eitaa logo
یه نوکرِساده
1.6هزار دنبال‌کننده
875 عکس
453 ویدیو
38 فایل
به نام آنکه مهربان ترین است... سلام من کیم؟ 💚یک نوکر، 🌱یک نوکرِساده ی اهلبیت 📌درمسیر آموختن و رشد 📍اینجا از عکس هام و روزمرگی های یادگرفتنی به اشتراک میزارم ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_37qaird&btn=نوکر.ساده
مشاهده در ایتا
دانلود
در آتش عشق تو اگر مست نسوزیم سوزانده شدن باد سزای همه ما برای:رَیاه
ما مشق غم عشق تو را خوش ننوشتیم اما تو بکش خط به خطای همه ما برای:حرف دل
باز صد شکر که میخانه آغوش تو هست دست کم پیش تو ای عشق پناهی دارم برای:تشویش ذهنی
امروز و که قرارمون فراموشت نشد ؟!
‌ خدایا راه معلومه،پای رفتن بده . .
‌ قرص خنده بر جسم بیمار از غم ما حرام است .
‌ چرا وابستگی با رفتن و دلبستگی با شکستن،عهد دیرینه بسته اند ‌؟!
‌°•°•°• جایی را سراغ داری که بتوانند بر غم ما مرهمی بگذارند؟ غمخانه‌ای در نینوا ساخته‌ اند؛ صاحبش حسین‌ بن‌ علیست...
‌‌ خدایا جای زخمامون مرهم بزار . .
‌ اگر روزی از من بپرسند او که بودخیلی کوتاه خیلی مختصر خواهم گفت او باقی جانم بود..