eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.6هزار دنبال‌کننده
52.2هزار عکس
45هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 شاخصه‌هاي مديران و مسئولان بر اساس آموزه‌های مهدوی (۱۸) 8️⃣1️⃣ فروتن ... و مقتدر ... 🔸«[ياران امام مهدي(علیه السلام)] همان كساني هستند كه خداوند در توصيف آنان فرموده است: [اي كساني كه ايمان آورده‏ايد! هر كس از شما كه از آيين خود بازگردد بداند كه] خداوند به زودي، قومي را بر مي‏انگيزاند كه ايشان را بسيار دوست مي‏دارد و آنها نيز خداوند را دوست مي‏دارند و در برابر مؤمنان فروتن و در مقابل كافران عزيز و مقتدرند.» (۱) (۲) 🔹«بار خدايا مشتاقانه از تو می‌خواهیم كه دولتى با شكوه را برانگيزى كه [به وسیله آن] اسلام و اسلاميان را عزت ببخشى و نفاق و منافقين را به خاك ذلت بكشى» (۳) 📚 منابع : (۱) مائده آیه ۵۴ (۲) الكافي، ج‏ ۳ ص ۴۲۴ (۳) دعاي افتتاح
❣ 📖 السَّلاَمُ عَلَى شَمْسِ الظَّلاَمِ وَ بَدْرِ التَّمَامِ... 🌱سلام بر مولایی که با طلوع شمس وجودش، مجالی برای ظلم و ظلمت باقی نخواهد ماند. سلام بر او و بر لحظه‌ای که با دیدن روی ماهش، زمین و زمان غرق سرور خواهد شد.✨ 📚 مفاتیح الجنان، زیارت امام زمان سلام الله علیه به نقل از سید بن طاووس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙: «چرا در زیارت آل یاسین که جز بهترین زیارت های ماست در پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) می گوییم: بر تمام شئون زندگی تو سلام؟...»
🍁() 🌹سید_علی_اڪبر_صداقت 🌺 ................................................ ازآنجایی‌که ولایت و تشیّع را بدون زحمت به ما ارزانی داشته‌اند، قدر آن را به‌خوبی نمی‌دانیم. لذا تولّا و دوستی امام (ع) را به هوای نفس امّاره می‌فروشیم. گوهر را به چند عدد گردو و نان معاوضه می‌کنیم و این از بدبختی انسان است که سرشت و طینتش را به قیمت ناچیز می‌فروشد. بله آن‌کس که به مجاز جلو رفته و لاف دوستی حضرت (ع) را می‌زند و هنوز پخته نشده، دائماً در معرض فروش عطایای خداوندی است، آن‌قدر به این شیوه ادامه می‌دهد تا جایی که خودش مطرود می‌شود.
🍁() 🌹 🌺 ................................................ ازآنجایی‌که ولایت و تشیّع را بدون زحمت به ما ارزانی داشته‌اند، قدر آن را به‌خوبی نمی‌دانیم. لذا تولّا و دوستی امام (ع) را به هوای نفس امّاره می‌فروشیم. گوهر را به چند عدد گردو و نان معاوضه می‌کنیم و این از بدبختی انسان است که سرشت و طینتش را به قیمت ناچیز می‌فروشد. بله آن‌کس که به مجاز جلو رفته و لاف دوستی حضرت (ع) را می‌زند و هنوز پخته نشده، دائماً در معرض فروش عطایای خداوندی است، آن‌قدر به این شیوه ادامه می‌دهد تا جایی که خودش مطرود می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔘 همه به زبان حال می‌گویند: عادل بیا! آیت الله بهجت (ره): 📜 «یَمْلاَءُ الاْءَرْضَ قِسْطا وَ عَدْلاً، بَعْدَ ما مُلِئَتْ ظُلْما وَ جَوْرا.» (۱) 📃 [حضرت مهدی عجّل اللّه تعالی فرجه الشّریف پس از ظهور] زمین را پر از عدل و داد می‌کند، بعد از آن که زمین از ظلم و جور پُر شده باشد. 💡 یعنی بدون عدل، کار مردم درست نمی‌شود، و جامعه و افراد اجتماع جز با آمدن آن حضرت اصلاح نمی‌گردد. ✳️ با این که این مطلب خیلی روشن است که این انسان عادل است که می‌تواند عدل را اختیار کند و روی زمین گسترش دهد، و این قضیّه از قضایای است که قیاساتُها مَعَها (=احتیاجی به برهان ندارد) و نیاز به استدلال ندارد، با این حال، چرا همه می‌خواهند او بیاید؟ ❇️ چون همه فهمیده‌اند به ظلم گرفتارند و همه پی برده‌اند که علاج آن‌ها اجرای عدل و رعایت حقوق است، لذا همه به زبان حال می‌گویند: 🔸 عادل بیا! ⬅️ در محضر بهجت، جلد سوم، نکته ۳۵۸ (۱). راجع الغيبة الصغرى للشيخ الطوسي،و البحار ج 51. 🏷 (عجل الله تعالی فرجه) (ره)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♨️اگر شیعیان آخر الزمان می‌دانستند چقدر دوستشان دارم از شوق می‌مُردند...  🔸ابراهیم مهزیار جد علی بن مهزیار می گوید: روز سوم ولادت امام مهدی عجّل‌الله‌فرجه، حضرت امام حسن عسكری علیه‌السلام می‌خواستند برای پسرشان عقیقه كنند، برای این امر شیعیان گوسفندهای زیادی فرستادند. به حضرت عرض كردم: آقای من! عقیقه، یك گوسفند است چرا اجازه می‌دهید این همه گوسفند قربانی شود؟ فرمودند: «پسر من عمری طولانی خواهد داشت.» سپس از امام یك یادگاری طلب كردم و ایشان انگشترشان را به من دادند، پس از آن هر وقت به آن انگشتر نگاه می‌كردم خوشی عجیبی به دلم می‌آمد. بعد از بازگشتم به اهواز شنیدم امام حسن عسكری شهید شدند. به سامرا برگشتم تا عجّل‌الله‌فرجه را ببینم اما موفق نشدم. 🔸ایام حج به مكه رفتم تا حضرت را زیارت كنم ولی ایشان را ندیدم. روزی در طواف با خود گفتم: بیچاره شیعیان آخر الزمان! ‌من امام هادی و امام حسن عسكری را دیدم اما امام زمان را ندیدم این قدر بی قرار هستم آنها كه هیچ امامی را ندیدند چقدر بی‌قراری خواهند بود! پس از آن جوانی آمد از من پرسید انگشتر امام عسكری علیه‌السلام را به دست داری؟ گفتم : بله، بعد از آن او مرا با خود به خیمه امام زمان عجّل‌الله‌فرجه برد. حضرت فرمودند: «دیدی با ما چه كردند؟ مجبور شدیم غایب شویم.» نگران شدم. گفتم: آقا می‌خواهید انگشتر پدرتان را از من بگیرید؟ فرمودند: «ما خاندانی هستیم كه به هر كس هر چه بدهیم پس نمی گیریم.» پس انگشتر خودشان را هم به من دادند. 🔸سپس فرمودند: «در طواف برای شیعیان ما دعا كردی؟» گفتم: بله آقا؛ ولی خیلی دلم برایشان می‌سوزد، آنها امام خود را نمی‌بینند. حضرت فرمودند: «آنها خیلی نزد من عزیز هستند، شیعیان آخر الزمان ندیده به من عشق می‌ورزند. اگر آنها بدانند چقدر دوستشان دارم از شوق می‌میرند.» ‌ 📌برای همه زندگیمان همین دلخوشی كافی است كه قطب عالم امكان دوستمان دارد، الطاف و عنایاتش را به سویمان روانه كرده و برایمان دعا می‌كند. 🖋استاد بروجردی
🔵 ۱۰ 💠 خیانت به خدا،پیامبر و اهل بیت!!! 🔹امام صادق علیه‌السلام فرمودند: "هر که از ياران ما که يکى از برادران (دينی اش) در کارى از او کمک و يارى بخواهد ولى او تا آنجا که مى تواند در آن نکند، به خدا و رسولش و مؤمنان کرده است." 🔹ابوبصير ميگويد ؛ عرض کردم: مقصود شما از مؤمنان چه کسانی اند؟ فرمودند: "از زمان اميرالمؤمنين تا آخر آنان." (اصول کافی، کتاب الإيمان و الکفر) 🔻علامه مجلسی در شرح اين روايت مى نويسد: احتمال دارد مقصود از مؤمنان، ائمه باشد همان گونه که در روايات فراوانى کلمه مؤمن که در آيات آمده به ايشان تفسير شده؛ چرا که آنان مؤمنان حقيقی اند؛ و محتمل است شامل ساير مؤمنان نيز گردد. (مرآة العقول ج11) 📌امام زمان از تمام شيعيان و محبّينشان يارى طلبيده و دعاى کثير براى فرج را خواسته اند. اگر تا آنجا که مي توانيم در دعا کردن برای فرج کوشش نکنيم، مُهر خيانت بر نامه اعمالمان خواهد خورد.
🔴 شاخصه‌هاي مديران و مسئولان بر اساس آموزه‌های مهدوی (۱۹) 9️⃣1️⃣ عاشورايي 🔸«شعار ایشان [ياران امام مهدي(ع)] يَا لَثَارَاتِ الْحُسَيْنِ اي خونخواهان حسين(ع) است.» 📚 بحارالانوار، ج ۵۲ ص ۳۰۸
💎اَلسَّلاَمُ عَلَي الْمَهْدِيِّ الَّذِي وَعَدَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ بِهِ الأُْمَمَ أَنْ يَجْمَعَ بِهِ الْكَلِمَ وَ يَلُمَّ بِهِ الشَّعَثَ وَ يَمْلأََ بِهِ الأَْرْضَ قِسْطاً وَ عَدْلاً وَ يُمَكِّنَ لَهُ وَ يُنْجِزَ بِهِ وَعْدَ الْمُؤْمِنِينَ ✋ 🌸سلام بر مهدي كه خداي عزّ و جلّ امّتها را به وجود او وعده داد، كه به وسيله او سخنها را جمع كند، و پراكنده ها را گرد آورد، و زمين را به او پر از عدل وداد نمايد، و به او جايگاه و قدرت دهد، و وعده اش را به اهل ايمان به وسيله او وفا كند. 📘فرازی از زیارت نامه حضرت مهدی(عج)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شیخ حسنعلی اصفهانی(نخودکی): کاش به جای ریاضت عمرم را در راه تقرب به علیه السلام صرف کرده بودم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بر تمام شئون زندگی تو سلام 🔵 آيت الله العظمی جوادی آملی: 🟢 «چرا در زیارت آل یاسین که جز بهترین زیارت های ماست در پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) می گوییم: بر تمام شئون زندگی تو سلام؟...
🔴 امام زمان علیه‌السلام دنبال این تیپ آدم هاست. 🔵 حاج عزت الله مومنی(ره): 🔹می خواهید رمز کار را به شما بگویم؟ برای خدا و در راه خدا کار "نسنجیده و بی توقع" انجام بده. دست کسی رو بگیر پول رهن کسی رو بده به کسی محبتی بکن خودت رو بشکن غرور خود را زیر پا بگذار اتاقی به کسی ، عروس و دامادی، خانواده نیازمندی، بده و پول نگیر یا نصف بگیر غذایی بده 🔻ننشین زیر و روی کار را در بیار نمی خواهد همه جوانب کار را بررسی کنی و نفع و ضررت را بسنجی عمل کن آره بابا جان، این رمز کار است. 🌕 اگر این طور آدمی باشی، خودشان به سراغ شما خواهند آمد. علیه السلام دنبال این تیپ آدم هاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😵‍💫من رأی نمیدم؛ ما می‌خواهیم انقلاب کنیم... 🌀توهم پول نفت‼️چرا ایران نمی‌تواند مثل امارات پیشرفته باشد⁉️ اصلاً سهم مردم از درآمدهای نفتی چقدر است؟ 👈🏻حرف‌هایی بی پایه و اساس که بدون تفکر فقط مثل طوطی از گوینده معاند می‌گیریم و تکرار می‌کنیم❗️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ سه مذهب، سه شهر، یک داستان! ✍️ جواد حاجی اکبری آیا تا بحال نام مکه، لُد (یکی از شهرهای شام یا فلسطین) و آرماگدون (منطقه‌اي در نزديكي حيفاي فلسطين) را شنیده اید؟! شیعیان، اهل سنت و مسیحیان سه مذهبی هستند که سه شهر مکه، لد و آراماگدون یا همان «تپه نیکان» را کانون توجه در آخر الزمان می دانند. هر سه مذهب، این سه شهر را بنابر عقائد خود سرمنشأ حوادثی می دانند که قابل توجه است. در مکه چه خواهد گذشت؛ بر اساس اعتقاد شیعیان، آخرین منجی عالم بشریت، از کنار منزل نورانی خدای متعال در مکه، ابراز وجود می کند. سپس حضرت عیسی (علیه السلام) اجلال نزول و به مهدی فاطمه عجل الله تعالی فرجه اقتدا می کند. سپس هر دو در رکاب هم، سفیر معارف الهی در عالم می شوند. اندیشه ها، در این دوران، شکوفا خواهد شد.! در لُد چه خواهد گذشت؛ ابن حجر هیتمی (م ۹۷۴ ق) به نمایندگی بخشی از اهل سنت در کتاب «الصواعق المحرقه» ذیل آیه دوازدهم که روایات مربوط به امام مهدی عجل الله تعالی فرجه را با تفصیل زیادی از منابع متعدد اهل سنت آورده است، می نویسد؛ «قول بهتری است که خروج امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه) پیش از ظهور عیسی (علیه السلام) می باشد؛ ولی برخی نیز گفته اند: بعد از آن می باشد. ابو الحسن آبری می گوید: روایات ظهور مهدی (عجل الله تعالی فرجه) که از رسول خدا (صل الله علیه وآله) نقل شده و متواتر و مستفیض هستند، دلالت دارند که وی از اهل بیت پیامبر (صل الله علیه وآله) است. زمین را پر از داد می کند و به همراه عیسی (علیه السلام) خروج می نماید و او را در کشتن دجال در درب «لدّ» در سرزمین فلسطین یاری می رساند و او امام این امت خواهد شد و عیسی (علیه السلام) پشت سر او به نماز می ایستد.» در آراماگدون چه خواهد گذشت؛ در کتاب مقدس تنها یک بار در مکاشفات یوحنا، فصل16، آیه 16، نسبت به این مکان سخن گفته شده است؛ «و آنها را در جایی گرد آورد که به زبان عبرانی آرماگدون می نامند.» به جز این مورد، هیچ نشانی از این صحرا و واقعه آرماگدون در عهد عتیق، وجود ندارد. در منابع اسلامی نیز هیچ سخنی از آرماگدون به میان نیامده است. بنابر عقیده برخی از عیسویان، این شهر درگیر جنگ خواهد شد و بعد از آن مسیح در طی حرکتی، جهان را غرق در صلح و دوستی می کند. آنچه از این سه ماجرا می توان نتیجه گرفت این است که؛ ادیان ابراهیمی در اصل داستان حضور منجی، یک زبان و یک سخن هستند. البته در جزئیات اختلافاتی وجود دارد که برای اهل تحقیق و حقیقت طلبان عادی است.! باشد که در مسیر تحقق دولت کریمه حضرت یار از بیکاران و بهانه گیران نباشیم ....