eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.6هزار دنبال‌کننده
52.2هزار عکس
45.1هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس اخلاق و مباحث عرفانی آیت الله محمد شاه آبادی (ره) جلسه بیست و چهارم خُلق عظیم در مقربین و مقام مشیت بخش سوم حتما بعد از نماز صبح و یا در اوقات فراغت قلب با هدفون گوش کنید و چندین مرتبه هم گوش کنید حتما ببینید و نشر دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ کارشناس من و تو به پیام دوستی ترامپ ⬅️کاشکی یه ذره از وجود و تحلیل سیاسی که تو اونور داشتی رو افسادطلب های داخلی هم داشتن. یه دوتا زیباکلام بدیم از اینا بگیریم
⭕️وای بر حال کسانی که امداد الهی را دیده اند ، اما به دنبال سازش با دشمن هستند... 👈علامه مصباح: 🔻 اگر عده‌ای پیش از انقلاب یا اوایل جنگ می‌ترسیدند و فرار می‌کردند، کمابیش قابل اغماض بود؛ در آن زمان كشورهاي ديگر حتی سیم خاردار به ما نمی‌فروختند؛ در مقابل، دشمن هر سلاحی كه اراده مي‌کرد، در اختیارش قرار می‌گرفت. لذا اگر کسانی می‌ترسیدند، بر اساس اسباب ظاهری قابل پذیرش بود؛ اما امروز که تجربه عینی امدادهاي الهي را با چشم خودمان دیده‌ایم، اگر بترسیم، چه حجتی نزد خدا داریم؟ گناه کسی که یاری و نصرت الهی را به چشم دیده و باز هم به دشمنان خدا اعتماد می‌کند، قابل اغماض نیست. 🔻 کسانی که امروز بعد از دیدن نصرت خداوند می‌ترسند و در باطن به دنبال سازش با دشمن هستند، از شمر بدترند؛ چون شمر این همه نصرت‌های الهی را ندیده بود؛ 👈 البته روز حسابی هست و خداوند از آن‌ها سؤال می‌کند، همین طور که از من و شما سؤال می‌کند که چه کرده‌ايم.
🔴اعلام آماده‌باش در لیبی ‼️فرمانده عالی نیروهای مسلح و رئیس مجلس نمایندگان شرق لیبی در پی تشدید تنش‌ها با ترکیه، در سراسر این کشور آماده‌باش اعلام کرد. ‼️ترکیه از بازداشت ۶ شهروند این کشور توسط نیروهای خلیفه حفتر خبر داده و گفته است در صورت عدم آزادی آن‌ها، با پاسخ کوبنده ترکیه مواجه خواهند شد. 🔴آنکارا: ۶ تبعه بازداشت شده ترکیه در لیبی، آزاد شدند 🔷منابعی در وزارت خارجه ترکیه می‌گویند ۶ شهروند این کشور که به‌دست نیروهای خلیفه حفتر در لیبی بازداشت شده بودند، آزاد شده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ترامپ: اگر رئیس جمهور آمریکا بشوم ربع اموال خلیج فارسی‌ها را به نفع آمریکا تصاحب می‌کنم! مصاحبه سی سال پیش ترامپ
🔴ساقط شدن جنگنده اسرائیلی در قبرس با موشک سوریه‌ای؟ ‼️با سقوط و انفجار شی‌ای در منطقه تاشکنت در قبرس تحت حاکمیت ترکیه شایعات درباره آن زیاد شد و مردم خیال کردند بشقاب پرنده بوده است. ‼️اما تحقیقات اولیه به گفته کودریت اوزرسای وزیر خارجه قبرس حکایت از این دارد که یک جنگنده و نه پهپاد بر فراز منطقه سقوط کرده است. ‼️این جنگنده دقیقا زمانی که اسرائیل در حال حمله به دمشق بوده، سقوط می‌کند و ظن آن می‌رود که با موشک سوریه‌ای ساقط شده باشد. ‼️از سوی دیگر شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن است جنگنده اف 35 بریتانیا بوده باشد نیز منتشر شده است./ توئیت پرس .
🔴فوری ذخایر اورانیوم غنی شده ۳.۶۷ درصد از ۳۰۰ کیلوگرم عبور کرد 🔹یک منبع آگاه اعلام کرد که ذخایر اورانیوم غنی شده ۳.۶۷ درصد ایران از ۳۰۰ کیلوگرم عبور کرد! .
🔴 پشت پرده مافیای ➖➖➖➖➖➖ https://www.asriran.com/fa/news/676339/ ❌سیستم آموزش کشور به کل اشتباه هست و باید شود .... کل دروس ارائه شده و مطالب درسی یا اشتباهه یا خلاف دین و مذهب ‌.... اینم از کنکور 😕 ✅ احیای ها بهترین راهه و به نظر باید فرزندانمان به جای مدرسه به بروند ...
🔴فرمان ۱۰ بندی دولت عراق درباره الحشد الشعبی 🔹دولت عراق فرمانی ۱۰ بندی درباره نیروهای الحشدالشعبی عراق صادر که طی آن تاکید شده است که این نیروها بخش جدایی ناپذیری از نیروهای مسلح عراق هستند.
🔴بن سلمان: عربستان خواهان جنگ با ایران نیست؛ لزوم مقابله با اقدامات تهران 🔹عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجی عربستان گفت که محمد بن سلمان ولیعهد این کشور در دیدار با سران کشورها در نشست گروه 20 خطاب به آنها تاکید کرده است که عربستان خواهان جنگ با ایران نیست. 😏 اخه تو در حدی نیستی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴شوخی تلخ #اینستکس 😖 رهبر معظم انقلاب با اشاره به موضوع ایجاد کانال مالی میان ایران و اروپا : این #کانال_مالی بیشتر شبیه یک #شوخی_تلخ است و هیچ معنایی ندارد. رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه میان وظایف اروپایی‌ها در برجام با آنچه انجام می‌دهند، زمین تا آسمان تفاوت وجود دارد، تأکید کردند: اروپایی‌ها در قضیه‌ی برجام نیز از پشت #خنجر زدند.
608K
#امر_به_معروف چیست؟! خود مردم باید ورود کنند و دولت و قوه قضائیه موظف به حمایت هستند. 🔹ناامید کردن مردم از منکرات اصلی است.
🔴 سخنی با کاربران: 🔶 چند وقتی هست نمیاد و اخبار ظهور کمرنگ شده به نظر دوستان و متاسفانه اخبار نا امید کننده از دولت بی تدبیر به گوش میرسه!!! این جملات نظر اکثر کاربران کانال هست که متاسفانه باید بگم درسته و این روز ها خبر های خوبی از دولت و مجلس به گوش نمی رسه.... اما همانطور که رهبر مون امام خامنه ای فرمودن دادن به مردم بهترین کار هست و همه ما می دانیم آینده در انتظار مومنین خواهد بود .... ! دلیل اینکه این روز ها خبر های خوبی نمیاد اینه که دشمن واقعا مونده چکار کنه و نمی تونه تصمیمی بگیره! به خاطر اینکه ایران ابهت غرب رو شکسته و دیگر کسی از امریکا ترس نداره.... ! امریکا با دلیل مشکلات مالی و اجتماعی و شکسته شدن تابو ترس دیگر قادر نیست جنگ جدیدی را در خاورمیانه شروع کنه و به همین دلیل اگر بخواد کاری بکنه با همان باقی مانده داعش و ارتش عربی ( ) آخرین گزینه دشمن هست اما کی این پروژه رونمایی بشه الله اعلم .... 🔷 من هم منتظر هستم بیاد نمی دونم چرا در سکوت خبری دشمن داره کار خودش رو پیش می بره .... اما سکوت خبری دلیل بر نا امیدی نیست... 💠 اتفاقات پیش رو ... ‼️ اتحاد دشمنان داخلی و خارجی بر علیه نظام .... منتظر فرصت هستن و خدارو شکر مردم این فرصت را به دشمن نمی دهند ...با تمام سختی ایستاده اند و به زودی خبر های خوبی میاد ‼️ تجمیع دشمنان اسلام بر علیه مقاومت منطقه و عقب نشینی ایرانیان از شام ‼️ خروج و شروع حوادث سال پایانی ..... ان شاء الله 🔶 سعی می کنم فعالیت در ایتا بیشتر از گذشته بشه و بشارت های خوبی به محض دریافت برای شما ارائه کنیم ...! یا حق .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 وقتی اقتدار پلیس در جامعه شکسته بشه، انتظاری بیشتر از این نمیره 🔹 آقایون مسئول، فکر نمی‌کنید وقتشه برای حمایت از مامورین نیروی انتظامی قوانین جدیدی وضع بشه تا هر کسی جرات نکنه اینطور در برابر پلیس گستاخی کنه؟ حضرات آقایان و علما به این بسنده نکنند حجاب فقط در قم رعایت شود والله دیر می‌شود و کار از کار می‌گذرد!!!
دستی که منتظر است.mp3
3.8M
🔊 #صوت_مهدوی 📝 #پادکست « دستی که منتظر است » 👤 علیرضا #پورمسعود 🔖 باید شبیه او شد...
اللهم احفظ لنا سیدنا و امامنا و نور عیننا و قلبنا الذی بین جنبینا قائدنا الخامنه ای _مطیع_امر_رهبریم.
🔹علائم حتمی و غیر حتمی ظهور امام موعود (عج ) در یک نگاه.
توییت استاد رائفی پور درمورد شیخ زکزاکی https://twitter.com/A_Raefipour/status/1145756125570224130?s=19.
Raefipor.jaheliat modern.mp3
3.88M
🎼 سخنرانی بسیار مهم 🎤استاد رائفی پور ✅ #جاهلیت_مدرن.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️نظر مرحوم هاشمی رفسنجانی درباره اینستکس: اگر مبادله نفت با کالا در ایران انجام میشد، مردم ما تحقیر می‌شدند و فاتحه همه چیز خوانده میشد❗️ 🔻جالبه بدونید "اینستکس" حتی مبادله نفت با کالا هم نیست؛ "اینستکس" میگه اگه تونستید نفت خودتون رو بفروشید، ما به شما غذا و دارو میدیم❗️ 🔻حاج آقا کجایی که فریدونت داره مردم رو تحقیر می‌کنه... #خیانت_غربزده‌ها.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 #کلیپ ⭕️شیخ زکزاکی از نوادگان امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) است، نشان سیادت او شال سبزیست که روی دوشش می‌اندازد،تا قبل از انقلاب آنها نمیدانستند سادات عمامه سیاه بر سر میگذارند 🔺او با ترویج اخلاق اهلبیت ۲۵ میلیون نفر را در نیجیریه شیعه کرد 🔺تعزیه در میان رنگین پوست های نیجیریه بسیار رواج دارد و آنها خود را به سان (جُون) غلام سیاه اباعبدالله میدانند 👤استاد #رائفی_پور : اگر روزی شیخ زکزاکی را ببینم کفشهایش را خواهم بوسید... 🔅امام صادق(علیه‌السلام) مایه زینت ما باشید...