خوشحالمكِ میخوام از این شهر
دور بشم ، دریارو ببینم و با تموم
وجود توی آغوشم بگیرمش ، به
غروبِ آفتابوُ صدای موجآ خودم
رو بسپرم و از همه مهمتر بهاون
آدم نزدیك بشم :))
جوری که هوایمهآلود و کوهها ،
شکوفههای سفیدرنگ و جادهی
مارپیچِ روبهروم یهترکیب قشنگو
ساختن 🤍 ..
دلم میخواد یه تغییری تو زندگیم بدم
ولی در عین حال، حس هیچی نیس
چِ برسه تغییر دادن 🦖✨