یه نوکرِساده
اگر روضه ی ابا عبدالله نبود ما کجا غم هایمان را میبردیم؟
اگر روضه حسین ع نبود ما کجا درس ایثار و شهادت و ایستادگی را می آموختیم؟
اصلا من دینم را نمازم را در این روضه های اباعبدالله آموختم؛
از همان کودکی با پر چادر مادرم،هنگام اشک ریختن برای شما که روی صورتش می نشست ، آموختم اشک ریختن برای شما از نشانه های عشق است...
از همانجا بود که آموختم، مسجد کجاست... هیئت چیست...من از بچگی به برکت مجالس شما دین را آموختم
به راستی که شما روشنی زندگی هایمان هستی آقای اباعبدالله
#نوکرساده
#روضه_اول_صبحی_صفایی_دیگردارد