eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.6هزار دنبال‌کننده
52.2هزار عکس
45هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سرازیر شدن خون در روز عاشورا از سنگی که سر مبارک امام حسین روی آن بود 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سرداب حرم حضرت عباس (عليه السلام) ویدئو نادر ازچشمه آب زلالی كه صدها سال است گرداگرد قبر اصلی حضرت ابوالفضل در زیر حرم مطهرش در كربلا طواف می كند این همه آدم رفتند و نیامده اند؛ و فقط یک نفر است که رفت و هنوز هم در تاریخ دارند میگویند:‏ ای اهل حرم میر و علمدار نیامد‎... 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌گزارش تصویری روضه در صحرا ◾️تاسوعای حسینی ۱۴۰۳ 📍بهشت زهرا، گلزار شهدا، میدان قطعۀ ۴۰ 🔰 هیئت محبین مولا امیرالمؤمنین(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☀️ روضه در صحرا 💠 امام باقر(ع): کسی که‌ نمی‌تواند روز عاشورا کربلا برود، به صحرا یا پشت‌بام برود و عزاداری کند. 📍مکان: بهشت زهرا، گلزار شهدا، میدان قطعۀ ۴۰ 🕒 زمان: عصر عاشورا از ساعت ۱۵ 🎙 با سخنرانی: استاد علیرضا پناهیان با نوای روضه: حاج امیر عباسی، حاج محمد کریمی 🔰 هیئت محبین مولا امیرالمؤمنین(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️ حمله تروریستی به مسجدی در عمان  🔹رسانه‌های خبری از تیراندازی در اطراف مسجد امام علی(ع) واقع در منطقه وادی الکبیر در مسقط عمان خبر دادند. 🔹هنوز هیچ شخص یا گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته اما پلیس سلطنت عمان با تائید این حمله از آن به عنوان یک حادثه تیراندازی یاد کرده که بنا بر اعلام پلیس در این تیراندازی، ۴ نفر کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند. 🔹برخی رسانه‌ها گزارش دادند اکثر قربانیان این حمله تروریستی از اتباع پاکستانی هستند که در حین وقوع این تیراندازی مشغول عزاداری برای امام حسین(ع) در این مسجد بودند. برخی منابع خبری گزارش دادند که در این حمله تروریستی دست کم ۲۰ نفر شهید و زخمی شده‌اند.
در حادثه تروریستی دیشب در مسقط عمان یک پلیس در جریان دفاع از شیعیان در مقابل تروریست‌ های وهابی به شهادت رسید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تروریست‌ های سلفی-وهابی به هنگام تیراندازی به عزاداران حسینی در عمان آنها را مشرک خطاب می‌کنند.
🔹🔶🔹 آیت الله سید جعفر شبیری زنجانی کیست و چرا مورد احترام رهبر انقلاب قرار گرفتند؟ 🔹در تصاویر منتشرشده از اولین شب از مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی (ره) آیت الله سید جعفر شبیری زنجانی نیز در کنار رهبر انقلاب حضور داشتند. 🔹او برادر کوچک‌تر آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی و از دوستان دوران طلبگی رهبر انقلاب است. به این مناسبت بخشی از خاطراتی که از سلوک شخصی رهبر انقلاب دارند را مرور می‌کنیم: 🔹«ایشان از زمان جوانی خودسازی را شروع کرده بودند. زمانی هم که رهبر شدند بسیار مراقب بودند مبادا جاه و جلال مقام حجاب نشود و خودشان را گم کنند. خیلی‌ها نمی‌توانند زندگی ساده ایشان را باور کنند. 🔹چند ماه پیش به ایشان عرض کردم، خدا به ما خیلی نعمت داده، نمی‌دانم کدام یک از نعمات خداوند را شاکر باشیم، چون یکی از نعمت‌های خدا بر ما آقازاده‌های شما هستند که ما در دنیا می‌توانیم به آن‌ها افتخار کنیم که رهبر ما کسی است که نه تنها خودش اهل سوءاستفاده نیست، فرزندانش هم در کنار ایشان از هیچ امکانات مملکتی استفاده نمی‌کنند. آقا فرمودند دعا کنید تا ثابت قدم بمانند.»
🔳 کربلا یک حرمله بودش که اصغر را گرفت ▪️غزّه یک لشکر حرامی حرمله دارد بدان ▪️غزّه گشته کربلا و تشنهٔ یاری ماست ▪️یاریِ دین خدا صد مرحله دارد بدان 🔞 هشدار: حاوی تصاویر ناراحت‌کننده
🥀استوری الناز شاکردوست بازیگر سینما برای عاشورای حسینی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنرانی استاد عالی در بیت رهبری:مواظب باشیم با تخریب و تهمت و لجن پاشی بدون سند و مدرک نسبت به سرمایه های انقلاب به حکومتی که مقدمه ظهور است ضربه نزنیم...
عاشورای غزه💔 🥀چقدر علی اصغر چقدر رقیه چقدر علی اکبر سلام الله علیهم غزه کربلای زمانه
محرم شود و روضه بخوانیم و یاد نکنیم از سید روح‌الله عجمیان و آرمان علی‌وردی ؟ ما لشکر شمر و یزید رو ۱۴۰۰ سال بعد به چشم دیدیم ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سرنوشت غارتگر لباس امام حسین علیه‌السلام ▪️اِسحاق بن حَیوَه حَضرَمی از جنایتکاران لشکر عمربن سعد در کربلاست که پیراهن امام حسین علیه السلام را به غارت می‌برد.
🔴سه اسرائیلی به اتهام جاسوسی برای ایران بازداشت شدند 🔹 پلیس و آژانس امنیت داخلی اسرائیل سه شهروند این کشور را به ظن فعالیت علیه امنیت داخلی به دستور نهاد اطلاعاتی ایران بازداشت کردند. یکی از این افراد متهم به ارتباط مستقیم با یک مامور ایرانی و دو نفر دیگر به عنوان همدست او دستگیر شده‌اند.
MohamadReza Bazri - Emshab Be Sahra Bi Kafan (320).mp3
7.98M
امشب شام غریبان است زینب پریشان است 🖤
🚨 رهبر یمن: 🔴 قارون عصر و شاخ شیطان (آل سعود) را درهم می‌شکنیم
🔴معاون ترامپ: 🔴جنگ غزه تمام شود تا خاورمیانه علیه ایران متحد شود‼️ 👤: اتفاقا بی صبرانه منتظر آمدن ترامپ احمقِ قمارباز هستیم ...
اظهارات زشت پرویز پرستویی در رابطه با دولت شهید رئیسی : لفت و لیسشان را کردند و همه چیز را جارو کرده به شما تحویل داده اند و منتظر شکست شما هستند!!!!!!! ⬅️خدا رحمت کنه شهید رییسی عزیز رو؛ دولتی با خزانه خالی، ۱۳۶۷ هزار میلیارد تومان بدهی، فروش نزدیک به صفر نفت، با انبوه مشکلات و نارسایی ها و کارخانه های تعطیل تحویل گرفت ولی بخاطر انسجام ملی، دم نزد و هرچه در توان داشت برای جبران گذاشت و آخر هم جانش رو در این راه فدا کرد ... پرستویی سال ۱۴۰۰ توانایی حرف زدن نداشت که اشاره ای نکرد به این موضوعات یا امروز منافعش چیز دیگه ای اقتضا می کنه؟!
🔴⇲و ایـــنـــڪـــــ آخـــــــــرالزمان⇱ ✍ تلنگر مهدوی : عصر غیبت، عصر سبقت ثانیه‌هاست از هم، برای هجوم دیوانه‌وار شایعات و شبهات است 🔎چه غربال‌ها که عبور از آن با پژوهیدن میسر می‌شود، ببینیم و باور نکنیم، ببینیم و جست‌و‌جو کنیم و سخت باور کنیم، در این آخرالزمانی که نگه داشتن ایمان چون آتش کف دست، دشوار است. آخرالزّمان درست همین روزهاست، واقعیت را گُم نکنیم 🌤« غریب‌ یا ابن الغریب » «امام زمان خود را تنها گذاشتیم و با دست خویش گرفتارِ غُربتش کردیم و بعد برای تنهایی‌اش می‌گرییم.» اول خودم را می‌گویم... 🚩 یاران حسین علیه‌السلام را ببین! با هرچه «بهانه» است، می‌جنگند : «من یک نفر به چه کار می‌آیم؟»، «زن و فرزند را چه کنم؟»، «من پیر و ناتوانم»، «من هنوز خیلی جوانم»، «کودکم»،... می‌بینی؟ آن‌ها ثابت کردند برای یاری نکردنِ امام زمانت هیچ عذری پذیرفته نیست. کنار امام زمان برای همه جا هست. ✉️ پشت نامه می‌نویسم «زمان رجعت خوانده شود.» «یا عباس (علیه‌السلام)! در زمان ما هیچکس به فکر مهدی فاطمه نبود. برای فرق شکستۀ تو گریه می‌کردند ولی امام زمانشان تنها بود.» هیچ‌وقت دیر نیست، آغوش امام زمان همیشه برای تو بازه… نشونی می‌خوای؟ حُر! مگه گناهی بالاتر از بستن راه به‌روی امام حسین و لرزوندن دل اهل‌بیتش هست؟ ولی امام حر رو پذیرفت، حر لحظهٔ آخر خودشو نجات داد. فقط کافیه درست تصمیم بگیری ----------------------------------------------- اگر یک نفر را به او وصل کردی برای سپاهش تو سردار یاری...