eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.8هزار دنبال‌کننده
53.4هزار عکس
46.2هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پیشگویی امام علی علیه السلام در مورد دجال... نزّال بن سبره از امیرالمؤمنین(ع) نقل می‌کند: «همانا چشم راست دجّال کور است و چشم چپ او در پیشانی‌اش همچون ستاره صبح می‌درخشد بدبخت کسی است که او را تصدیق کرده و بپذیرد و خوشبخت کسی است که او را تکذیب کند.. 📚راوندی، 1409: ج3، 1135 📚مجلسی، 1403: ج57، 225 حوادث آخرالزمان ( گفتمان مهدویت)
🔴عیدفطر امسال برابر با تاریخیه که بر اساس تعالیم تلمودی تاریخیه که میتونن کاوهای قرمز رو ذبح کنن و بعد ازون محرومیت حضور در مسجدالاقصی که براساس تعالیم تلمودی فعلا وجود داره، برداشته میشه و اجازه ورود به مسجدالاقصی رو‌پیدامیکنن 🔺صهیون‌ها به تازگی از گاوی سرخ با نژاد خاص رونمایی کرده‌اند که قراره در آخر ماه رمضان مصادف با بزرگترین خورشید گرفتگی کامل۳۷۵ سال اخیر قربانیش کنند «در آئین یهودی گوساله قرمز باید پس از تخریب مسجد الأقصی قربانی شود» 🔹بایدن هم اخیرا تو جمع نماینده هاشون گفته من و نتانیاهو بزودی در اورشلیم مسیحا رو می‌بینیم، رییس جمهور صهیون آرژانتین هم چنین اظهاراتی داشته است. حوادث آخرالزمان ( گفتمان مهدویت)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بشارت بزرگ رهبری... منافقین نفوذی در حوزه‌های بهداشت، آموزش‌ و پرورش ، کشاورزی و ... کارتون تمامه .... به پایان سلام کنید ... حوادث آخرالزمان ( گفتمان مهدویت)
49.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️دیـدن این فیـلم واجـب اسـت... ⭕️ تاپـایـان ببـنیـد... حوادث آخرالزمان ( گفتمان مهدویت)
4_940788620271288395.mp3
3.53M
‍ ‍🔴 سفیانی کیست و چگونه خروج میکند ؟؟!! در روایات بیان شده: شش ماه پس از خروج سفیانی ,؛حضرت مهدی عج در مکه ظهور خواهند کرد.. حجت الاسلام سیدحسن آیت حوادث آخرالزمان ( گفتمان مهدویت)
♦️وقایع آخرالزمان اسرائیلی که در جنگ سی و سه روزه با یک موشک حزب الله به دیمونا ، عقب نشینی کرد و تقاضای آتش بس کرد از ترسش ، دیروز نیروهای حماس وارد دیمونا شدن این میدونید یعنی چی اسرائیل دو تا نیروگاه هسته ای مهم داره اولی دیمونا و دومی زلیخا الان حماس وارد دیمونا شده الان کل دنیا اومدن پشت سر مردم فلسطین از قلب اروپا تا آفریقا و آسیا و ... مردم دارن بر علیه اسرائیل تظاهرات برگزار میکنند این نشان از نفرت جهانی از اسرائیله اگر میبینید تو رسانه‌ها دارن جیغ و داد و مظلوم نمایی میکنند برای اینه که رسانه‌های دنیا دست صهیونیستهاست توقع کمتر از این هم نمیره ازشون بنده فقط نگرانم نگران از اینکه هیچی برای ما نمونه تا بیاییم به خودمون بجنبیم بچه های محور مقاومت کار اسرائیل رو تموم کنند و حسرت فتح‌ قدس توسط ما به دلمون بمونه و اما بـشـــارت رفقا حضرت آقا فرمودن که مسئله فلسطین کلید رمزآلود فرج و ظهور است همیشه با قدرت گرفتن محور مقاومت در یمن به این فکر میکردم الان که یمن قدرت گرفته چرا پس فلسطین خبری نیست نگو این آتش زیرخاکستر قرار بوده با عملیات طوفان الاقصی شعله‌ور بشه حضرت آقا فرمودن این حرکتی که در فلسطین شروع شده تا پیروزی کامل ادامه خواهد داشت این یعنی اون ٢۵ سال بود تمام شد اسرائیل گور خودش رو کنده در ضمن یه موضوع مهم آقای رائفی‌پور به نقل از یکی از علما که با حضرت آقا دیدار داشتن نکته مهمی رو بیان کردن اینکه حضرت آقا فرمودن : دیگه ما اون سفیانی با اون حجم از جنایات رو نخواهیم داشت الحمدلله خون مدافعان حرم جلوگیری کرد از اون سفیانی خونخوار این یعنی سفیانی با قدرت خیلی کمتر و درگیری و خسارت بیشتری از طرف ما خروج خواهد کرد و اما فلسطین شک نکنید محور مقاومت روز به روز فشار رو بر اسرائیل زیادتر خواهد کرد این احمقها با همه زورشون ریختن رو‌سر غزه نمیدونن غزه یه تله است برای اینکه از ده جای دیگه بخورند همین الان گنبد آهنین چندین شهر سرزمینهای اشغالی خالی شده و این یعنی محور مقاومت تصمیم‌داره موشکهای مهمش رو تازه رونمایی کنه نوبت پهپادها به زودی فرا میرسه و اما نوید و بشارت دیگه اینکه ان شاءالله نسل کنونی محور مقاومت بزودی در مسجد الاقصی نماز خواهند خواهند بلاشک زمان به خاک افتادن استکبار جهانی فرا رسیده یه عده میگن اسرائیل زمینی وارد بشه چی میشه جواب : هیچی میفته تو‌ تله محور مقاومت چون بچه هایمحور مقاومت استاد جنگهای چریکی هستند و ورود صهیونیستها به صورت زمینی یعنی قتل‌ عام همه این بیشرفان‌ کودک‌کش و غزه پر است از تونلهای مخفی که این باعث میشه غزه بشه گورستان ادوات جنگی اسرائیلی ها چون میزنن تانکها رو میترکونن و‌ باز میرن تو تونلها‌ و‌ نمیفهمن از کجا خوردن روسیه هم برای اینکه افکار عمومی از روی جنگ اوکراین متمایل به فلسطین شده خوشحاله حالا راحتتر میتونه اینها رو بیچاره کنه اینها هر کاری میکنند داره برعکس جواب میده تاکید میکنم ما از اینکه در دنیا جنگی شروع بشه خوشحال نمیشیم ما از جنگی‌ خوشحال هستیم قراره ریشه صهیون ‌رو‌ بخشکونه و ان شاءالله این حزب الله است که پیروز خواهد شد حوادث آخرالزمان ( گفتمان مهدویت) لینک مادرایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام)👇 https://t.me/Noori82325
🔴 زمان ظهور و قیام امام عصر ✍️ مصطفی امیری ▪️امام عصر در سال «فرد» قمری، ظهور علنی و قیام می‌فرمایند: ▪️«يَقومُ القائِمُ في وَترٍ مِنَ السِّنين‏»[1] ▪️«لَا يَخْرُجُ الْقَائِمُ إِلَّا فِي وَتْرٍ مِنَ السِّنِين‏»[2] ▪️و از آنجا که صیحه آسمانی در شب قدر ماه رمضان، قبل از قیام قائم در عاشورای ماه محرم است: ▪️«إِنَّ الْقَائِمَ يُنَادَى اسْمُه‏ لَيْلَةَ ثَلَاثٍ وَ عِشْرِينَ وَ يَقُومُ يَوْمَ عَاشُورَاءَ»[3] ▪️لذا ندای آسمانی در سال «زوج» قمری خواهد بود. 1. نعمانی، الغیبة، ص۲۶۲. 2. شیخ مفید، الارشاد، ج۲، ص۳۷۹. 3. شیخ طوسی، الغیبة، ص۴۵۲.
لایو_همزمانی_خروج_یمانی_وسفیانی_و_خراسانی_و_پرچم_یمانی_اهدی_.m4a
38.74M
♦️همزمانی خروج یمانی و سفیانی و خراسانی پرچم یمانی اهدی الرایات است زیرا دعوت به امام زمان علیه السلام میکند علت حمله غرب به یمن حوادث آخرالزمان ( گفتمان مهدویت)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حوادث شومی توسط اسرائیل در حال رخ دادن است تمام این کشتارها برای پاکسازی مکان قربانی و کل دیار فلسطین از غیر یهودیان است برای نبرد نهایی منتظر حوادث شوم باشید حوادث آخرالزمان ( گفتمان مهدویت)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️بشارت آیت الله میرجهانی (ره) در رابطه با متصل شدن جمهوری اسلامی به ظهور (مبشرات بزرگان در مورد نزدیکی ظهور) ❇️ دو پیشگویی از آیت الله میرجهانی (ره) عارف مشهور اصفهانی که از دلباختگان امام زمان (عج) بودند و در تشرفاتی به حضور ایشان رسیده بودند. 1⃣ حج خونین سال ۱۳۶۶ 2⃣ سرنوشت جمهوری اسلامی که به انقلاب جهانی حضرت مهدی عجل الله متصل خواهد شد. حوادث آخرالزمان ( گفتمان مهدویت)
🔴 آنچه درباره خورشید گرفتگی ۸ روز دیگر قابل توجه است، این است که «عده زیادی از برنامه شیاطین، برای مراسم آئینی و قربانی انسان آنها، آگاه هستند؛ و برای شرایط غیرمترقبه احتمالی اماده می‌شوند. 🔹در ایالتهای متعددی از مردم خواسته‌اند که آب و غذا برای مدتی ذخیره کرده؛ و برای قطع چند روزه ارتباطات و اینترنت آماده باشند. اگر قضیه فقط یک خورشیدگرفتگی طبیعی و معمولی بود، نیازی به این تدابیر نبود. 🔹به عنوان نمونه، ۸۰ ناحیه در تگزاس به هیچ خودروی حمل و نقل و باربری عمومی اجازه سفر در این روز را نداده‌اند. 🔹دولت چین هم از شهروندان خود در آمریکا خواسته که «برای شرایط غیر مترقبه در روزهای آینده آماده بوده؛ و احتیاط کنند» حوادث آخرالزمان ( گفتمان مهدویت) https://eitaa.com/NOORI82325
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ برنامهٔ تاریخی صهیونیست‌ها برای تخریب مسجدالاقصی 🔹طبق عقیدهٔ صهیونیست‌ها، برای تخریب مسجد الاقصی باید یک گاو سرخ ۲ ساله که در فلسطین پرورش یافته، ذبح شود. این گاو سرخ عید فطر امسال ۲ ساله می‌شود حوادث آخرالزمان ( گفتمان مهدویت)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 بعضی آیات مهدویت در جزء ۲۳ 1️⃣ یس: 30 👈🏻 افسوس از قدرناشناسی نعمت امامت 2️⃣ ص: 17 👈🏻 قدرت مطلق امام مهدی (عج)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 هر روز یک آیه راجع به امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) 🔵 جزء بیست و سوم 🌕 پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله به امید حضرت مهدی ارواحنافداه صبر میکند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍀از امامان معصوم علیهم السلام نقل شده: 🔸در شب ۲۳ ماه رمضان در حالت سجده، یا ایستاده، یا نشسته و در هر حالتی مدام این دعا را بخوان و همچنین در کل ماه رمضان، و در تمام طول عمر، در هر حالتی که دست داد: بعد از ستایش خدا و صلوات بر پیامبر و خاندانش بگو: اللَّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الحجة بن الحسن [صلواتک علیه و علی آبائه] فِي هَذِهِ الساعة وَ فِي كُلِّ سَاعَةٍ، وَلِيّاً وَ حَافِظاً، وَ قَائِداً وَ نَاصِراً، وَ دَلِيلًا وَ عَيْناً، حَتَّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً، وَ تُمَتِّعَهُ فِيهَا طَوِيلًا                         📚المزار الكبير، ص: ۶۱۲.
✅ شب قدر 🕊رمضان مهدوی
از مقداد پرسیدند هنگام حمله به خانه امیرالمومنین چه کردی؟ گفت :دست به قبضه شمشیر و چشم در چشم‌علی منتظر بودم‌. سخته خیلی سخته اما امتثال امر ولی بر همه چیز مُقدمه. رهبرم !حکم آنچه تو فرمایی! ما بنده فرمانیم!
التماس دعا رفقا🌹🙏 امشب وسط دعاهاتون برای منِ روسیاه هم دعا کنید خدا عاقبت منو ختم به خیر کنه🙏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍀امام صادق علیه‌السلام: 🔹عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ  مَا مِنْ قَوْمٍ اجْتَمَعُوا فِي مَجْلِسٍ فَلَمْ يَذْكُرُوا اسْمَ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ وَ لَمْ يُصَلُّوا عَلَى نَبِيِّهِمْ إِلَّا كَانَ ذَلِكَ الْمَجْلِسُ حَسْرَةً وَ وَبَالًا عَلَيْهِمْ 🔸رسول خدا صلی الله علیه وآله فرمودند: که اگر اهل مجلسی نام خدا را یاد نکنند و نفرستند، آن مجلس برایشان موجب حسرت و وبال خواهد شد. 📚  الكافي (ط - الإسلامية)، ج‏۲، ص: ۴۹۷. 🌼🌼🪴🌼🌼 🍀بر هیبت کردگار صد هزاران صلوات 🌻بر قدرت ذوالفقار صد هزاران صلوات 🍀نام علی و آل علی در دو جهان 🌻گردیده چو ماندگار صد هزاران صلوات 🌼🌼🪴🌼🌼 📣🔻با نشر مطالب در ثواب آنها سهیم باشیم. علاقه مندان به ذکر شریف صلوات کانال اختصاصی صلوات را دنبال کنید : @sallavat @sallavat
هلاکت ۵ تروریست و شهادت ۵ نیروی مدافع امنیت در حملۀ تروریستی به ۲ نقطۀ بلوچستان 🔹یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس از شهادت ۵ تن از نیروهای پلیس، سپاه و بسیج در چابهار و راسک خبر داد. 🔹یک سرباز ، یک بسیجی طرح امنیت، یک پاسدار و ۲ مامور انتظامی در چابهار به شهادت رسیدند. 🔹تا این لحظه هلاکت ۵ تروریست در این شهرستان‌ها تأیید شده. 🔹درگیری‌ها در ۳ نقطۀ بلوچستان در شهرستان‌های سرباز، راسک و چابهار ادامه دارد و تروریست‌ها در محاصرۀ کامل نیروهای مدافع امنیت قرار دارند. ▫️ فارس