eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.6هزار دنبال‌کننده
52.2هزار عکس
45هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 «امید دانا»، فعال رسانه‌ای مقیم سوئد: 🔹مخالفان جمهوری اسلامی به دلیل شکست های پی در پی بهم ریخته‌اند و حتی قواعد رسانه‌ای را هم رعایت نمی‌کنند. 🔹بی‌بی‌سی سال‌هاست از سقوط جمهوری‌اسلامی می‌گوید، در حالی که خودشان به بن‌بست رسیده‌اند! 🔹از فساد در ایران حرف می‌زنند اما در مقابل فسادستیزی «رئیسی» سکوت کرده‌اند. 🔹در کشور کوچک سوئد، طی دو سال گذشته، دو اختلاس بزرگ اتفاق افتاده اما مخالفان نمی‌بینند! 🔹نظام که دنبال «خاوری» است، بروید یقه کانادا را بگیرید که تمام اختلاس‌گران را در خود جای داده است! @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ سرتیپ و عضو سابق شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی: 📍ایران در سه مرز اسرائیل حضور دارد و آن ها را کنترل می‌کند...! 🔻نمی‌توانیم همزمان در سه جبهه بجنگیم و پیروز شویم، نه به خاطر این که ضعیفیم بلکه چون به اندازه کافی بزرگ نیستیم....! ✍خودتونم میدونید که چقدر حقیر و کوچک هستید و حریف ایران نمی شید! @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بالا بردن پرچم حسینی توسط زن وشوهر اروپایی در بلند ترین نقطه اقیانوس منجمد شمالی حسین جان پرچمت همیشه و همه جا بالاست... @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
🌼 شیعه حق ندارد مأیوس و ناامید بشود رهبر معظم انقلاب: 🔸مسئله‌ى انتظار ظهور صاحب‌الزّمان (ع) یکى از آن مسائل پُرمغز و پُرمعنا و داراى مضامین عالى در مجموعه‌ى تفکّرات شیعه است. این امیدى که در دل یک انسان به‌ وجود مى‌آید، به برکت ایمان و اعتقاد و یقین به وجود منجى و به حضور منجى، این امید خیلى داراى ارزش و قیمت است. یقیناً مایه‌ى حرکت‌هاى بزرگ در جوامع اسلامى و در جوامع شیعى و مایه‌ى اصلى حرکت عظیم انقلاب اسلامى، همین عقیده و همین انتظار فرج است. 🔸شیعه یاد گرفته است که با فضیلت‌ترین اعمال، انتظار فرج است. معناى این جمله آن است که در هر شرایطى - ولو سخت‌ترین شرایط باشد - شیعه حق ندارد مأیوس بشود و ناامید بشود؛ [چون] منتظر است، منتظر فرج، منتظر گشایش، منتظر بازشدن افق و نَفْس این انتظار به او نیرو میدهد و او را قدرتمند میکند و به او نشاط میدهد؛ و نیرو و نشاط و امید هر جا بود، زندگى به طرف سامان پیش میرود؛ به‌ طرف اصلاح حرکت میکند. ۱۳۷۲/۱۱/۰۸ @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
627K
سیدرضا نریمانی هم اکنون پخش زنده از شبکه افق....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تماشا کنید: اس۴۰۰ در راه ایران؟ 🔹 آیا تهران بزودی وارد مذاکره برای خرید S۴۰۰ می‌شود @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 الله اکبر از این بصیرت ▪️خیلی عجیب است که چطور یک مادر شهید تا اینقدر قدرت درک و تحلیل بالایی دارد! فیلم: حاج مهدی سلحشور بعد از مداحی در کوچه، از مادر شهید درخواست دعای شهادت می کند که حاج خانم جواب بسیار جالبی می دهند. باهم ببینیم... @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴در تیراندازی ارتش نیجریه به عزاداران حسینی در شهر کادونا ، سه نفر شهید و ده ها نفر زخمی شدند @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب نامه / وقتی نشنال اینترست روی عاشورا تمرکز می کند / تمرکز فوق العاده ویژه ی اتاق های تصمیم سازی آمریکا بر روی عاشورا / گزارش نشنال اینترنست که با صحبت های مداح ایرانی شروع میشود : ما شمشیر هایمان را کشیده ایم ، واژه تسلیم از ادبیات ما حذف شده است .../ نشنال اینترست : فرهنگ حسینی مقاومت ایرانی ها را بالا برده است .../ قسمت 251 @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
4_5906500512211011910.mp3
5.82M
🔊 ناگفته‌ها ⭕ درس های ارزشمندی که عاشورا به ما می آموزد: 🔸 از قبیل فداکاری و ایثار، صبر و استقامت، شهادت و شجاعت، تعهد ومسئولیت دفاع_از_امامت_و_ولایت، دفاع و پاسداری از دین، ستیز با ستم و ستمگران و تسلیم در برابر خدا و قیام برای خدا 🎙استاد_مهدی_امینی (رئیس اندیشکده راهبردی فتح) @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حضور عزاداران در مراسم روز حسین در امریکا مسلمانان در امریکا همزمان با فرارسیدن ایام محرم حسینی توانستند برای یک روز با کسب مجوز، با برگزاری سینه زنی و عزاداری ، پرچم اباعبدالله الحسین را برافرازند. این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️⚠️⚠️شهر فرنگه از همه رنگه! ❌فقط به فاصله چند ماه تناقض فاحش در دیدگاه های! منبری مشهور پناهیان! ✍🏻پ.ن اتفاقا دوران منبرهای همه پسند و به خصوص اصولگرا پسند تمام شده دیگه مطالبه گری های کلی و عوام پسند و بی اثر، تمام شده. حرف دقیق اینه که جوانان انقلابی باعث رو شدن دست افراد زبل شده لذا دیگه حرف های کلی نخ نما شده جواب نمیده. @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ سخنان امیدوار کننده حجت الاسلام رئیسی درخصوص سقط جنین ومسئله جمعیت: 🔻حل مسئله جمعیت پیچیده نیست. مساله جمعیت اراده جدی می‌خواهد.آمار سقط جنین در کشور نگران کننده است و هر کسی که در نظام سلامت دغدغه سلامت جامعه و موضوع جمعیت را دارد، حتماً باید برای آن چاره اندیشی کند. پی نوشت اصحاب انقلاب: از حجت الاسلام رئیسی که تا این جای مسئله ، در مقام بیان ورود خوبی دراین موضوع داشته اند،تشکرمیکنیم و امیدواریم قوه قضائیه با قاطعیت دراین مسئله بسیار راهبردی ورود کرده وجلوی نسل کشی مومنین را بگیرد. اما نگرانیم. آقای دکتر مرندی در کنار ایشان چه میکنند؟ دکتر مرندی اولین فردی است که باید محاکمه شود وبه اشد مجازات برسد. او قاتل ها میلیون ها انسان است. و همچنان برگناه عظیم خود پافشاری می کند و به هیچ عنوان پشیمان نشده واعتقادی هم به حرف های رئیس قوه قضائیه درخصوص جمعیت ندارد!! دکتر مرندی و تمام عاملان دولتی وغیر دولتی طرح صهیونیستی کنترل جمعیت باید محاکمه شوند. افرادی که در دفترحضرت آقا این فرد مشکوک را به عنوان مسئول پزشکی امام المسلمین انتخاب کرده اند باید پاسخگو باشند. این فرد به هیچ عنوان درهیچ مسئله ای مورد اعتماد نیست. ازحجت الاسلام رئیسی رئیس انقلابی قوه قضائیه میخواهیم مراقب اطرافیان خود باشند. همان کسانی که تتلو را در کنار ایشان نشاندند ممکن است امروز مرندی را درجلسه با ایشان آورده باشند. درعین حال سخنان حجت الاسلام رئیسی نوید بخش است و قلوب مومنین را شاد می کند البته درصورتی که درمیدان عمل نیزنشان داده شود. @noori82325 🇮🇷
2_5352978626184741028.mp3
1.81M
🎙روضه استاد میرباقری در شب پنجم محرم ۹۶/ هیئت ثارالله @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این "آیت الله عظمی ها" خطرناک هستند ... سخنران: حجت الاسلام حامد کاشانی @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اقای زنگنه میگن پالایشگاه‌ها کار من بوده الان هم من تمومش کردم! البته خسارت ۱۵۰ هزارمیلیاردی حذف کارت سوخت، ۳۰ میلیارد دلاری تاخیر در توسعه پارس جنوبی و ۱۸ میلیارد دلاری کرسنت هم در زمان وزارت ایشون بوده که یادشون رفته بگن! مدیریت با تفکر لیبرالی بهتر از این نمیشه! @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
🔴 متهم تجاوز به دختران دانشجو دستگیر شد 🔹یک منبع آگاه در پلیس خبر داد که ساعتی پیش کیوان امام‌وردی دستگیر شد. 🔹در چند روز گذشته چندین دختر در شبکه‌های اجتماعی از جنایت‌هایی پرده برداشتند، که این متهم با ژست روشنفکری و فعالیت فرهنگی، دست به اغفال و تجاوز به آن‌ها می‌زد. @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
S-05-.mp3
23.89M
🎧 استاد میرباقری | «سخنرانی» شب پنجم محرم ۱۳‌۹۹، هیئت ثارالله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥اشتباه نظامی و استراتژیک امام حسین!!! ⚠️شبهات محرم(۵) ❌چرا امام حسین رعایت اصول نظامی را نکرد و مثل امام حسن پیمان صلح را نپذیرفت؟ 📽استاد پورآقایی @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
- ناشناس.mp3
20.02M
🔳گفتاری بر تحلیل کارشناس صهیونیست بر روابط ایران و آمریکا. ▪️چرا نگاه کارشناسان نسبت به نگاه سیاستمداران این رژیم متفاوت است؟ ▪️ آیا صحبتی که این کارشناس صهیونیستی کرده در مورد روابط ایران و آمریکا درست است؟ ▪️ آنها چه انتظاری از مسائل و موارد مطرح شده دارند؟ ▪️ آیا آنها نسبت به اقدامات آمریکا امیدوار هستند یا اینکه ناامید بوده و انتظار پیروزی ندارند... @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
(علیه السلام) : «إِنّ حُبّنَا لَتُسَاقِطُ الذّنُوبَ كَمَا تُسَاقِطُ الرّيحُ الْوَرَقَ». «محبّت ما اهل بيت سبب ريزش گناهان است، چنان‏كه باد، برگ درختان را میريزد». 📙حياة الامام الحسين، ج ۱ ص۱۵۶ @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
⚑از تا ؛ واقعاً هَیهات مِنّا الذله؟ ✍ احسان محمدی 🏴 محرم و عاشورا در مغز استخوان ایرانیان خانه کرده است. آنچنان که حتی در یک آب خوردن ساده هم رد آن پیداست؛ "سلام بر حسین تشنه لب، لعنت بر یزید!" یعنی حتی بعد از نوشیدن یک جرعه آب هم بسیاری از ما آگاه یا ناخودآگاه نسبت به آن موضع می‌گیریم اما آیا ما پیرو راه "حسین بن علی" هستیم و آنچه در دهه محرم برگزار می‌کنیم نسبتی با مرام او دارد یا اسیر فرهنگ غالب شده‌ایم؟ 🏴 آنچه در تاریخ آمده این است که امام حسین(ع) به عنوان یک آزادمرد مقابل ظلم سر خم نکرد و جان بر سر این ایمان نهاد. فریاد زد: هیهات منا الذله!(خواری و ذلت از ما دور باد) ... ندا داد: اگر دین ندارید، لااقل آزاده باشید! اما آنچه در این دهه روایت می‌شود دعوت مردم به ایستادگی در مقابل ظلم، دفاع از مظلوم، رعایت کرامت انسان و ترویج آزادگی است یا هرسال از هسته دورتر می‌شویم و به پوسته نزدیک‌تر؟ 🏴 هیچ متری وجود ندارد که این ادعا را ثابت کند اما از نشانه‌ها می‌توان یافت که هرسال دهه محرم؛ طبل‌ها بزرگتر، دسته‌ها منظم‌تر، مداحی‌ها پر"شورتر"، آرایش‌ها غلیظ‌تر، نذری‌ها چرب‌تر، لباس‌ها و صحنه‌آرایی‌ها شیک‌تر و ...می‌شود اما آیا به همان اندازه که این رشد می‌کند و جانمایه قیام حسینی هم برای مردم معرفی می‌شود؟ یعنی اگر امروز امام حسین به میان ما بیاید گله می‌کند چرا به جای عدس پلو، قیمه نداده‌ایم، صدای طبل و بلندگویمان کم بوده و چرا شاخه‌های علامت‌هایمان کم است یا شِکوه می‌کند چرا در مقابل ظلم و ریا و تزویر در جامعه از ترس سکوت کرده‌ایم و سر در لاک خودمان بُرده‌ایم؟ چرا اهل کوفه را سرزنش می‌کنیم که در طمع فرمانداری ری و شام و کیسه‌های زر وسوسه شدند اما خودمان آبروی همدیگر را بر باد می‌دهیم و برای به دست آوردن یک صندلی چاپلوسی می‌کنیم و حرمت انسانی‌مان را خوار و ذلیل و پَست می‌کنیم؟ 🏴 در طول سالها برخی تلاش کردند تا تنها از زخم‌های کربلا بگویند اما داعش کاری کرد که و و عمر بن سعد شرمسار شدند! اگر در کربلا خیمه آتش زدند، داعش آدم‌ها را در قفس زنده زنده آتش زد، اگر یزیدیان به گلوی طفل سه ساله تیر زدند، داعشی‌ها کودک یک ساله ایزدی را کُشتند، گوشتش را پختند و به خورد مادرش دادند و ... نگوییم اینها فرق می کنند و آنجا اهل بیت بودند. در درگاه خدا همه انسان هستند و امام حسین(ع) برای کرامت "انسان" جانش را فدا کرد و نگفت تنها ما اهل بیت هستیم. حتی آغوش برای حُر هم گشود و او را پذیرفت. 🏴 می‌گویند لشکریان یزید هر روز در فُرات غسل می‌کردند چون باور داشتند که اینطور کُشتن حسین ابن علی ثواب بیشتری دارد. داعش هم با پرچم و نام الله سلاخی می‌کند. آیا در این دهه محرم به فرزندان ما می‌آموزند که فریب تزویر را نخورند و آدم‌ها را به آزمون کنند نه به چرا که ممکن است آن که ریشش انبوه‌تر، زانو و پیشانی‌اش پرپینه‌تر و ادعای خداپرستی‌اش بیشتر است اتفاقاً دشمن‌ترین دشمن خدا باشد؟ 🏴 فریاد زدن نام "حسین" در این زمانه آسان است اما رفتن به راه او تاوان دارد برای همین بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم به "پوسته" محرم مشغول شویم. کربلا را چند بار شخم زده‌اند و بر آن اسب تاخته‌اند تا نشانی از حسین بن علی و یارانش نمانَد. اما اتفاقاً نام و نشان کسانی که این کار را کردند در روزگار گُم شد چرا که هیچ قدرتی قادر به خاموش کردن شعله‌های آزادی، شجاعت و جوانمردی نیست. ⛔️ اگر از ترس در مقابل ظلم لال می‌شویم و اجازه می‌دهیم مظلوم قربانی شود و برای منفعت دو روزه دنیا مقابل ظالم سر خم می‌کنیم یا برایش سوت و کف می‌زنیم، ما چیزی از قیام فداکارانه امام حسین(ع) نیاموخته‌ایم، تنها مُحرمی دیگر را به عنوان یک نذری‌چشنده حرفه‌ای هدر داده‌ایم. 🔰 هر روز عاشوراست و هر جا کربلا ... یا حسین. @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()
✍ استیضاح وزیر نفت تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد 🔹ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس از افزایش امضاهای استیضاح وزیر نفت به ۳۵ امضاء و تقدیم آن به هیات رئیسه خبر داد. 🔹حیف و میل بیت المال، عدم ارتباط مناسب با همسایگان در فروش گاز و عدم گرایش به ساخت پالایشگاه در کشور به منظور مقابله با تحریم‌های نفتی از جمله محورهای این استیضاح است. ❇️ @ghalibaf_ir @noori82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری ()