eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.6هزار دنبال‌کننده
52.2هزار عکس
45هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨منابع محلی از حمله افراد مسلح به یک خودرو سپاه پاسداران در محور زاهدان و خاش خبر می دهند
📌انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان ۹ کشته برجای گذاشت
📌شهادت یک نفر از کارکنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جاده خاش_ زاهدان روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق: دقایقی پیش، در یک اقدام تروریستی یک نفر از کارکنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بنام سرهنگ پاسدار حسینعلی جاودان فر که در بازگشت مأموریت اداری بودند،در جاده خاش به زاهدان مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شهادت رسیدند. تلاش برای شناسایی عامل و یا عاملین این اقدام در حال پیگیری است... https://eitaa.com/NOORI82325
رمز مهم لیله الرغائب.mp3
11.23M
| ✘ اولین شب جمعه ماه رجب چرا شده شب(آرزوها) مهندسی رغبتها؟ چه رمزی توی این انتخاب هست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️خبرنگار: فکرشو کردید که دشمن چه واکنشی نشان می‌دهد؟ ‏🔹سردار حاجی زاده: هر غلطی می‌خواهند بکنند برای ما اهمیتی ندارد مهم هم نیست؛ الحمدالله مشتمان پر است.
كفش پاره ⁧ ⁩ فرمانده حشدالشعبي كه در بمباران آمريكا در بغداد به شهادت رسيد به تمام حكومت بارزانىِ صهيونيست شرف دارد… ‏اون روز كسي صحبت از نقض حاكميت عراق نكرد!
ای کاش یک نفر هم اینجا بود تا گوش این سخنگوی اسرائیل را درست و‌حسابی می پیچاند! مردک از سخنگوی اسرائیل هم سخنگوی اسرائیل تره!! یه مغلطه هایی میکنه که واسه خود صهیونیستا قفله!...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیمارستان شهدای الاقصی خداوند به دل پریشان این مادرانِ بی پناه رحمی کند… 💔
♦️وزارت دفاع آمریکا در مصاحبه با اسکای نیوز عربستان :حوثی های یمن در حال برنامه ریزی برای هدف قرار دادن پایگاه های نیروهای مسلح آمریکا در کشور های عربی اطراف خود است.
🚨 |فؤاد حسين، وزیر خارجه عراق: ‏ايران كشورى منزوى است و جرئت حمله به اسرائیل را ندارد برای همین به اربیل حمله کرد. 👤: مثل سگ از آمریکا میترسید ..امان از اهل کوفه....
♦️ پرواز گسترده اطلاعاتی پهپادهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مرز پاکستان
خب اینم توئیت نخست وزیر پاکستان! توئیت نخست وزیر پاکستان که حتی حمله ایران رو محکوم نکرد چه برسه به اقدام متقابل.
🛑رسانه های صهیونیستی: از کشته شدن دو نظامی اسرائیلی و زخمی شدن شدید دو تن دیگر در جریان نبردهای شمال نوار غزه خبر دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✌🏻🌹 سر کنید بعد از این عمر خویش را با ترس بی‌مجال و بی‌هشدار انتقام می‌گیریم کم ندیده داغ این قوم، خورده زخم‌ها، ‌اما سهم‌گین‌تر از هر بار انتقام می‌گیریم
جدید بود! نبود؟
مطلبی که کمتر ایرانی از آن مطلع است! جالب است بدانید بر روی کتیبه های آبی‌ گنبد امام رضا (ع) آیه قرآن یا روایات نیست، بلکه شرح سفر شاه عباس اول به مشهد با پای پیاده و طلا آذین نمودن گنبد است! ترجمه متن این است! به نام خداوند بخشنده مهربان! از بزرگترین توفیقات خداوند این بود که سلطان اعظم و مولایِ پادشاهان عرب و عجم و دارنده نسب پاک نبوی و افتخار درخشان علوی، خاک پای خادمان این روضه نورانی ملکوتی و رواج دهنده آثار پدران معصومش یعنی سلطان فرزند سلطان شاه عباس موسوی صفوی بهادرخان افتخار یافت که با پای پیاده از پایتخت اصفهان به زیارت این حرم شریف بیاید و از خالص ترین اموالش این گنبد را به طلا آذین کند که در سال ۱۰۱۰ هجری قمری آغاز شد و در ۱۰۱۶ به پایان رسید! 🎁انتشار مطالب جهت نشر معارف و شادی روح امام حسین ع و شهدا برای اعضای کانال مجاز میباشد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🪴مقبره سلمان فارسی رحمه الله علیه! سلمان نامش قبل از مسلمان شدن روزبه بود و پسر یکی از دهقانان از اهالی روستای جی اصفهان یا از رامهرمز بوده است: تاریخ تولدش معلوم نیست ولی طبق آن چه که گفته شده، عمر طولانی داشته و در سال سی و چهار یا سی و شش هجری فوت کرده است. سلمان جزء اولین کسانی بود که اسلام آورده و در جنگ‌های بسیاری همراه پیامبر و دیگر مسلمانان با مشرکان و کافران جنگید. او در ایمان به پیامبر و اسلام به عالی‌ترین درجه ایمان رسید و در میان اصحاب پیامبر هیچ کس به مقام و شأن سلمان نمی‌رسید چرا که سلمان به گفته علی ـ علیه السلام ـ مثل لقمان حکیم بلکه از لقمان هم بهتر بود و اسم اعظم را می‌دانست.سلمان به علم و علماء عشق می‌ورزید و آنها را دوست می‌داشت. 🎁انتشار مطالب جهت نشر معارف و شادی روح امام حسین ع و شهدا برای اعضای کانال مجاز میباشد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 | حمله دوباره موشکی سپاه به گروهک های تروریستی پاکستان در شهرستان کیچ ♦️دقایقی پیش سپاه پاسداران با حملات موشکی این بار مناطقی از شهرستان کیچ پاکستان حوالی شهر تربت را هدف قرار داده است/صابرین نیوز 👆تایید یا تکذیب نمیشود ♦️جزییات تکمیلی به زودی اعلام میگردد.
🛑سخنگوی وزارت امور خارجه هند:هند از حملات ایران در داخل خاک پاکستان دفاع میکند. 🔹ما اقداماتی را که کشورها در دفاع از خود انجام می دهند درک میکنیم.
☑️ ⭕️ گفته‌ میشود مخفیگاه‌های تروریست‌های جیش العدل در شهرستان کیچ پاکستان مورد حمله قرار گرفته است/صابرین نیوز
تمام مرز شرقی کشور و یگان های رزمی در آماده باش کامل قرار گرفته اند.
🔴 فوری / پایگاه هوایی شهید علی عربی در زاهدان به حالت آماده باش در اومد
⭕️ رسانه های پاکستانی: ارتش پاکستان عملیات امنیتی نظامی جدیدی را برای مقابله با گروه های تروریستی نزدیک به مرز ایران به منظور ارتقای امنیت مرزی با جمهوری اسلامی ایران را آغاز می کند.