« وَقَالَ اللَّهُ إِنِّي مَعَكُمْ. »
خدا میگه من طرف تو هستم!
حالا دیگه هر کی خواست بزار بره، هر کی خواست بزار بهت پشت کنه هر کی خواست تنهات بزاره؛ هرکی خواست باورت نکنه ولی تو بدون خدا رو داری و همین برای همهی دنیات کافیه(:
این پست و فور کنید
تا منم یه بیت از شعرای فاضل نظری رو بهتون تقدیم میکنم(شاید با توجه به وایب چنلت باشه😉)
برای تگ چنلای قشنگتون:))
@mim_alef19
اگر تنها شدم،غم نیست،خاطر جمع باش ای دل
که گربا دیگران بیگانهام ،با خویش مانوسم
برای: مکتوماتِ دل
عشق را در من دمیدی کاش می دیدی ز من
بعد از آن طوفان ویرانگر چه باقی مانده است .
برای:مجنون رقیه
خود گفته است از همه نزدیک تر به ماست
بیچاره عاقلی که سرش گرم جستجوست
برای:سید لر