هدایت شده از مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان
#تولید_نو
💠 کتاب کار مربی "به وقت غدیر"
ویژه مربیان، مبلغان و فعالان فرهنگی
دوره متوسطه اول و دوم
🔴 موضوع: امام شناسی
⬅️ تولید مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان
🖋 به کوشش
حسین رحیمی
📖 "به وقت غدیر" میکوشد تا محتوای مورد نیاز، جهت برگزاری مراسمات شاد تربیتی و معرفتی را در اختیار مربی، مبلغ و فعال فرهنگی قرار دهد.
🔰ویژگیهای کتاب:
• رویکرد معرفتی- تربیتی
• توجه به مسائل اعتقادی دانش آموزان
• کاربردی بودن محتوا
• تولید محتوا بر اساس اقتضائات میدان
ℹ️ لینک دسترسی به فایل کتاب
🌐 لینک سایت رسمی مرکز آیندهسازان:
www.afaagh.com
🔶 لینک کانال رسمی مرکز آیندهسازان:
@mftas_ir
🔴 با ما همراه باشید.
جزوه مشارکت.pdf
722.5K
📌 *ادامه میدیم ...*
*12 توصیه و راهکار روانشناختی برای ترغیب به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری*
📃 راهنمای عملی ترغیب افراد مردد به شرکت در انتخابات
کاری از تیم اقناع تهران (گروهی از فارغ التحصیلان دانشگاه تهران)
هدایت شده از رسانا باش🔌⚠️
🎁 #ایده_کنشگری_نوجوانان
🔖 طرح «مـهـمـونـی هـمـدلـی»
💡۱۱۰ ایده کنشگری برای عید سعید غدیر
_نوجوونا واسه عید غدیر چی کار کنن؟
⭕️ جهت استفاده از محتواهای متناسب با جشن غدیر و دریافت فایلهای با کیفیت، می توانید به صفحه مجازی «رسانا باش» در ایتا مراجعه کنید 👇
🌐 https://eitaa.com/resanaa_bash
#غدیر
#رسانا_باش
#بنیاد_ملی_نوجوان
💢بنیاد ملی نوجوان💢
هدایت شده از تربیت و عصر فریب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ادعاهای_انتخاباتی
🌷🇮🇷🌷
فکرشو بکن... روز عید غدیر.. نجف باشی. اونجا داری به زوار امام علی خدمت میکنی...
همینجوری که سینی شربت دستته روبروی ایون طلا وامیستی و یه سلامی به مولا میکنی...
حالا که اونجا نیستیم بیا با هم خادم نوجوان چله خدمت در روز عید غدیر بشیم.
میگی چطوری؟ بیا به لینک زیر و ثبتنام کن تا بهت بگم
http://www.pishrannojavan.ir
33.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 مردان زننما، از کمپهای آموزشی تا تمرینات طاقت فرسا
از استعمار کودکان و نوجوانان در صنعت موج فرهنگی کره چه میدانید؟
@erfanhay_nozohor
هدایت شده از :: حسین مختاری ::
ادامه میدیم....pdf
722.5K
این جزوه رو بخونید👆
به شما کمک میکنه که چطور
بقیه رو اقناع کنید که در
انتخابات شرکت کنند
و حتما رأی بدن
۱۲ تا راه اقناع کردن رو یاد داده...
با دقت مطالعه کنید و شروع کنید
〰〰〰〰〰〰〰
🔸@hsn_mokhtari
هدایت شده از زنگ اول
سامانه بزرگ اردویی اردوایران
https://ordooiran.ir/
یک ایران اردو پیش روی شماست.
اردو، حرکت ، نشاط و امید.
.
به همت دوستان خوب مجموعه مون سایت اردو ایران اکنون در دسترس است.
تلاش شده حیطههای مختلف کار اردو در آن دیده شود.
مجله اردوایران ، سامانه ثبت روایت ، سامانه مراکز بازدیدی و اسکان و اردوگاه ها
با امکان جستجو از طریق نقشه و لوکیشن به تفکیک استانی و تفکیک براساس موضوع از جمله این موارد است.
.
اردو ایران تلاش کرده پل ارتباطی برای مخاطبین و بازدید های اردوهای روایت پیشرفت نیز باشد.
.
اردو ایران دست یاری همه عزیزان در تکمیل اطلاعات و کیفی سازی را می فشارد.
هدایت شده از انتشارات انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📚 کتاب #خشت_نو
تحول بنیادین آموزش و پرورش در اندیشهی حضرت آیتاللهالعظمی خامنهای(مدّظلّهالعالی)
📝 این کتاب حاوی بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی دربارهی آموزش و پرورش است که مجموعهای جامع از نقشه، طرح و راهبردها و سیاستهای نظام در امر تحوّل بنیادین آموزش و پرورش را شامل میشود. این اثر با رجوع به تمامی بیانات، پیامها و ابلاغیههای معظّمله از ابتدای دهه ۶۰ تا سال ۱۴۰۱، تدوین شده است.
کتاب خشتنو، در ۲۵۶ صفحه شامل یک مقدمه و چهار فصل است.
📌 ثبت سفارش:
https://shop.khameneibook.ir/product/خشت-نو
🎥 ویدیو از صفحه کتابفروشی سورهمهر
@KhameneiBook
هدایت شده از طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨
✨
⭕️علماى اهل سنت درباره مقام امام هادى (علیه السلام) چه گفتارى دارند؟
🔸با مراجعه به کتب تاریخ و تراجم و رجال اهل سنت پى مى بریم که #امام_هادى (علیه السلام) از احترام ویژه اى نزد #علماى_اهل_سنت برخوردار بوده است. اینک به برخى از کلمات ایشان اشاره مى کنیم:
1⃣ابوعثمان عمرو بن بحر بن جاحظ؛ او بعد از ستایش از ده نفر از #امامان که از آن جمله #امام_هادى (علیه السلام) است مى گوید: «کل واحد منهم عالم زاهد ناسک شجاع جواد طاهر زاک... و هذا لم یتفق لبیت من بیوت العرب و لا من بیوت العجم»؛ [۱] (هر یک از آنان، #عالم، #زاهد، #ناسک، #شجاع، #جواد، #طاهر و #تزکیه_کننده اند... این سلسله جلیل القدر براى هیچ خانه اى از خانواده هاى عرب و نه از خانواده هاى عجم اتفاق نیفتاده است).
2⃣شهاب الدین ابوعبدالله یاقوت بن عبدالله حموى: او هنگام یادآورى از شهر عسکر در سامرا مى گوید: «و هذا العسکر منسوب إلى المعتصم، و قد نسب إلیه قوم من اجلاّء، منهم على بن محمّد بن على بن موسى بن جعفر بن محمّد بن على بن الحسین بن على بن ابى طالب ـ رضى الله عنهم ـ ...»؛ [۲] (این عسکر منسوب به معتصم است. به این شهر قومى از بزرگان نسبت داده شده اند که از آن جمله #علىبنمحمّد بن على بن موسى بن جعفر بن محمّد بن على بن الحسین بن على بن ابى طالب ـ رضى الله عنهم ـ است...).
3⃣شمس الدین محمّد بن احمد بن عثمان ذهبى: «و فیها توفّى ابوالحسن على بن الجواد... و کان فقیهاً اماماً متعبداً»؛ [۳] (در سال ۲۵۴ ه.ق ابوالحسن #على_بن_جواد... وفات یافت... او شخصى #فقیه، #امام و متعبّد بود). او در جایى دیگر از حضرت به شخص #شریف و #جلیل تعبیر کرده است. [۴]
4⃣عبدالله بن اسعد یافعى: «توفى العسکرى ابوالحسن الهادى... عاش اربعین سنة و کان متعبداً فقیهاً اماماً»؛ [۵] (در سال ۲۵۴ ه.ق #ابوالحسن_هادى... وفات یافت. او که #متعبّد، #فقیه و #امام بود، چهل سال زندگى نمود).
5⃣ابن کثیر دمشقى: «و امّا ابوالحسن على الهادى... و قد کان عابداً زاهداً...»؛ [۶] (و امّا #ابوالحسنعلىالهادى...، او مردى #عابد و #زاهد... بود).
6⃣ابن صبّاغ مالکى: «... و لا تذکر کریمة الاّ و له فضیلتها و لا تورد محمدة الاّ و له تفضّلها و جملتها...»؛ [۷] (... هیچ #کریمهاى ذکر نمى شود، جز آن که #فضیلت آن براى او است، و هیچ #عمل_ستودهاى وارد نمى گردد جز آن که #تفضّل و #کمال و #تمام آن براى او است...).
7⃣ابن حجر هیتمى: «... و کان وارث ابیه علماً و سخاء»؛ [۸] (... او وارث علم و سخاوت پدرش بود).
8⃣احمد بن یوسف قرمانى: «و امّا مناقبه فنفیسة و اوصافه شریفة»؛ [۹] (و امّا #مناقب او نفیس و #اوصاف او شریف است).
9⃣ابن عماد حنبلى: «کان فقیهاً اماماً متعبداً...»؛ [۱۰] (... او شخصى #فقیه، #امام و #متعبّد... بود).
🔟عبدالله شبراوى: «العاشر من الأئمة علىّ الهادى. ولد بالمدینة فی رجب سنة اربع عشر و مائتین و کراماته کثیرة»؛ [۱۱] (#دهمین از #امامان، على #هادى است. او در مدینه، در ماه رجب، سال ۲۱۴ ه.ق متولد شد. و #کراماتش بسیار است).
1⃣1⃣محمّد امین سویدى بغدادى: «او در مدینه متولد شد، و کنیه اش #ابوالحسن است، و لقبش #هادى، و #مناقبش_بسیار است». [۱۲]
2⃣1⃣شیخ مؤمن شبلنجى: «... و مناقبه کثیرة»؛ [۱۳] ( ... #مناقب او بسیار است).
3⃣1⃣شریف على فکرى حسینى قاهرى: «کان ابوالحسن العسکرى وارث ابیه علماً و منحاً، و کان فقیهاً فصیحاً جمیلا مهیباً. و کان اطیب الناس بهجة واصدقهم لهجة»؛ [۱۴] (#ابوالحسن_عسکرى وارث پدرش در علم و سخاوت بود. او #فقیهی_فصیح و #جمیل و با #هیبت بود. و او #خوشروترین مردم از حیث بهجت و #راستگوترین آنان از جهت لهجه بود).
4⃣1⃣خیرالدین زرکلى: «... وأحد الأتقیاء الصلحاء...»؛ [۱۵] (... او یکى از افراد #باتقوا و #صالح بود...).
5⃣1⃣سید محمّد عبدالغفار هاشمى حنفى:
«هنگامى که #مناقب آن حضرت براى همه مشهور شد، متوکّل او را از مدینه منوّره طلب نمود؛ زیرا به جهت #علم_بسیار و #عمل_صالح و #استحکام_رأیى که #امام_هادى (علیه السلام) داشت، بر پادشاهى و زوال دولتش مى ترسید...». [۱۶]
6⃣1⃣شیخانى: «#على_عسکرى صاحب #وقار و #سکون و #هیبت و #طمأنینه و #عفت و #پاکیزگى بود. او داراى نفسى پاک و همّتى عالى و طریقى زیبا و مورد رضایت بود...». [۱۷]
7⃣1⃣عبدالسلام ترمانینى: « ... کان على جانب عظیم من التقوى والصلاح»؛ [۱۸] (...او در #تقوا و #صلاح جایگاه بلندى داشت).
8⃣1⃣عارف احمد عبدالغنى: « ... کان فی غایة الفضل ونهایة النبل...»؛ [۱۹] (...او در غایت فضل و نهایت فضیلت بود...).
● مآخذ در منبع موجود است
📕اهل بیت از دیدگاه اهل سنت، على اصغر رضوانى، مسجد مقدس جمکران، قم، ۱۳۸۵ش،ص۱۷۵
منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت)
#امام_هادی
@tabyinchannel
#انتشاربدونلینکجایزنمیباشد