آمریکا و رژیم صهیونیستی ذاتأ کودک کش و خبیث هستند، خیالتون رو راحت کنم بهترین افراد دیپلماسی هم داشته باشیم و بهترین متن تفاهم نامه هم بنویسیم و مجبورشون کنیم امضا کنند، هنوز جوهر امضا خشک نشده خیانت میکنند، حال که توافقی نمادین شده پس وقت خودت رو درگیر حواشی نکن، بجای اینکه انرژی خودت رو صرف بیهوده کنی خودت رو قوی کن، ما خیلی کار داریم برای نبرد نهایی.
خودت رو قوی کن و متخصص شو ، وقتی به خودت برسی و متخصص بشی جای همون آدمی که بهش نقد میکنند رو خواهی گرفت و کار درست رو خودت انجام میدی،بجای اینکه به در و دیوار بزنین و عمر خودتون رو در هیجان کاذب به سر ببری، درس بخونین بچه ها، مطالعات خودتون رو بالا ببرین، روح و بدنتون رو قوی کنین، ما خیلی خیلی کار انجام نشده داریم، ما برای مبارزه به روح قوی احتیاج داریم. جنگ از ما دور نمیشه، ما به سمت مبارزه میرویم و باید قوی باشیم.
#فور_واجب
#عادلی
امروز برای اولین بار تعویض پرچم حرم دیدم ... دعاتون کردم به یادتون بودم تو اون لحظه ی عزیز و مبارک....
خدایا شکرت مارو به محرم رسوندی ✨
مقام علی اکبر ع❤️
به کانال نوکرساده | بیپوندید 👇
https://eitaa.com/joinchat/2875982515C69ff7be2d8
یکهو پرچم امام حسین ع رو بیارن و بگن بیاین زیارت و بوی پرچم مستت کنه
نصیب همتون❤️
#نوکرساده
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا
▪️بسم الله الرّحمن الرّحیم
📄ملّت پرشور و باوفای ایران
💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهمنامهای بین رئیسجمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاشهای زیادی را بهعمل آوردند و البته این رئیسجمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرمها برای این امر استفاده میکرد.
💬بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم. ایشان همچنین تصریح کردهاند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیادهخواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّلاللهتعالیفرجهالشّریف انواع نصرتها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.
🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته
✍🏼سید مجتبی حسینی خامنهای
🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
یه نوکرِساده
اگر روضه ی ابا عبدالله نبود ما کجا غم هایمان را میبردیم؟
اگر روضه حسین ع نبود ما کجا درس ایثار و شهادت و ایستادگی را می آموختیم؟
اصلا من دینم را نمازم را در این روضه های اباعبدالله آموختم؛
از همان کودکی با پر چادر مادرم،هنگام اشک ریختن برای شما که روی صورتش می نشست ، آموختم اشک ریختن برای شما از نشانه های عشق است...
از همانجا بود که آموختم، مسجد کجاست... هیئت چیست...من از بچگی به برکت مجالس شما دین را آموختم
به راستی که شما روشنی زندگی هایمان هستی آقای اباعبدالله
#نوکرساده
#روضه_اول_صبحی_صفایی_دیگردارد