eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.9هزار دنبال‌کننده
53.7هزار عکس
46.6هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴منابع ایرانی به العربی الجدید گفتند: پهپادهای ایرانی شروع به عبور از حریم هوایی عراق کردند و به سوریه و اردن نزدیک شدند. اندکی پس از نزدیک شدن به اسرائیل، حمله موشکی آغاز خواهد شد.
🛑منابع آگاه: ۳۰ شاهد از ایران شلیک شده است، مابقی پهپاد ها توسط بقیه اعضای مقاومت شلیک شده است. بیش از ۱۰۰ و حتی ۳۰۰ پهپاد نیز شنیده شده است.
| دستور تخلیه ۱۰۰ درصدی آسمان ایران ⭕️⭕️⭕️⭕️
🔴منابع عبری ‼️🔴منابع ایرانی به روزنامه قطری العربی الجدید گفتند که از نیم ساعت پیش ارتش و سپاه پاسداران ایران شروع به پرتاب ده‌ها پهپاد «انتحاری» (انفجاری) از استان‌های کرمانشاه و کردستان کردند عراق و به سوریه و اردن نزدیک شده و اندکی پس از نزدیک شدن به اسرائیل، «حملات موشکی» آغاز خواهد شد.
نام ایران ترند یک توییتر شده است
🔺️🔻 برای اولین بار بعداز جنگ خلیج فارس نقشه تمام اسرائیل قرمز شد 🔹️رسانه اسرائیلی : حدود ساعت 5 صبح برای اولین بار از زمان جنگ خلیج فارس در سراسر اسرائیل زنگ هشدار به صدا در می آید.
🚨پهپادهای ایرانی از کرمانشاه و دوکوهه در غرب ایران، پایگاه پنجم شکاری امیدیه و مناطق دیگری به سوی اسرائیل پرتاب شد/العربیه
🔴ارتش اسرائیل شلیک پهپاد از خاک ایران را تأیید کرد 🔻دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه امروز شنبه خبر داد که ده‌ها پهپاد از خاک ایران به سمت اسرائیل شلیک شده است. 🔴هاگاری با این ادعا که «از رسیدن پهپادها به اسرائیل جلوگیری خواهیم کرد»، در عین حال گفت که «اگر پهپادها وارد [خاک فلسطین اشغالی] شوند، آژیرهای خطر به صدا درخواهد آمد». 🔴هاگاری بیان کرد با آمریکا و کشورهای منطقه برای رهگیری پهپادها درحال همکاری هستیم. پارازیت و ایجاد اختلال در GPS به‌طور منظم انجام خواهد شد.
🚫باراک راوید: حمله ایران شامل صدها پهپاد هست
رسانه های عبری زبان از موج دوم پهپادی علیه اسرائیل خبر می دهند
🚨| اعلام تخلیه ۱۰۰ درصدی آسمان ایران
🚨 ایران برای اولین بار در ۴۶ سال گذشته به اسرائیل حمله مستقیم کرده است.
🚨 | شلیک ۴۰ فروند پهپاد شاهد ۲۳۸ از بیابان های طلائیه.
🔴 عملیات رهگیری پهپادهای ایرانی شروع شد 🔹 منابع غربی از رهگیری تعدادی از پهپادهای ایرانی توسط جنگنده‌های دشمن خبر دادند
🚨 | منابع ایرانی به العربی الجدید گفتند: پهپادهای ایرانی شروع به عبور از حریم هوایی عراق کردند و به سوریه و اردن نزدیک شدند. اندکی پس از نزدیک شدن به اسرائیل، حمله موشکی آغاز خواهد شد.
🛑هم اکنون هواپیمای دولتی اسرائیل در حال خروج از اسرائیل ...
آغاز حملات یمن رسما تایید شد
🔴 نام ایران ترند یک توییتر شد...!
🚀🚀🚀🚀🚀🚀
یا صاحب الزمان ...