تاریخ بازگشت خادم الرضا به آستان رضا ۱۴۰۳/۳/۳
چه برنامهریزی قشنگی شده برات مرد.
هشتمین رئیس جمهور بودی که روز تولد امام هشتم به مسئولیت نشست و روز تولد امام هشتم، مُهر پایان مسئولیتت با شهادت خورد.
چه زحمتایی که تو این سه سال نکشیدی مرد.
۳سال در تولیت آستان قدس
۳سال در قوه قضائیه
۳سال در ریاست جمهوری...
و حالا درتاریخ ۳/۳/۳
چیکار کردی سید اینجوری خریدنت😭
🔺 بازم بگم برات
سن شهید حاج قاسم ۶۳ سال
سن شهید فخری زاده ۶۳ سال
سن شهید ایرلو ۶۳ سال
سن شهید زاهدی ۶۳ سال
سن شهید سیدابراهیم رییسی ۶۳ سال
سن پیامبر (ﷺ) ۶۳ سال
سن امیرالمومنین(علیهالسلام) ۶۳ سال
🕯 @mojarebat
گاهی دلم به سمت خدا میبرد مرا
یعنی به آستان رضا میبرد مرا
مثل کبوتری که به پرواز آمدهست
تا کوی دوست، بال دعا میبرد مرا
عشق یعنی به هوایت گذر از دامن و دشت
عشق در شوق سلامی ست، سرِ ساعت هشت
💠 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى
💖🕊ساعت ۸ به وقت عاشقی
صلوات خاصه امام رضا علیه السلام:
اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضاالمرتَضی الامامِ التّقی النّقی وحُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَعَلیاَحَدٍ مِنْ اوْلیائِک.🕊🕊🕊🕊🕊
8.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️فیلم دیده نشده از رئیس جمهور شهید در دوران مقدس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به جرأت میتوان گفت بلوار پیامبر اعظم قم چنین جمعیتی را نه در نیمه شعبان و نه در تشییع حاج قاسم به خود ندیده
33.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 پیشگوییهای خانم لیلی عبداللطیف زن لبنانی مصری برای سال ۲۰۲۴ در رابطه با ایران مورد توجه رسانه های جهان قرار گرفته است.
1⃣ در بخشی از این پیشگوییها در مورد ایران نیز گفته شده در سال ۲۰۲۴ عزا و ماتم بر اثر رحلت یک مقام اثر گذار ایران را فرا خواهد گرفت !
2⃣ نیروی دریایی ایران با نیروی دریایی آمریکا در تنگه هرمز وارد نبرد دریایی خواهند شد !
@noori82325 #به_جمع_مابپوندید
🔴 قابل توجه تمام نیروهای امنیتی و سیاسی و نظامی و متخصصین سوانح هوایی
نظر به اینکه در روز مورخ یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ سه فروند بالگرد که یکی از آن بالگردها حامل شهیدان آیت الله رییسی و امیر عبداللهیان و بقیه بود؛ بعداز افتتاح سد دوستی با کشور آذربایجان ازنقطه مرزی کشور آذربایجان به سمت تبریز در حال پرواز بودند که ناگهان فقط این بالگرد از صفحه راداری حذف میشود این درحالیست که در اغلب موارد بالگردهایی که چنین ماموریت هایی دارند به فاصله کمی از یکدیگر پرواز میکنند و هر سه بالگرد به فاصله معین همدیگر را دنبال میکنند یعنی اگر یکی از آنها لحظه ای از دو تای دیگر جدا یا ناپدید شود ؛ آن دو فروند دیگر در چندثانیه از این موضوع مطلع میگردند . دراین اتفاق ناگوار و دلخراش چند نکته حایز اهمیت هست :
اول : تمام خلبانان قبل از پرواز از طریق اداره هواشناسی ؛ وضعیت هوای مسیر پروازی خود را دریافت میکنند و اگر هوای مسیر پروازی نامساعد باشد مبادرت به پرواز نمی نمایند باید معلوم شود واز خلبانان دو فروند دیگر تحقیق بعمل آید که اداره هواشناسی چه گزارشی به آنها داده است که این سه فروند بالگرد مبادرت به پرواز ننموده اند و در مسیر پروازی دچار بدی هوا و مه آلود بودن قرار گرفته اند . حتی یکگزارش نادرست عمدی یا غیر عمدی در وضعیت آب و هوایی میتواند منجر به سوانح هوایی این چنینی گردد. نیروهای امنیتی باید در این خصوص دقت لازم را داشته باشند و سریع السیر قبل از دیر شدن ؛ در خصوص مسببین گزارش نادرست احتمالی اقدامات لازم را انجام دهند .
دوم : طبق دستورالعمل های امنیتی و حفاظتی ؛ خلبانان و یا اشخاص حفاظتی در داخل دیگر وسایل پرنده همراه (نظیر این دو بالگرد همراه ) ؛ میبایستی لحظه ای از بالگرد حامل شخصیتها غافل نباشند و رعایت فاصله را بنمایند یعنی چنان باید چشم به بالگرد حامل شخصیت داشته باشند و یا ارتباط دایم داشته باشند که اگر اتفاقی برای آن بالگرد بیفتد اقدامات امنیتی و امدادی و اطلاع رسانی را به نحو مطلوب انجام دهند . وامید است که نیروهای امنیتی در این خصوص تحقیقات اساسی را بعمل آورند. که شبهاتی که در این خصوص متصور هست روشن گردد که آیا در این خصوص قصوری داشته اند یا خیر ؟ وباید مشخص شود که اشخاص مذکور در این دو بالگرد همراه وظایفشان را بخوبی انجام داده اند یا خیر ؟ که اگر سریع السیر محل وقوع ناپدید شدن بالگرد دقیقا معلوم میگردید . دوهزار نفر از نیروهای امدادی صرفا به همان سمت عازممی شدند .و از پراکندگی جغرافیایی جلوگیری بعمل می آمد .وشاید با رسیدن بموقع بر سر حادثه ؛ آنها را نجات میدادند .
سوم : واز همه مهمتر این که چون مسیر این سه فروند بالگرد ازنقطه مرزی کشور آذربایجان به سمت تبریز بوده به احتمال خیلی زیاد توسط عوامل موساد که در کشور آذربایجان سیطره کامل دارند ؛بابرنامه ریزی ازقبل تعیین شده درداخل ایران در مسیر پرواز آنها ؛ وبا دستگاههای پیشرفته در خصوص انحراف و اختلال در امواج الکترونیکی ؛ وسایل کمک ناوبری بالگرد حامل رییس جمهور ؛ نظیر VOR و NDB را منحرف کرده باشند که بالگرد را به سمت دیگری برای وقوع حادثه ؛ هدایت نموده باشند ؛ این در حالیست که خلبان فکر میکند مسیری که میرود صحیح هست . و ناخواسته به سوی هدف مورد نظر دشمن هدایت میشود .
🔻و یا اینکه وقوع حادثه بخاطر این بوده باشد که عوامل موساد در مسیر پرواز بالگرد ؛ توسط سلاحهای مخصوص مورد اصابت قرار گرفته باشد.
🔻 لازم به ذکر هست شبکه ۱۲ رژیم اسراییل غاصب در همان اوایل این واقعه صراحتا و قاطعانه اعلام کرد که همه اشخاص داخل بالگرد کشته شده اند و این یک پیروزی برای اسراییل هست .
🔻 این رژیم پلید از کجا میدانست که صراحتا مبادرت به چنین اظهار نظری کرده است ؛ مگر اینکه از عملکرد خودشان درسقوط بالگرد مطمئن بوده اند .
چهارم : چطور شده فقط از سه فروند بالگرد فقط بالگرد حامل رییس جمهور وهمراهانش از صفحه رادار ناپدید شد.
نتیجه گیری : بنظر میرسد نیروهای امنیتی و حفاظتی ومتخصصین سوانح هوایی باید همه موارد اخیر الذکر را بخصوص بندسوم این اظهار نظر را مد نظر خود قرار دهند . لذا این ضایعه جبران ناپذیر و دلخراش از اساس مشکوک بنظر میرسد و نباید از آن به سادگی گذشت .و آنرا یکسانحه هوایی عادی تلقی کرد.
🔻 و به نظر اینجانب این سانحه اتفاقی نبوده .و احتمال؛ دادن اطلاعات غلط گزارش هواشناسی و کسب اطلاعات بیشتر از خلبانان دو فروند بالگرد دیگر و اشخاص داخل آن و از همه مهمتر دخالت موساد به شرحی که گذشت باید در اسرع وقت توسط نهادهای ذیربط بطور اساسی و با دقت رسیدگی و اقدام شود ؛ تا بتوان یک نتیجه گیری دقیق و جامع در اسرع وقت از این واقعه گرفت .
خلبان : سید حسین حسینی
اسامی شهدای حادثه سقوط بالگرد
١-آیت الله سید ابراهیم رئیس الساداتی
٢-آیت الله سید محمد علی آلهاشم
٣-دکتر حسین امیرعبداللهیان
۴-دکتر مالک رحمتی
۵- سردار سید مهدی موسوی
۶-یک نیروی سپاه انصارالمهدی(هویت نامشخص)
٧-خلبان (هویت نامشخص)
٨-کمک خلبان هویت نامشخص)
٩-کروچیف (هویت نامشخص)