eitaa logo
یه نوکرِساده
1.6هزار دنبال‌کننده
875 عکس
451 ویدیو
38 فایل
به نام آنکه مهربان ترین است... سلام من کیم؟ 💚یک نوکر، 🌱یک نوکرِساده ی اهلبیت 📌درمسیر آموختن و رشد 📍اینجا از عکس هام و روزمرگی های یادگرفتنی به اشتراک میزارم ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_37qaird&btn=نوکر.ساده
مشاهده در ایتا
دانلود
°•°•°• فرقی نمیکند محرّم یا رمضان. . روزِ سوّم هر ماه به نام رقیّه‌جان است
‌°•°•°• "أشعُر بأنَّ لي قلبين حين نضحكُ معًا"
‌°•°•°• میگن دنیا میلیارد ها سالشه ، ولی دنیای من فقط سه سالشه:)
‌ روزه امروزم هدیه به حضرت رقیه بود .
‌ خدایا گناهامون به حق آقای کربلا ببخش . .
‌°•°•°• میگفت: عاشق که باشی ، هیچ گناهی بهت حال نمیده؛ حقیقتاً خیلی راست میگفت:)
‌ آخرین جمعه‌‌ی سال است حسین ویرانم. .
°•°•°• «اینو برای تو گرفتم» «اینو دیدم یاد تو افتادم» «برای تو درست کردم» «اومدم که یه دیقه ببینمت و بعد برم» به مراتب خیلی بالاتر از « دوست دارم» هستش.
°•°•°• به اباالفضل منو کربلا ببر . .
‌°•°•°• از من سوال شد: اینکه میگویند امام زمان"عج"غایب است یعنی چه؟! گفتم: غایب؟! کدام غایب؟! بچه، دستش را از دستِ پدر رها کرده و گم شده؛ میگوید:پدرم گم شده است... "اسماعیل‌دولابی"