.ir/join/MGNlNjRiYW 🔗 splus.ir/hokmrani_mardom 🔗 https://eitaa.com/hokmrani_mardom
فهرست کتب مرتبط با موضوع حجاب و عفاف - Copy.pdf
352K
🧕🏻 فهرست بیش از ۵۰ کتاب خوب مرتبط با عفاف و حجاب در ۴ دسته رمان، تاریخی، اندیشه ای و معرفتی و کودکانه ✔️ این فهرست را با دوستانتان به اشتراک بگذارید
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبرانقلاب: من خودم را از جهت رسيدگی به فرزندانم، بخشی مدیون این مرد و کتاب این مرد می‌دانم. ۱۳۸۶/۱۰/۱۵ ▪️ سالگرد درگذشت آقای آذریزدی نویسنده کتاب قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شماره پنج صدای حیدر حیدر یزدی‌ها در میدان امیرچخماق فقط همینقدر بگیم ... جاتون خالی 😊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻این روزا هوای اهواز اینقدر گرمه که کولرها نه تنها جواب نمیدن بلکه سوال هم میکنن. اما تو محلات این شهر محبان امیرالمومنین صحنه هایی رو رقم میزنن که آدم رو به وجد میاره. 🔻ببینید مردم منطقه کوت عبدالله اهواز برا خنک نگه داشتن میوه ها چطور روی اونها یخ خرد شده ریختن. امین غفاری
دوره آموزش مجازی مخاطب: دانشجویان و طلاب توضیحات کلی: ۱-این دوره شامل ۴ مسیر آموزشی می‌باشد. شامل: -چرا ؟ -استکبار ستیزی -جبهه -ما می‌توانیم ۲-هر فراگیر می تواند بنا به مساله خود مسیر آموزشی مورد نظر خود را انتخاب کند. ٣- درس دوره از بیانات انقلاب ایجاد شده و دوره مدرس دیگری ندارد. ۴- توضیحات جزئی در نشست‌های توجیهی بیان می‌شود. مهلت ثبت نام: تا ٢۵ تیرماه ماه ۱۴۰٢ شروع دوره : ٢۶ تیرماه ۱۴۰۲ مدت‌زمان برگزاری دوره: ۳۰ روز جهت ثبت‌نام به نشانی amozesh.mpfe.ir مراجعه کرده و رویداد را انتخاب نمایید. مرکز آموزش مجازی معارف انقلاب اسلامی https://eitaa.com/banooyepishran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی مدح امیرالمومنین(ع) را می‌گویی و تا آسمان قد می‌کشی و بزرگ می‌شوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 کنکور، قمار استعدادسوزی 🔻ام اس، یکی از بیماری‌های رایجِ پشت کنکوری‌هاست. 🔻کنکور، یک رقابت غلط و ارزش‌گذاری نابه‌جا در مورد استعدادهاست. 🔻بنیان تقسیم مسئولیت و شغل را نابود می‌کند. 🔻چقدر این استعدادها لطمه می‌خورند و در جهت صحیح، پرورش پیدا نمی‌کنند. 🔻کلاس درس، بسیاری از اوقات استعدادسوز است. @Panahian_ir
ZOOM0011_1.mp3
21.6M
| 📻 روش تحلیل و نقد انیمیشن 🎙 مرحوم دکتر محمدحسین فرج نژاد 🔸در رسانه‌ها به صورت کلی دو مدل روش تحلیل داریم: روش تحلیل کمی، روش تحلیل کیفی. 🔹در روش تحقیقات کمی که مبتنی بر اثبات گرایی یا خرد گراییِ انتقادی راست است، پارادایمِ پوزیتیویستی بر روش تحلیل کمی حاکم است . ▫️از فرمول نمونه گیریِ تصادفی استفاده می‌شود. در واقع پژوهشگر در تحقیق خود از سه روش پوزیتیویسمِ اثبات گرا، تایید گرا و یا ابتال گرا استفاده می‌کند. 🔹 لذا با استفاده از روش‌های کمی که در کتاب‌های روش تحلیل رسانه‌ای هم ذکر شده به نتایج خوبی دست می‌یابند که کارآیی هم دارد. اما نه کارآییِ کامل. 🔸در روش‌های تحلیل کیفی فیلم‌های شاخص یا فیلم‌هایی که ذیلِ جریان خاص ساخته می‌شوند ( مثلا جریان فمینیستی) را انتخاب می‌کنید و با تحلیلِ مثلا دو فیلم جدی در این جریان به تحلیل‌های کیفی می‌رسید که ارزش بسیار جدی دارد و می‌توانید تحلیل‌های بعدیتان را هم روی اینها سوار کنید. 🔸تعداد روش‌های تحلیل کیفی بسیار زیاد است. کسانی که علاقه دارند در این زمینه اطلاعات کسب کنند، می‌توانند به کتاب «دین در سینمای شرق و غرب» مراجعه کنند. 📎تولید در رسانه فکرت ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید. @rahbariefarhang
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰در روز اول نمایشگاه رویداد معلمانه الف‌تا چه گذشت؟ 📽️ گزارشی از مراسم افتتاحیه رویداد الف‌تا؛ همه چیز آماده شده برای رقم خوردن اتفاقی بزرگ در نظام تربیتی و آموزشی کشور @alefta
هدایت شده از ندای تهذیب
... 📢در ظلّ توجّهات حضرت صدّیقه طاهره (سلام الله علیها)، به زودی کتاب «» منتشر خواهد شد.... 💎جامع‌ترین و منسجم‌ترین محتوا در زمینه‌ی سازوکار امتداد توحید در فعالیت‌های تشکیلاتی ازمنظر مقام‌معظم‌رهبری (مُدّظلّه‌العالی)🌱 💎قابل استفاده برای فعّالین تشکّل‌ها، مدیران ارشد و میانی، دانشجویان و طلاب دغدغه‌مند، فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی_تربیتی، هیئات و.... 💎دارای مجوز تأیید از دفتر مقام‌معظم‌رهبری (مُدّظلّه‌العالی) ➖➖➖➖➖➖➖ 📘این اثر را می‌توان یکی از جامع‌ترین و منسجم‌ترین کتاب‌های تشکیلاتی و مدیریتی به‌شمار آورد که پس از مطالعه و بررسی حدود ۲۰ هزار صفحه از بیانات و مکتوبات معظم له، در مدت دو سال نگاشته شده است. 📙شاکله و ساختار اصلی کتاب، به وضوح در «درآمد» آن منعکس شده است. درآمد کتاب اینگونه آغاز میشود: «تشکیلات، باید توحیدی باشد...». در این قسمت به تحوّلات ده‌گانه‌ای که نگاه توحیدی در تشکیلات ایجاد میکند، اشاره شده است که عبارت‌اند از: - تحوّل در نوع نگاه به مدیریت - تحوّل در نوع نگاه به نیروی انسانی - تحوّل در هدف‌گذاری - تحوّل در برنامه‌ریزی و اجرا - تحوّل در جذب و گزینش - تحوّل در استعدادیابی و استعدادپروری - تحوّل در کمّیت و کیفیت کار - تحوّل در تعاملات و ارتباطات - تحوّل در نظارت و ارزیابی - تحوّل در تشویق و تنبیه لینک بخش‌های مختلف کتاب: https://eitaa.com/tashkilat_ir/40 جهت اطلاع تفصیلی از محتوای کتاب، به کانال زیر مراجعه فرمایید 👇👇👇 @tashkilat_ir 📱به بپیوندید: @nedaye_tahzib
هدایت شده از ندای تهذیب
رسانه در کلام رهبری.pdf
1.77M
📚 رسانه در کلام امام خامنه ای 📄 🔻برخی از عناوین: 🖥 انعکاس گرایشهای اصولی نظام با تمام قدرت و هنر 🖥 انعکاس گرایشهای اصولی نظام با تمام قدرت و هنر 🖥 هدفگذاری در تمام برنامه‌های رسانه‌ای 🖥 حرکت و فعالیت رسانه‌ها در راستای اهداف نظام 🖥 نقاط ضعف مطبوعات و توقعات نسبت به آن 🖥 سه محور تبلیغی استکبار بر علیه نظام 🖥 مظلوم‌نمایی، شگرد تبلیغاتی صهیونیستها 🖥 اهدافی که دشمنان از تبلیغات بر علیه نظام دنبال میکنند 🖥 مأموریتِ محوری رسانه ملی و الزامات آن 📌دسترسی به متن بیانات 📱به بپیوندید: @nedaye_tahzib
هدایت شده از ندای تهذیب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اهمیت در دنیای امروز 📍با این دید، باید وارد حوزه شد و درس خواند و در کنار آن مهذب شد... 📱به بپیوندید: @nedaye_tahzib
هدایت شده از ندای تهذیب
⚡️نخستین همایش بین‌المللی دشمن‌شناسی - به مناسبت دومین سالگرد رحلت استاد محمدحسین فرج‌نژاد 👤سخنران همایش: آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری 🖇 باحضور فرماندهان جبهه مقاومت و تقدیر از کارگردان انقلابی ابوالقاسم طالبی 📆جمعه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۲ ⏰ ساعت ۱۶ الی ۱۹ 📍قم، خیابان جمهوری اسلامی، سالن همایش مؤسسه امام خمینی(ره) 📣شرکت برای عموم آزاد است. مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ وبگاه فکرت| فکرت |مدرسه فکرت | رادیو فکرت
هدایت شده از ندای تهذیب
این جرقه باید جریان شود.pdf
1.56M
📗این جرقه باید جریان شود 🎙متن سخنرانی حجة الاسلام و المسلمین در جمع جهادگران 🔹بایدها و نبایدهای 🔹مراقبت های ویژه جهادگران 📱به بپیوندید: @nedaye_tahzib