eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.6هزار دنبال‌کننده
52.2هزار عکس
45هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
عزاداران سید‌الشهدا ع در ایران طعنه میخورند و در نیجریه گلوله 😭😭😭 (تصاویر شهدای جدید عزاداری امام حسین ع در نیجریه) حاج آقا صادق🚩 @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
💢 پلیس نیجریه با دستور ناصر الرفائي، روز گذشته طی حمله بی‌دلیل به مجلس عزاداری امام حسین در کادونا سه نفر را به شهادت رساندند. و پلیس برخی وسایل نقلیه عزاداران را با گلوله و گاز اشک‌آور تخریب کرد. @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
/ رئیس شورای امنیت: ما در جایگاهی نیستیم که اقدامات بیشتری در خصوص اقدام آمریکا برای کلید زدن مکانیسم بازگشت خودکار تحریم‌ها علیه ایران انجام دهیم. 🔻رئیس شورای امنیت در پاسخ به پرسش نمایندگان روسیه و چین برای اعلام موضع درباره درخواست آمریکا برای پیشبرد مکانیسم بازگشت تحریم‌ها علیه ایران اعلام کرد این شورا در جایگاهی نیست که اقدامات بیشتری در این خصوص انجام دهد. 🔻رئیس شورای امنیت گفت: -پس از رایزنی با اعضای این شورا، برای من روشن است که یک عضو شورا موضع خاصی درباره این موضوعات دارد در حالی که شمار زیادی از اعضا نظر متفاوتی دارند . -از نظر من، اجماعی در شورا وجود ندارد، این به معنای آن است که شورا در جایگاهی نیست که اقدامات بیشتری انجام دهد. /فارس @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
موضع جدید رئیس شورای امنیت درباره مکانیسم ماشه به چه معناست؟ 🔸طبق بندهای ۱۱ و ۱۲ قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، رئیس شورای امنیت ظرف حداکثر ۳۰ روز بعد از دریافت ابلاغیه کشور شاکی مبنی بر «عدم پایبندی اساسی» طرف مقابل، باید پیش‌نویس قطعنامه‌ای با موضوع «ادامه لغو تحریم‌های ایران» را به رأی بگذارد. 🔸اگر ظرف ۱۰ روز بعد از ابلاغیه کشور شاکی هیچ یک از اعضای شورای امنیت پیش‌نویس چنین قطعنامه‌ای را ارائه نکرد، آنگاه رئیس شورا خود باید این پیش‌نویس را ارائه کند. 🔸 آمریکا قصد دارد پس از ارائه چنین قطعنامه‌ای با استفاده از حق وتو، مانع تصویب ادامه لغو شده و موجب شود که قطعنامه‌های پیشین و تحریم‌های مربوطه به صورت خودکار «از نیمه شب به وقت گرینویچ سی‌امین روز پس از دریافت تذکر» (یعنی نیمه شب ۱۹ سپتامبر، برابر با ۰۴:۳۰ بامداد ۲۹ شهریورماه) به طور کامل احیا شوند. 🔸با این حال، در متن قطعنامه ۲۲۳۱ این مسئله هم تصریح شده که رئیس شورای امنیت «دیدگاه‌های کشورهای دخیل در موضوع» را در نظر خواهد گرفت. 🔸بر همین اساس، پیش از این این مسئله مطرح شده بود با توجه مخالفت‌های شدید موجود با اقدام آمریکا، رئیس دوره‌ای شورای امنیت -که در ماه آگوست اندونزی و در ماه سپتامبر نیجر- است، مجبور به ارائه پیش‌نویس قطعنامه‌ای با موضوع «ادامه لغو تحریم‌های ایران» نخواهد بود. 🔸خبرگزاری رویترز پیشتر گزارش داده بود چنانچه این پیش‌نویس از سوی رئیس شورای امنیت ارائه نشود ممکن است خود آمریکا یا جمهوری دومینیکن آن را ارائه کند. /فارس @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
چین: روند بازگشت تحریم‌ها علیه ایران آغاز نشده است 🔹نماینده چین در سازمان ملل متحد تصریح کرد اعضای شورای امنیت معتقدند ابلاغیه آمریکا به این شورا درباره ایران را نباید به معنی آغاز روند بازگشت خودکار تحریم‌ها علیه این کشور تلقی کرد. @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
🔸اتفاق عجیب در سواحل سوریه در حال وقوع است: 9 کشتی جنگی و 3 زیردریایی روسی کشف شد....@noori82325
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کنایه بامزه رهبرانقلاب به شعار ۱۰۰ روزه روحانی / 👌سه تا 100 روز به اضافه 65 روز ... @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
استاد آیت الله وفسی عاشورا ۵ .mp3
5.84M
🏴🏴🏴 🏴🏴 🏴 🔉| ویژه_محرم 📿 سخنرانی با موضوع: ❣شناخت عاشورا و حفاظت از تحریف آن 🌹حامد وفسی 📆 شب پنجم محرّم الحرام ۱۴۴۲ @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شبنامه / نشریه آمریکا : باید حسین(ع) را مهار کنیم .../ حسین(ع) به عامل تولید قدرت ایران تبدیل شده / ایرانی ها در تاریخ خود یک جنگ هشت ساله و حتی تصرف یکی از شهرهای خود را داشته اند ، این حسین(ع) بوده که در آن جنگ به دادشان رسیده است / نشنال اینترست : ترامپ در قبال ایران شبیه به یزید عمل کرده ، اگر واقعا ایران را می خواهیم باید از تاریخ ایران درس بگیریم ... / قسمت 252 @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سپاه پاسداران قوی‌ترین نیروی نظامی حضرت ولی عصر(عج) در آخرالزمان که در روایات که به آن اشاره شده است 🔹پیش گویی عجیب ۱۹ سال پیش مرحوم محمد دشتی(در زمان حیات وحکومت صدام) که اینک محقق شده است 🔹از فتح عراق و سوریه به دست ایرانیان تا آزادی بیت المقدس و دادن پرچم به امام مهدی(عج) ✍ نکته‌ی جالب این است صدام در آن موقع در راس کار بوده است و بعد از دو سال ساقط می‌شود و مقدمات حضور نیروهای سپاه و نزدیک به سپاه مثل حشدالشعبی در عراق محیا می‌شود! همینک آمریکایی‌ها معتقد هستند عراق در دستان ایران است! وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ  @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
03) روضه1، حجة الاسلام استاد میرباقری.mp3
8.47M
🎧 روضه شب پنجم محرم ۱۳‌۹۹ هِیْئَت ثٰارَالْلّٰه قُمْ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 سخنان اندیشمند مسیحی -کریس هیور- در مورد امام حسین علیه ‌السلام ✅ "امام حسین الگوئی کامل برای تمام انسانیت و نمونه بارز تسلیم در برابر خداوند است؛ ما باید با یادآوری آنچه در "کربلا" گذشته است، کراماتِ اخلاقي حسین را در وجود خودمان بروز دهیم ." @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵کرامت حضرت رقیه علیها سلام و شفای کودک فلج 🎥سخنران : استاد بندانی نیشابوری شب سوم محرم ۱۳۹۹ هیئت غمخانه بی بی شهربانو قم 👌بسیار زیبا @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸 🌷 پرسشهای عاشورایی.. صوت_شماره_6 👈دلیل این همه ظلم؟؟؟. 👉 سیدحامدغضنفری شورحسینی شعورحسینی @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 «امید دانا»، فعال رسانه‌ای مقیم سوئد: 🔹مخالفان جمهوری اسلامی به دلیل شکست های پی در پی بهم ریخته‌اند و حتی قواعد رسانه‌ای را هم رعایت نمی‌کنند. 🔹بی‌بی‌سی سال‌هاست از سقوط جمهوری‌اسلامی می‌گوید، در حالی که خودشان به بن‌بست رسیده‌اند! 🔹از فساد در ایران حرف می‌زنند اما در مقابل فسادستیزی «رئیسی» سکوت کرده‌اند. 🔹در کشور کوچک سوئد، طی دو سال گذشته، دو اختلاس بزرگ اتفاق افتاده اما مخالفان نمی‌بینند! 🔹نظام که دنبال «خاوری» است، بروید یقه کانادا را بگیرید که تمام اختلاس‌گران را در خود جای داده است! @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ سرتیپ و عضو سابق شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی: 📍ایران در سه مرز اسرائیل حضور دارد و آن ها را کنترل می‌کند...! 🔻نمی‌توانیم همزمان در سه جبهه بجنگیم و پیروز شویم، نه به خاطر این که ضعیفیم بلکه چون به اندازه کافی بزرگ نیستیم....! ✍خودتونم میدونید که چقدر حقیر و کوچک هستید و حریف ایران نمی شید! @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بالا بردن پرچم حسینی توسط زن وشوهر اروپایی در بلند ترین نقطه اقیانوس منجمد شمالی حسین جان پرچمت همیشه و همه جا بالاست... @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
🌼 شیعه حق ندارد مأیوس و ناامید بشود رهبر معظم انقلاب: 🔸مسئله‌ى انتظار ظهور صاحب‌الزّمان (ع) یکى از آن مسائل پُرمغز و پُرمعنا و داراى مضامین عالى در مجموعه‌ى تفکّرات شیعه است. این امیدى که در دل یک انسان به‌ وجود مى‌آید، به برکت ایمان و اعتقاد و یقین به وجود منجى و به حضور منجى، این امید خیلى داراى ارزش و قیمت است. یقیناً مایه‌ى حرکت‌هاى بزرگ در جوامع اسلامى و در جوامع شیعى و مایه‌ى اصلى حرکت عظیم انقلاب اسلامى، همین عقیده و همین انتظار فرج است. 🔸شیعه یاد گرفته است که با فضیلت‌ترین اعمال، انتظار فرج است. معناى این جمله آن است که در هر شرایطى - ولو سخت‌ترین شرایط باشد - شیعه حق ندارد مأیوس بشود و ناامید بشود؛ [چون] منتظر است، منتظر فرج، منتظر گشایش، منتظر بازشدن افق و نَفْس این انتظار به او نیرو میدهد و او را قدرتمند میکند و به او نشاط میدهد؛ و نیرو و نشاط و امید هر جا بود، زندگى به طرف سامان پیش میرود؛ به‌ طرف اصلاح حرکت میکند. ۱۳۷۲/۱۱/۰۸ @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
627K
سیدرضا نریمانی هم اکنون پخش زنده از شبکه افق....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تماشا کنید: اس۴۰۰ در راه ایران؟ 🔹 آیا تهران بزودی وارد مذاکره برای خرید S۴۰۰ می‌شود @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 الله اکبر از این بصیرت ▪️خیلی عجیب است که چطور یک مادر شهید تا اینقدر قدرت درک و تحلیل بالایی دارد! فیلم: حاج مهدی سلحشور بعد از مداحی در کوچه، از مادر شهید درخواست دعای شهادت می کند که حاج خانم جواب بسیار جالبی می دهند. باهم ببینیم... @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴در تیراندازی ارتش نیجریه به عزاداران حسینی در شهر کادونا ، سه نفر شهید و ده ها نفر زخمی شدند @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب نامه / وقتی نشنال اینترست روی عاشورا تمرکز می کند / تمرکز فوق العاده ویژه ی اتاق های تصمیم سازی آمریکا بر روی عاشورا / گزارش نشنال اینترنست که با صحبت های مداح ایرانی شروع میشود : ما شمشیر هایمان را کشیده ایم ، واژه تسلیم از ادبیات ما حذف شده است .../ نشنال اینترست : فرهنگ حسینی مقاومت ایرانی ها را بالا برده است .../ قسمت 251 @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()