eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
4هزار دنبال‌کننده
54.9هزار عکس
48هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا در سالهای اخیر اسید پاشی از شهر اصفهان کرونا از شهر قم مسمومیت ها از شهر قم شروع شد پشت پرده چه کسانی هستند؟؟؟؟ چه اهدافی را دنبال میکنند؟؟ 👌👌👌 انتشار گسترده
🏕🌼ز یبایی واقعی در آرامش است و اهمیتی ندارد که در چند جنگ پیروز شده اید. 🌸🌷🌸🌷🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 دولتمردان حکومت امام زمان علیه‌السلام چه ویژگی‌هایی دارند؟ ※ آیا من هم می‌توانم در زمره‌ی دولتمردان دولت کریمه‌ی امام زمان علیه‌السلام قرار بگیرم؟
⭕️ آیا ظهور، بغته و ناگهانی است؟ ▪️سوالی که مطرح است: آیا ظهور بدون تحقق نشانه‌های حتمی، رخ خواهد داد؟ ▪️بخش ✍️ مصطفی امیری ▪️ظهور «منجی» برای عموم مردم جهان، بغته و ناگهانی است[1] مگر برای مومنین و موحدان، مترصد «حوادث و نشانه‌های ظهور» امام هستند و چشم انتظار و مُترقب، رخدادهای «جغرافیای ظهور» را رصد می‌کنند. ▪️اگر بیان شده است امر حضرت، ناگهانی و به اصطلاح یک‌شبه حل می‌شود، به اشتباه گمان نشود بدون وقوع نشانه‌های ظهور، رخ خواهد داد. زیرا در ادامه بیان شده است، ندای آسمانی دومین نشانه حتمی، معیار و فصل ممیز برای شناخت حضرت است: ▫️«الْقَائِمُ...يُصْلِحُ اللَّهُ لَهُ أَمْرَهُ فِي لَيْلَةٍ...فَإِنَّ الصَّوْتَ مِنَ السَّمَاءِ لَا يُشْكِلُ عَلَيْهِمْ إِذَا نُودِيَ بِاسْمِهِ وَ اسْمِ أَبِيهِ»[2] ▪️آیا ندای آسمانی، قابل تشخیص است؟ بله؛ کسانی که این احادیث را روایت کردند و نشانه‌ها را می‌شناسند و قبل از اينكه صیحه آسمانی، واقع شود، مى‌‏گويند كه آن، اتفاق خواهد افتاد: ▫️«يُنَادِي مُنَادٍ مِنَ السَّمَاء...يَعْرِفُهُ الَّذِينَ كَانُوا يَرْوُونَ حَدِيثَنَا وَ يَقُولُونَ إِنَّهُ يَكُونُ قَبْلَ أَنْ يَكُون»[3] ▪️باید «بغتة» را اینگونه و با این احادیث، در کنار هم نگریست. آری، برای مردمی که غرق در دنیا هستند، قطعا هنگام رسیدن به مقصد، همچون فرد خواب که از پیرامون خود بی‌خبر و ناآگاه است: ▫️«يَخْرُجُ عَلَى حِينِ غَفْلَةٍ مِنَ النَّاس‏»[4] ☑️ به هشدارها توجه نمی‌کنند و می‌گویند مشابه آن در تاریخ، تکرار شده است ▪️مَثل برخی افراد بویژه برخی مورخین معاصر، با عدم توجه به رخدادهای منتهی به ظهور، همچون این سخن امام معصوم است که می‌فرماید: «بنگر که چگونه در فتنه‌ها سقوط می‌کنند و در وادى تحیر و سرگردانى گام مى‌زنند...آیا از روایات صحیحی که به آنها رسیده است، بی‌خبرند؟ و يا آن را مى‌دانند و خود را به فراموشى مى‌زنند و به آنها توجه نمی‌کنند؟ ▫️«كَيْفَ يَتَسَاقَطُونَ فِي اَلْفِتْنَةِ وَ يَتَرَدَّدُونَ فِي اَلْحَيْرَةِ...جَهِلُوا مَا جَاءَتْ بِهِ اَلرِّوَايَاتُ اَلصَّادِقَةُ وَ اَلْأَخْبَارُ اَلصَّحِيحَةُ أَوْ عَلِمُوا ذَلِكَ فَتَنَاسَوْا»[5] ▪️البته بعد از ظهور، دیگر توبه و پشیمانی از عدم توجه به هشدارها، سودی ندارد: ▫️«أَمْرَنَا بَغْتَةٌ فُجَاءَةٌ حِينَ لَا تَنْفَعُهُ تَوْبَةٌ وَ لَا يُنْجِيهِ مِنْ عِقَابِنَا نَدَم»‏[6] ☑️ وجوب فقهی شناخت نشانه‌های حتمی ظهور ▪️از این‌رو، برخی از فقهاء، یادگیری و شناخت نشانه‌های ظهور را از باب جلوگیری از سقوط در وادی هلاکت و ضلالت عصر غیبت و دفع ضرر محتمل، واجب دانسته‌اند. آیۀ‌الله صافی گلپایگانی در کتاب ارزشمند منتخب الأثر فی الإمام الثانی عشر، چنین می‌‏فرمایند: ▪️ آیا شناخت و معرفت نشانه‌های ظهور، واجب است؟ تا اینکه هنگام وقوع نشانه‌ها، علم و آگاهی به آن حاصل شود و بین حق و باطل، تمییز و تشخیص قائل شوند؟ آری؛ ظاهر، وجوب یادگیری و شناخت نشانه‌های ظهور است تا اینکه در ضلالت و گمراهی عصر غیبت، دچار نشویم. علاوه براین، از باب دفع ضرر احتمالی ناشی از عدم شناخت، نیز واجب است. ▫️«هل يجب معرفة علائم الظهور، ليعلم به عند وقوعه و يعرف المحقّ من المبطل، و يميز بين الخبيث و الطيّب؟ الظاهر هو وجوبها؛ حذرا عن الوقوع في الضلالة، و دفعا للضرر المحتمل»[7] ▪️بدین‌‏سان، پیشوایان معصوم، برای ظهور امام مهدی، نشانه‌های فراوانی را بیان فرموده‌اند و از طرح و ذکر آنها، اهدافی داشته‌اند و محال است در کلمات معصومین، حرف لغو و بی‌هدفی، وجود داشته باشد. ☑️ سفیانی، بغتة و سال ظهور ▪️در احادیث تصریح شده است، پانزده ماه بعد از سفیانی، رخداد شریف ظهور، اتفاق خواهد بود و دیگر بغته، معنا و مفهومی برای ندارد. بلکه برای آن ناآگاهانی است که با دیدن این همه نشانه و حوادث و خروج دشمن‌ترین دشمنان امام عصر، همچنان سر در برف کرده و چشم‌مان خود را بسته و مشغول تماشا هستند: ▫️«السُّفْيَانِيُّ مِنَ الْمَحْتُومِ وَ خُرُوجُهُ فِي رَجَبٍ وَ مِنْ أَوَّلِ خُرُوجِهِ إِلَى آخِرِهِ خَمْسَةَ عَشَرَ شَهْرا»[8] ▪️آری، بغتة یعنی ظهور، هنگامی رخ می‌دهد که انسان‌ها عموماً آمادگی و انتظارش را ندارند اما برای «منتظران آگاه به حوادث»، نه تنها ظهور، بغته و ناگهانی نیست بلکه حوادث آینده و پیش‌رو را نیز تشخیص خواهند داد؛ طوبی لهم. ▪️پاورقی: سيكون الظهور، بغتة على عامة، وسيكون الظهور معروفاً فقط للمؤمنين المنتظرين الممهدين المهتمين بقضية الامام المهدي عج والمترصدين لعلامات ظهوره الشريف. ✅ پی‌نوشت: 1. صدوق، کمال الدین، ج۲، ص۳۷۳. 2 و 3. نعمانی، الغیبة، ص۲۸۲و ص۲۶۴. 4. طوسی، الغیبة، ص۱۹۰. 5. صدوق، کمال الدین، ج۲، ص۵۱۱. 6. طبرسی، الاحتجاج، ج۲، ص۴۹۸. 7. صافی گلپایگانی، منتخب الأثر، ج‏۳، ص۳۰۳. 8. نعمانی، الغیبة، ص۳۰۰👇 👇
⭕️ آیا ظهور، بغته و ناگهانی است؟ ▪️بخش ✍️ مصطفی امیری ☑️ مفهوم بغته، دچار «قلب معنایی» شده است ▪️برداشتی خاص از بحث ناگهانی بودن امر ظهور حضرت، در «تناقض» با تکرار متعدد هشدارهای امامان معصوم است. در واقع مفهوم بغتة و مشابه آن، در نزد افاه عموم، به «تفسیر اشتباه»، بیان شده است. ▪️و اگر به قبل و بعد فقرات «خانواده حدیثی»، توجه کامل می‌شد، حقیقت روشن است. به عنوان مثال، وقتی به متن این دسته احادیث مراجعه می‌شود، بیان گردیده است: «مَثَلُهُ كَمَثَلِ السّاعَةِ لا تَأتيكُم إلّا بَغتَة»، ظهور حضرت از باب تشبیه به قیامت است. ▪️و در واقع همانطور که زمان قیامت بر عموم، مشخص نیست، زمان ظهور را نیز کسی نمی‌داند و رخداد ظهور بر عموم، ناگهانی خواهد بود مگر کسانی که ندای آسمانی و نشانه‌های حتمی را بشناسند و تشخیص بدهند: «مَتَى يَخْرُجُ الْقَائِمُ مِنْ ذُرِّيَّتِكَ فَقَالَ مَثَلُهُ مَثَلُ السَّاعَةِ الَّتِي لا يُجَلِّيها لِوَقْتِها إِلَّا هُوَ ثَقُلَتْ فِي السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ لا تَأْتِيكُمْ إِلَّا بَغْتَةً»[9] ☑️ امر حضرت، یک شبه، سامان می یابد؟ ▪️یا در جای دیگر بیان شده است: «الْقَائِمِ الثَّانِيَ عَشَرَ مِنَ الْأَئِمَّةِ يَصْلُحُ لَهُ أَمْرَهُ فِي لَيْلَةٍ»، اما به ادامه حدیث نیز باید توجه می‌شد. فقرات بعدی می‌فرماید: مِثل حضرت موسی که امرش، یک‌شبه سامان یافت و رفت آتش بیاورد، حیران بود اما برای وی، گشایش امر نبوت رخ داد و رسالت پیامبری، آشکار گشت: «خَرَجَ لِيَقْتَبِسَ لِأَهْلِهِ نَاراً فَرَجَعَ إِلَيْهِمْ وَ هُوَ رَسُولٌ نَبِي‏» ▪️همین‌گونه برای امام عصر، نیز ظهور، ثبت و مقدر شده است که از حیرت و غیبت وارد مرحله فرج و گشایش امر امامت می‌شوند و ظهور، آشکار خواهد شد، نه اینکه نشانه‌ها رخ نمی‌دهد: «وَ هَكَذَا يَفْعَلُ اللَّهُ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى بِالْقَائِمِ الثَّانِيَ عَشَرَ...كَمَا أَصْلَحَ أَمْرَ نَبِيِّهِ مُوسَى وَ يُخْرِجُهُ مِنَ الْحَيْرَةِ وَ الْغَيْبَةِ إِلَى نُورِ الْفَرَجِ وَ الظُّهُور» [10] ✅ پی‌نوشت: 9. صدوق، کمال الدین، ج۲، ص۳۷۳. 10. صدوق، کمال الدین، ج۱، ص۱۵۲.
⭕️ آیا ظهور، بغته و ناگهانی است؟ ▪️بخش ✍️ مصطفی امیری ☑️ سنت الهی «اتمام حجت» بر همگان ▪️ندای آسمانی به عنوان «معیار» شناخت امام عصر در دشوارترین حالات، توصیف شده است. حال آیا ممکن است بدون «اتمام حجت» بر بندگان، فرایند ظهور به شکل ناگهانی، رخ بدهد؟ ▫️«الْقَائِمُ...رَجُلٌ مِنْ وُلْدِ الْحُسَيْنِ يُصْلِحُ اللَّهُ لَهُ أَمْرَهُ فِي لَيْلَةٍ فَمَا أَشْكَلَ عَلَى النَّاسِ مِنْ ذَلِكَ يَا جَابِرُ فَلَا يُشْكِلَنَّ عَلَيْهِمْ وِلَادَتُهُ مِنْ رَسُولِ اللَّهِ وَ وِرَاثَتُهُ الْعُلَمَاءُ عَالِماً بَعْدَ عَالِمٍ فَإِنْ أَشْكَلَ هَذَا كُلُّهُ عَلَيْهِمْ فَإِنَّ الصَّوْتَ مِنَ السَّمَاءِ لَا يُشْكِلُ عَلَيْهِمْ إِذَا نُودِيَ بِاسْمِهِ وَ اسْمِ أَبِيهِ»[1] ▪️حال، اگر در «اصل» ندای آسمانی، بداء رخ دهد و انجام نشود و ظهور، ناگهانی و بغتة باشد؛ آنگاه به نظر شما، آیا اتمام حجت بر همگان، شده است؟ خیر. ▫️«يَظْهَرُ فِي شُبْهَةٍ لِيَسْتَبِينَ فَيَعْلُو ذِكْرُهُ وَ يَظْهَرُ أَمْرُهُ وَ يُنَادَى بِاسْمِهِ وَ كُنْيَتِهِ وَ نَسَبِهِ وَ يَكْثُرُ ذَلِكَ عَلَى أَفْوَاهِ الْمُحِقِّينَ وَ الْمُبْطِلِينَ وَ الْمُوَافِقِينَ وَ الْمُخَالِفِينَ‏ لِتَلْزَمَهُمُ الْحُجَّةُ بِمَعْرِفَتِهِمْ بِهِ عَلَى أَنَّهُ قَدْ قَصَصْنَا وَ دَلَلْنَا عَلَيْهِ وَ نَسَبْنَاهُ وَ سَمَّيْنَاهُ وَ كَنَيْنَاهُ وَ قُلْنَا سَمِيُّ جَدِّهِ رَسُولِ اللَّهِ وَ كَنِيُّهُ لِئَلَّا يَقُولَ النَّاسُ مَا عَرَفْنَا لَهُ اسْماً وَ لَا كُنْيَةً وَ لَا نَسَباً وَ اللَّهِ لَيَتَحَقَّقُ الْإِيضَاحُ بِهِ وَ بِاسْمِهِ وَ نَسَبِهِ وَ كُنْيَتِهِ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ حَتَّى لَيُسَمِّيهِ بَعْضُهُمْ لِبَعْضٍ كُلُّ ذَلِكَ لِلُزُومِ الْحُجَّةِ عَلَيْهِمْ»[2] ▪️صرف‌نظر از اینکه صیحه آسمانی، از جهتی بر سایر معیارها، تقدم رتبی و ذاتی دارد[3]؛ در احادیث نیز تصریح شده است نشانه حتمی «ندای آسمانی»، معیار مهم شناخت امام مهدی در هنگامه ظهور است: «وَ بِهِ يُعْرَفُ صَاحِبُ هَذَا الْأَمْر»[4] ☑️ «عدم وقوع» بداء در نشانه‌های ظهور ▪️البته سخن از «بداء» در مباحث مهدویت را باید در نوشتاری مستقل، پی گرفت. ▪️و لیکن به اجمال: «اصل» نشانه حتمی ندای آسمانی، بیان گردید که در عالم ثبوت، محال است دچار بداء شود. حال، اگر قرار است در «تفاصیل» نشانه‌های حتمی ظهور، بداء و تغییر رخ دهد و آنچه به وقوع می‌پیوندد، مخالف متن احادیث باشد. به عنوان مثال، در زمان ندای آسمانی، بداء شود و در لیلةالقدر ماه رمضان نباشد. ▪️آنگاه راه برای جولان دادن «مدعیان دروغین» فراهم خواهد شد، مهم‌تر اینکه راه «شناخت» امام مهدی در هنگامه ظهور نیز دیگر به آسانی میسّر نخواهد شد. ▪️و موجب می‌آید «عدم صدق» گفتار امامان صادق‌الوعد، لازم آید و بیان احادیث متعدد، سخن لغو، جلوه نماید. در نشانه‌های حتمی، وقتی پیامبر و اهل‌بیت از آن خبر داده‌اند، آیا خدواند موجبات تکذیب ائمه را فراهم می‌کند؟ ▪️در کتاب الکافی کلینی، ذکر شده است، علم بر دو قسم است: ۱.علمی که صرفا نزد خدا است و به پیامبران و امامان، تعلیم نداده است و علم مخزون، مکنون و از امور موقوفه است، محو و اثبات، تقدم و تاخیر، در آن راه دارد. فقط در این علم، احتمال بداء و تغییر وجود دارد؛ ۲. علم محتوم و کائن، علمی که خداوند به ملائکه و پیامبران و امامان، تعلیم داده (و از جمله آن، بیان نشانه‌های حتمی در کلام معصومین)؛ در این علم، بداء و تغییر راه ندارد: ▫️«الْعِلْمُ عِلْمَانِ: ۱.فَعِلْمٌ عِنْدَ اللَّه‏، عِلْمٌ مَكْنُونٌ مَخْزُونٌ لَا يَعْلَمُهُ إِلَّا هُوَ مِنْ ذَلِكَ يَكُونُ الْبَدَاءُ؛ ۲.عِلْمٌ عَلَّمَهُ مَلَائِكَتَهُ وَ رُسُلَهُ وَ أَنْبِيَاءَهُ فَنَحْنُ نَعْلَمُهُ فَإِنَّهُ سَيَكُونُ لَايُكَذِّبُ نَفْسَهُ وَ لَا مَلَائِكَتَهُ وَ لَا رُسُلَهُ»[5] ▫️«مِنَ الْأُمُورِ أُمُورٌ مَحْتُومَةٌ کائنه لَا مَحَالَةَ وَ مِنَ الْأُمُورِ أَمْرٌ مَوْقُوفَةٌ عِنْدَ اللَّهِ يُقَدِّمُ مِنْهَا مَا يَشَاءُ وَ يَمْحُو مِنْهَا مَا يَشَاءُ يُثْبِتُ مِنْهَا مَا يَشَاءُ لَمْ يُطْلِعْ عَلَى ذَلِكَ أَحَداً يَعْنِي الْمَوْقُوفَةَ فَأَمَّا مَا جَاءَتْ بِهِ الرُّسُلُ فَهِيَ كَائِنَةٌ لَا يُكَذِّبُ نَفْسَهُ وَ لَا نَبِيَّهُ وَ لَا مَلَائِكَتَهُ»[6] ✅ پی‌نوشت: 1. نعمانی، الغیبة، ص۲۸۲. 2. حلی، مختصر البصائر، ص۴۳۵. 3. آیتی، «معیارهای شناخت امام مهدی هنگام ظهور»، فصلنامه مشرق موعود، ش۵۲، ص۱۵-۱۸. 4. نعمانی، الغیبة، ص۲۵۸. 5. کلینی، الکافی، ج۱، ص۱۴۷. حدیث ۶ و ۸. 6. عیاشی، التفسیر، ج۲، ص۲۱۷. ✅ عناوین مرتبط: ▪️وجوب فقهی شناخت نشانه‌های حتمی ظهور https://t.me/asrzohur110/344 ▪️آیا امر حضرت، یک شبه، سامان مییابد؟ https://t.me/asrzohur110/345
🔴 فرانک مامور گلوبالیست ها از جنگ جهانی خیر و شر سخن می‌گوید ✍️ به اعداد ۵۲ تی شرت او توجه کنید ✍️ فرانک با اعلام زلزله های ساختگی ما را از چه میترسانی ؟ 📌فرانک هوگربیتس من قصد ترساندن شما را ندارم، اما زلزله ای بزرگ در پیش است تحلیل : ✍️ ترامپ، پادوی صهیونیسم بین الملل (بخوانید یاجوج و ماجوج) بلاشک به توصیه صاحبان کابالیست اش به طرز رمزآلودی عدد 52 را بکار برده است و در توئیت ای 52 مکان فرهنگی ما را تهدید به نابودی کرد. در پاسخ او، سرتیپ عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به اعداد 2و 5 اشاره کرده و به ترامپ گوشزد می کند که خواهی فهمید 5 و 2 به کجا تعلق دارد.   ادامه دارد 👇
در این مطلب تحت نام  "راز عدد 52 ترامپ؛ جنگ حکومت الله و حکومت شیطان" پس از انکه در مقدمه ای به تشریح معنا و مفهوم برخی اعداد در قرآن می پردازد آمده است:   الله عدد 52 و ترامپ   جنگ حکومت الله و حکومت شیطان خداوند تبارک و تعالی در سنت الهی از اعداد، حروف، حیوانات، گیاهان، میوه ها و نمادهای دیگر در ارتباطات و انتقال اسرار و تفهیم مفاهیم وموضوعات استفاده میفرماید. ابلیس لعین در سنت شیطانی خود مذبوهانه از همین روش تقلید میکند. بسم الله الرحمن الرحیم ن والقلم و مایسطرون. ماانت بنعمة ربک بمجنون نون، قسم به قلم و آنچه می نگارند   ما انت بنعمة ربک بمجنون (که) تو به (لطف) نعمت پروردگارت مجنون نیستی   فستبصرو یبصرون به زودی هم تو خواهی دید و هم آنان خواهند دید   باییکم المفتون که کدام یک ازشما مجنون است (قرآن، قلم 1، 2، 5، 6)
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
🔴 فرانک مامور گلوبالیست ها از جنگ جهانی خیر و شر سخن می‌گوید ✍️ به اعداد ۵۲ تی شرت او توجه کنید
✍تجزیه وتقلیل عدد 52 به اعداد پایه  که دوستان سئوال می کنند 📌عدد 52 حاصل ضرب 4 در 13 می باشد. به عبارت دیگر، 4، نماد حکومت پروردگار جهانیان در تقابل با 13 نماد حکومت اهریمن  قرار دارد . 📌4×13× =52. جنگ ما بین حکومت الله وحکومت اهریمن  در سمبل × (ضرب در) خلاصه شده است ((اما اهریمن رجیم عدد های مقدس شیعه      13 .33.5.2.11.66 را برای خود انتخاب کرد و آنها علیه پروردگار و انسانها به کار می برد) 📌5 نماد جنگ است، و 2 نماد  اهریمن؛ پس، 52 نماد جنگ  اهریمن  بزرگ با آلله می باشد 2نماد مثلث بالا یهود عالم غیب و مثلث پاین یهود عالم ماده می باشد 2نماد برج دوقلو که در 11م 2001 تخریب شد آغاز ورود سربازان اهریمن به عرصه جهانی شد که هدف سیستم به سمت حکومت اهریمن  بر زمین است    با نماد عدد5 یا برج 555×12اینج مضرب عدد جعل شده ابلیس 666‌ است 📌ظهور منجی با ابجد کبیر و صغیر منجی برسی می کنیم‌ ( مهدی )   59__5+4=14              14+5=19 23__2+3=5 🌹19اثر انگشت پروردگار است که اهریمن  نمی تواند آن برای خود جعل کند منجی که خود کلید خداوند است این حکومت اهریمن را پایان میدهد عدد 1=نماد پروردگار است عدد=59ابجد منجی است 6+6+6+1=19=1+9=10 👆 666   👇            6+6+6+59=77=7+7=14 10نماد پروردگار جهانیان است 14نماد 14 فرستاده الهی ‌هستند 1+4=تن5 نفر بزرگان الهی 📌1=1+0=اخرین دخیره ‌پروردگار یک منجی است اگر اثر انگشت پروردگار عدد19 در عدد 14 فرستاده الهی ضرب کنیم به حقانیت قرآن و منجی میرسیم‌ 14×19=114 تعداد سوره کتاب الهی 114است 4+1=الهی5‌= 5+1آخرین ذخیره پروردگار  منجی بر روی زمین است برای تعجیل در ظهور منجی   صلوات بفرستید 🌹              ✍ منجی موعود.... t.me/noori82325
امنیت پایدار در سایه همکاری مردم. هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) مبارک باد. ستاد خبری وزارت اطلاعات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شادی روح مطهر شهدا صلوات : ⚘️🌷اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم واهلک اعدائهم⚘️🌷
عمار ساباطى گويد: من نزد امام صادق عليه السلام بودم ، مردى گفت : اللهم صل على محمد و اهل بيت محمد. امام عليه السلام به او فرمود: اى مرد! دايره را بر ما تنگ ساختى . آيا نمى دانى كه اهل بيت همان پنج تن اصحاب كساء هستند و بس ؟ مرد پرسيد: چگونه بگوييم ؟ فرمود: بگو: اللهم صل على محمد و آل محمد تا اين كه ما و شيعيان ما نيز داخل باشيم. 📚بحارالأنوار: ج ٩١ ص ۶٧ ح ۵۵ 📣🔻با نشر مطالب در ثواب آنها سهیم باشیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸شیخ رجبعلی خیاط ( ره ) ؛ براے ایجاد دوستی با خدا در دل هزار بار تا چهل شب بفرست. 📕 کیمیاے محبت صفحه ۱۹۴ 💚✨💚 💚بر مهدی و آن هالهٔ نورش صلوات بر خال لب و جام ظهورش صلوات💚 💚بی پرده همه انس و ملک می گویند بر سال و مه و وقت ظهورش صلوات💚 ➖💚➖💚➖💚 📣🔻با نشر مطالب در ثواب آنها سهیم باشیم.
4_5780396797771910528.mp3
13.04M
🌙مجموعه ویژه ۳ ※ مثال امام، چونان کعبه‌ است که بسوی مردم نمی‌آید، این مردمند که باید بسمت امام حرکت کنند! ※ آیا این جمله پیامبر رحمت (ص) با ندای "هَل مِن ناصرٍ ینصرنیِ" امام (فریاد نصرت خواهیِ امام) تناقض ندارد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 ماجرای منزل یکی از دوستانِ استاد که محل دفن حجم زیادی از طلا و گنج بود.
202030_1410417375.mp3
22.47M
با امام زمان (عج) بسیار دلنشین👌🏻 🎙مدّاح: حاج مهدۍ رسولۍ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مادر شهیدی که سردار شهید علی شفیعی را در بیداری دید مادر شهید مهدی باقری کارگر که در لحظه ورود به منزل مادر شهید علی شفیعی ننه سکینه حضور شهید را در کنار خود کاملاً احساس نمود و برای لحظاتی حالی غیر قابل وصف به او دست داد.
🛑شهید آوینی: نتیجه نهایی را باید در سرنوشت موعود جهان جستجو کرد. ما مرده و شما زنده. خواهیم دید که بلاخره چه کسی پیروز خواهد  شد و چه کسی زمین را به ارث خواهد برد؟ حق یا باطل، امام حسین علیه السلام یا یزید، حزب الله یا صدام، حضرت امام و یا غرب و شرق، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف یا دجال. ما به وعده‌های خدا یقین داریم که ((ان الارض یرثها عبادی الصالحون)) این ماییم که زمین را به ارث خواهیم برد.
🔹امام زمان (عج): خداوند ايمان را مايه پاكيزگى شما از شرك و نماز را مايه دور شدن شما از تكبر و زكات را بخاطر پاكيزگى جان و روان و افزايش روزى واجب كرد. پیشاپیش میلاد امام زمان مهدی صاحب الزمان بر شما مبارک😊🥰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 *بهترین کار در نیمه شعبان برای زمینه سازی ظهور چیست ؟* ❗مگر میشود کاری که ۱۲۰۰ سال است صورت نگرفته را در یک روز نتیجه گرفت ؟ ایجاد زمینه سازی و انقلاب جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف 🔑 سید حسینی 🔑 *❗مِنَ إلغَريبْ إلَي الْحَبيبْ❗* دلهاي منتظر و عاشق به ما بپیوندید تا با *غریب ترین شخصيت عالم* امام عصر ،ضرورت وچگونگی یاری ایشان بيشتر آشنا شويد. حتماً این کلیپ را نگاه کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 سلسله مباحث *چرا اولیاء خدا تنها ماندند ؟* 🔹قسمت بیستم و دوم 🎙️ زمینه سازان انقلاب جهانی امام زمان عجل الله ( *سید حسینی* ) ✅ *پیشنهاد دانلود و نشر گسترده ...* _✨🌼__✨___ *❗مِنَ إلغَريبْ إلَي الْحَبيبْ❗*
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 سلسله مباحث *چرا اولیاء خدا تنها ماندند ؟* 🔹قسمت بیستم و یکم 🎙️ زمینه سازان انقلاب جهانی امام زمان عجل الله ( *سید حسینی* ) ✅ *پیشنهاد دانلود و نشر گسترده ...* _✨🌼__✨___ *❗مِنَ إلغَريبْ إلَي الْحَبيبْ❗*
🌴🌹🌴🌹🌴 ⭕️امام علی(ع) در خطبه ۱۸۲ «نهج البلاغه» چه اوصافی را برای امام زمان (عج) بر می شمرد؟ 🔹 (ع) در بخشی از خطبه ۱۸۲ «نهج البلاغه» مى فرمايد: «او براى حفظ حكمت و دانش، زرهى كه حافظ آن است بر تن كرده و حكمت را با همه آدابش در برگرفته، توجّه خاص به آن نموده و آن را به خوبى شناخته و يكسره به آن پرداخته است». در اينكه منظور از اين شخص حكيم كه حكمت همه وجود او را پر كرده و توجّه او را به خود جلب نموده و آن را با همه آداب در برگرفته كيست؟ احتمالات متعددى داده شده است؛ ولى هنگامى كه تعبيرات حضرت را تا پايان تفسير كنيم به روشنى درخواهيم يافت كه اين عبارات تفسير صحيحى جز (عج) ندارد. امام (ع) در ادامه اين سخن مى افزايد: «حكمت و دانش براى او گمشده اى است كه همواره در جستجوى آن است، و نيازى است كه پيوسته در طلب آن است». اين سخن تأكيد ديگرى است بر اينكه آن مرد الهى، برنامه كارش بر اساس حكمت قرار گرفته، و قبل از ايجاد هر تحوّلى، تحوّل علمى و فرهنگى برقرار مى كند؛ اين سخن هماهنگ با چيزى است كه در s://// درباره (عج) آمده است 🔹از جمله در حديثى از امام باقر (ع) چنين مى خوانيم: «هنگامى كه قيام كننده ما به پا خيزد دست خود را بر سر بندگان بگذارد [آنها را تحت تربيت خود قرار دهد] و به اين وسيله عقل هاى آنها را متمركز سازد و افكار آنها را كامل كند». [۱] در ادامه در بيان يك ويژگى ديگر (عج) مى فرمايد: «او به هنگامى كه اسلام غروب كند، همچون شترى كه از راه رفتن بازمانده، بر زمين قرار گرفته و سينه به آن چسبانده است، پنهان خواهد شد». هنگامى كه شتر از راه رفتن باز مى ماند بر زمين چنان پهن مى شود كه انتهاى دم او به زمين مى چسبد و حتى پايين گردن خود را نيز بر آن مى نهد و اين، نشانه نهايت خستگى است و عرب از آن به عنوان كنايه براى نهايت ضعف و ناتوانى استفاده مى كند. اين سخن اشاره آشكار ديگرى به يكى از اوصاف (عج) است، كه در او، اسلام و مسلمين در نهايت ضعف قرار مى گيرند و دشمنان از هر سو براى محو اسلام و شكست مسلمين قيام مى كنند. امام (ع) در پايان اين فراز به نكته روشن ترى در اين زمينه مى پردازد و مى فرمايد: 🔹«او باقيمانده اى از حجّت هاى خداست و خليفه و جانشينى از جانشينان پيامبران اوست». همان گونه كه از بيان اين اوصاف به دست مى آيد جمله هاى بالا مرجع ضميرى جز (عج) نمى تواند داشته باشد، به ويژه اينكه واژه هاى بقيه (بقية الله) و و خليفه در فرهنگ دينى ما كاملا منطبق بر آن حضرت است. از اين بخش خطبه كه اشارات روشنى به (عج) داشت، به خوبى استفاده مى شود كه بر خلاف تصوّر ناآگاهان، تكيه گاه اصلى (عج) بر انقلاب فكرى، علمى و فرهنگى است؛ نه قيامى نظامى و مملوّ از خونريزى. او چنان سطح افكار مردم را بالا مى برد كه با پاى خود به سوى يك حكومت سراسر عدل و داد پيش مى روند. بى شكّ در آغاز راه، اقليّت ماجراجو و منحرف و گردنكشان زورگو و ظالمى در اين طريق سدّ راهند كه امام (عج) آنها را با قدرت نظامى خود بر مى دارد. او پيوسته در طلب دانش و ارتقاى سطح معلومات امّت است و همچون جدّش پيغمبر اكرم (ص) با زبان حال و قال مى گويد: «رَبِّ زِدْنِی عِلْماً». [۲] [۱] كمال الدين و تمام النعمة، ابن بابويه، اسلامية‏، چ ۲، ج ‏۲، ص ۶۷۵ [۲] سوره طه، آيه ۱۱۴ 📕پيام امام امير المؤمنين(ع)‏، مكارم شيرازى، ناصر، دارالكتب الاسلامية‏، چ ۱، ج ۷، ص ۶۸ منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت)