eitaa logo
(✌️#آتاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
4.5هزار دنبال‌کننده
60.9هزار عکس
56.2هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
9.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 به ایران اتمی سلام کنید ‏✨عباسی رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی: ما خیلی وقت پیش از مرحله ساخت سلاح اتمی گذشته‌ایم. ‏✨به نظرم، ایران باید اورانیوم غنی‌شده خود را انباشت کرده و در جایی امن محفوظ کند که اگر نیاز شد هیچ بمبارانی نتواند آن را از بین ببرد.
🚨نیروی هوایی ارتش ترکیه در حال حمله به مواضع گروهک‌های کُرد در منطقه‌ی «عین‌العرب» است. ‏به نظر می‌رسد این حملات در پشتیبانی از پیشروی زمینی تروریست‌های سلفی تحريق الشام در حال انجام است. 🔴 این اتفاق به‌ نوعی واکنش متقابل ترکیه محسوب می شود به اظهارات امروز‌ وزرای خارجه فرانسه و آلمان در سوریه كه به تروریست های تحریق الشام تاکید کردند، کرد ها در دولت ائتلافی بایست سهام دار باشند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 لبنان درحال ارسال نیروی کمکی به مرز سوریه برای نبرد با تروریست ها. ظاهرا بدون حزب الله لبنان دارن میرن برای جنگ باید ببینیم وضع چی میشه،ولی عجب شرایط پبچیده ای رو شاهد هستیم
🟥 نشانه های ظهور در وقوع ظهور چه نقشی دارند؟ ◽️سفیانی: نقش آشفتگی منطقه را ایفا می‌کند که زمینه پذیرش حکومت عدل به خاطر استیصال مردم را به همراه دارد. ◽️صیحه آسمانی: نقش معرفی حاکم عادل جهانی را به جهان بر عهده دارد. ◽️یمانی: با عقب راندن لشکر سفیانی از عراق، نقش فراهم کردن ورود حضرت مهدی علیه السلام به عراق را دارد. ◽️قتل نفس زکیّه: این نکته را اثبات می‌کند که مخالفان حکومت عدل، زبانی جز شمشیر نمی‌فهمند و درب گفتگو با آنها بسته است. ◽️خسف بیداء: معجزه‌ای آشکار و رعب آور است که نقش ایجاد هراس در دل دشمنان برای تسلیم یا شکست را ایفا می‌نماید. ☚ گروه‌فرهنگی۳۱۳ @goruh_farhangi_313
1_6689179728.mp3
5.46M
نه ؛ من از چشم تو نمی افتم تا حسین وکربلایی هست....💔 🎙حجت‌الاسلام میرزامحمدی الهم‌عجل‌لولیک‌الفرج🤲 ☚ گروه‌فرهنگی۳۱۳ @goruh_farhangi_313
🟥 نشانه های ظهور در وقوع ظهور چه نقشی دارند؟ ◽️سفیانی: نقش آشفتگی منطقه را ایفا می‌کند که زمینه پذیرش حکومت عدل به خاطر استیصال مردم را به همراه دارد. ◽️صیحه آسمانی: نقش معرفی حاکم عادل جهانی را به جهان بر عهده دارد. ◽️یمانی: با عقب راندن لشکر سفیانی از عراق، نقش فراهم کردن ورود حضرت مهدی علیه السلام به عراق را دارد. ◽️قتل نفس زکیّه: این نکته را اثبات می‌کند که مخالفان حکومت عدل، زبانی جز شمشیر نمی‌فهمند و درب گفتگو با آنها بسته است. ◽️خسف بیداء: معجزه‌ای آشکار و رعب آور است که نقش ایجاد هراس در دل دشمنان برای تسلیم یا شکست را ایفا می‌نماید. ☚ گروه‌فرهنگی۳۱۳ @goruh_farhangi_313
1_6689179728.mp3
5.46M
نه ؛ من از چشم تو نمی افتم تا حسین وکربلایی هست....💔 🎙حجت‌الاسلام میرزامحمدی الهم‌عجل‌لولیک‌الفرج🤲 ☚ گروه‌فرهنگی۳۱۳ @goruh_farhangi_313
4_5819042672983146725_-2102280769.mp3
6.31M
وسط کوچه،میزدم فریاد💔 🎙باصدای:حاج حسین سیب سرخی 😭😭😭 اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج🤲🤲 ☚ گروه‌فرهنگی۳۱۳ @goruh_farhangi_313
6.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 میهمان سوئدی سردار دلها... «کنیز خودش و ولی شم قدر آقا رو بدونید قدر تمام خوبیها و بدیها ی این سیستم رو بدونید...» شهید_حاج_قاسم_سلیمانی
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️چرا متوکل «امام هادی» (علیه السلام) را از مدينه به سامرا منتقل کرد؟ 🔹 براى زير نظر گرفتن (علیه السلام) از روش نياكان پليد خود استفاده مى كرد و در صدد بود به هر وسيله ممكن فكر خود را از طرف حضرت راحت كند. مأمون از طريق وصلتى كه با حضرت جواد (علیه السلام) برقرار كرد، توانست كنترل و سانسور را حتى در درون خانه امام برقرار سازد، و تمام حركات و ملاقات هاى حضرت را زير نظر داشته باشد. 🔹پس از شهادت امام جواد (علیه السلام) و جانشينى (عليه السلام) به جاى پدر، ضرورت اجراى چنين نقشه‏ اى بر خليفه وقت كاملاً روشن بود، زيرا اگر (علیه السلام) در مدينه اقامت مى كرد و خليفه به او دسترسى نمى داشت، قطعاً براى حكومت جابرانه او خطر جدى در بر مى داشت. اينجا بود كه كوچكترين گزارشى درباره خطر احتمالى ، خليفه را به شدت نگران ساخت و منجر به انتقال امام به گشت. 🔹توضيح اينكه: «عبدالله بن محمد هاشمى»، فرماندار وقت مدينه، طى نامه‏ اى خليفه را به شدت از فعاليت هاى سياسى (علیه السلام) نگران ساخت و پايگاه اجتماعى آن حضرت را براى تشريح كرد؛ [۱] ولى حضرت با ارسال نامه‏ اى براى متوكل ادعاهاى «عبدالله» را رد كرد و از او به متوكل شكايت كرد. مانند اغلب سياستمداران جهان، با يك حركت مزورانه و دو پهلو، از يك طرف «عبدالله بن محمد» را از كار بركنار كرد و از طرف ديگر به كاتب دربار خويش دستور داد نامه‏ اى به حضرت بنويسد كه بر حسب ظاهر علاقه متوكل را نسبت به (علیه السلام) بيان مى كرد، ولى در واقع دستور جلب محترمانه! حضرت بود. 🔹نامه بدين مضمون بود: «به نام خدا، پس از حمد و ثناى خداوند، اميرالمؤمنين شما را خوب مى شناسد، شخصيت، بزرگوارى و نسبت و قرابت شما را با رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) رعايت مى كند، و تنها هدف او جلب رضايت و خشنودى خداوند و شما است. اكنون دستور دادند كه طبق درخواست شما فرمانده جنگ و امام جمعه شهر، عبدالله بن محمد، كه مرتكب خلاف اهانت به شما شده است، بركنار و به جاى او محمد بن فضل منصوب شود. او دستور دارد در برابر امر شما مطيع بوده در تكريم و تعظيم شما نهايت سعى و كوشش را به عمل آورد تا بدان وسيله به خدا و رسول او و اميرالمؤمنين (متوكل) تقرب جويد؛ 🔹اميرالمؤمنين مشتاق ديدار شما است تا تجديد عهدى صورت گيرد، اگر مايل به زيارت خليفه باشيد و به آن علاقه داريد مى توانيد به اتفاق خانواده و دوستان و علاقه‌مندان حركت كنيد. برنامه سفر به اختيار خودتان است، هرجا خواستيد توقف نماييد. در صورت تمايل، خدمتگزار خليفه، «يحيى بن هرثمه»، ملازم ركاب خواهد بود و به خدمتگزارى شما مفتخر خواهد شد، زيرا شما نزد ما محترم هستيد و ما شديداً به شما علاقه‌منديم. والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته». [۲] 🔹بدون ترديد (علیه السلام) از سوء نيت آگاه بود، ولى چاره‏ اى جز رفتن به نداشت، زيرا قبول نكردن دعوت متوكل سندى در تأييد گفتار سعايت كنندگان مى شد، و باعث تحريك بيشتر مى گرديد و بهانه بيشترى به دست او مى داد كه تضييقات و مشكلات فراوانى را براى حضرت فراهم كند. دليل اينكه (علیه السلام) از نيت شوم متوكل آگاه بود و به ناچار به اين سفر اقدام نمود، جملاتى است كه امام بعدها در سامرّاء مى فرمود: «مرا از مدينه با با سامرّاء آوردند». [۳] در هر حال امام نامه دعوت را دريافت داشت و ناگزير همراه «يحيى بن هرثمه» عازم سامرّاء گرديد. [۴] پی نوشت‌ها: [۱] مجلسى، بحار الأنوار، الطبعه الثانيه، المكتبه الاسلاميه، ۱۳۹۵ق، ج‏ ۵۰، ص ۲۰۰، شيخ مفيد، الارشاد، قم، مكتبه بصيرتى، ص ۳۳۳. علاوه بر عبدالله بن محمد، طبق نقل مسعودى، «بريحه عباسى» نيز، كه مسئول نظارت بر اقامه نماز در حرمين (مكه و مدينه) بود، بارها به متوكل نوشت: اگر احتياجى به حرمين دارى، على بن محمد را از آنجا اخراج كن، زيرا او مردم را به سوى خود دعوت مى كند و گروه انبوهى به او گرويده‏ اند (اثبات الوصيه، الطبعه الرابعه، نجف، المطبعه الحيدريه، ۱۳۷۴ق، ص ۲۲۵). [۲] مجلسى، همان كتاب، ج ۵۰، ص ۲۰۰ [۳] مجلسى، همان كتاب، ص ۱۲۹ 📕سیره پیشوایان، مهدی پیشوایی، موسسه امام صادق(علیه السلام)، قم، ۱۳۹۰ش، ص ۵۷۷ منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت) @tabyinchannel
6.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️نصب کتیبه ویژه شهادت امام هادی علیه السلام 🏴 سلامی به بلندای گلدسته هایت به زیبایی صحن هایت به زردی گنبد طلایت🕌 و به صفای پنجره ی فولادت یا ضامن آهو مددی 🤲 جانم🖤 با یک سلام زائر آقا شوید اللّهُمَّ صَلِّ عَلى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضا الْمُرْتَضَى الاِمامِ التَّقِیِّ النَّقِیِّ وَ حُجَّتِکَ عَلى مَنْ فَوْقَ الاَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرى الصِّدّیقِ الشَّهید✨ صَلاةً کَثیرَةً تامَّةً زاکِیَةً مُتَواصِلَةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَةً کَاَفْضَلِ ما صَلَّیْتَ عَلى اَحَدٍ مِنْ اَوْلِیائِکَ 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا